Sevgiye inanıyor musunuz yoksa tek gerçek var o da seks mi diyorsunuz?

Aşka kesinlikle inanmıyorum ama sevginin olduğuna inanıyorum. Birine değer vermek, birinin mutluluğuyla mutlu olmak, üzüntüsüyle üzülmek gibi durumların olabileceğine inanıyorum. Bir arkadaş da "tek gerçek şey seks" diyor. Siz ne düşünüyorsunuz merak ettim
Sevgiye inanıyor musunuz yoksa tek gerçek var o da seks mi diyorsunuz?
Cevapla