Zar bekaretin sembolü diyen erkekler doğuştan kızlık zarı olmayan ya da esnek olanlar için ne düşünüyor?

bekaretin sembolü zar olsa neden bazi kişilerin esnek olsun ya da kizlik zarsiz doğsunlar?

Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar bu arada benim ilk seksimden kan gelmediği için yazdım bunu bekaretle ilgili olsa benden de gelirdi herkeste zar olurdu diye.
Zar bekaretin sembolü diyen erkekler doğuştan kızlık zarı olmayan ya da esnek olanlar için ne düşünüyor?
Cevapla