
Siz ilk gece yaşayacaklarınız hayalini kurarken sevgiliniz, sizden önce o hayalleri bir başkasıyla yaşadığını söylese ne tepki verirdiniz?

Siz ilk gece yaşayacaklarınız hayalini kurarken sevgiliniz, sizden önce o hayalleri bir başkasıyla yaşadığını söylese ne tepki verirdiniz?
Kimseyle ilk gece diye bir hayâlim yok hiçbir zaman da olmadı. Benim her gecem özel olmalı bunun ilki sonu yok. Benden önce başkasıyla yaşamışsa niye sorun edeyim ki bu onun anısı, onun hayatı. Belki o benden önce başkasıyla kurdu bu hayâlini. Umarım güzel geçmiştir der geçerim. Zaten tercihim de tecrübeli adamdan yana olur.
Söylediğine dile getirdiğine göre eşşek derim 😄 kendi kuyusunu kaziyor belli ki 😄 Yaşamış olabilir yetişkin bir birey sonuçta ama bunu dile getirmesi sorun olur 🤭
Hayır benim için sorun olmaz. yani sevgilimin geçmişi beni alakadar etmez zaten ben sevgilimle birlikte sadece geleceğimize ve şu an yaşadığımız ana odaklanırdım yani geçmişine yargılamazdım çünkü geçmişte olanları zaten değiştiremeyeceğimize göre şu an aşk ve sevgi sadakat güven gibi konulara bakardım sadece..
İkinci gün sabahı avukata gider gizlice boşanırım. Yok öyle bir dünya. Başta söyleseydi girmeseydi hayatıma. Çirkefleşirse manevi tazminat davasıda açarım. Zamanımı ve değerlerimi çaldığı için. Erkekliğinde bir şerefi var.
Cevap
3Cevap
Ben kaç kişiyle o hayalleri yaşamışım onun ruhu duymaz 😂
Mutlu olacak ise neden olmasın
Yani benimle olsun yeter ki
Paylaşırım bile başkalarıyla
Eder tabiki benim için özel olacak bir şeyin onun için de olmasını isterim ama erkeklerde bu zor
Geçmişi ile ilgilenmiyorum, benden sonrası önemli benim için.
Erkekler için olabilir
Sıkıntı yok öyle bir hayalim yok
Bu yaşta benim için önemsiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?