Sizin de ilişkileriniz kısa sürüyor mu ya da saçma sapan sebeplerden bitiyor mu?

Basta hepsi cok istekli sevgi dolu sonra mesajlar azalıyor sonra sogukluk giriyor anlamadm inan hic bisey yapmiyorum olgun biriyim konuşmasını bilen uslubu yerinde biriyim ya inan acik sacik giyinmiyorum erkek cevrem yok hatta konuscak bi kac kiz arkdasim disinda kimsem yok neden kotulwr hep el ustunde sebebi nedir

Sizin de ilişkileriniz kısa sürüyor mu ya da saçma sapan sebeplerden bitiyor mu?
Cevapla