Eski sevgilimden ayrıldıktan 3 ay sonra başkasıyla birlikte oldum ona geri dönmem yanlış mı?

eski sevgilimden ayrıldıktan 3 ay sonra başkasıyla birlikte oldum olduktan sonra da pişman olup akşamına ayrıldım. geçen hafta da eski sevgilimi aşırı özlediğimi onunla iletişime geçmek istediğimi fark ettim ancak başkasıyla yattığım için cesaret de edemedim. ayrıyken başkasıyla olmam ihanet midir ona geri dönmem yanlış mı?

Eski sevgilimden ayrıldıktan 3 ay sonra başkasıyla birlikte oldum ona geri dönmem yanlış mı?
Cevapla