Güncellemeler
+1 yıl
sohbet edecek birinin olmaması çok kötü
Güncellemeler
+1 yıl
maşallah ne çok yazan oldu :D
Evde yalnızım ve aklıma hep cinsellik geliyor, yalnız kalınca neden böyle olur insan?

Erkeksen bu çok normal. Dicektim yaşını gördüm. Çüş olm hala mı lan? 35 oldun hala mı yalnız kalınca aklına geliyor? Hiç aklından çıkmaması gerekli kardeşim :D
Cevap
3Cevap
Canın sıkılıyor, dopamine ihtiyaç duyuyorsun. O dopamini de cinsellikten almak istiyorsun (kolay yol) git bir uğraş bul.
Bu neredeyse herkeste olur eğer olmayan birileri varsa onlarda bazı sorunlar 😉var demektir
Evde yanlız kalma
tamam
Şeytan var işte yanında yalnız değilsin
Bi kız ile de böyle olmak müthiş olurdu
doğru
Ağa herkes biri ile bu saatte 🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?