Biyolojik olarak kadın seçiciyse neden çok fazla kişiyle beraber oluyor?
Erkek biyolojik olarak sperm üretimi aşırı fazlayken,
kadınlarda tek yumurta bulunup 9-10 ayda bir doğurganlık gösteriyor,
ve tabiatı gereği seçici oldukları söyleniyor.
Peki çok fazla kişiyle beraber olmak seçicilik midir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
kadon nerde çok fazla kişiyle beraber oluyor anlamadım
olan var olmayan var, olan fazla olduğundan ve tabiat gereği seçici olduğunuz idda edildiğinden, aklımda böyle bir soru oluştu. Merak ettim, mantıklı bir açıklama arıyorum. Hepsi bu.
bence kadınlar büyük oranda tek eşli oluyor, çok fazla kişiyle beraber olmuyorlar genellikle. dediğin gibi olanlar da var ama. tek eşli oluşumuzdan dolayı seçici olan taraf da biz oluyoruz sanırım
işte bana bu soruyu sordurtanda buydu, tek eşlide çok , çok eşlide çok
ondan açtım başlığı
ha tabi sen kadınların çoğunun tek eşli olduğunu görmüşsündür, sence haklısın yani
evet o yüzden bu sistem bana normal geliyor. ama hayatına çok fazla erkek alan kadınlar neden bunu yapmaya devam ederler bilmiyorum, sağlıksız bir durum var bence bunda
tabi normal olan tek eşlilik, yoksa gayrimeşru birsürü çocuk olurdu veya daha kötüleri olurdu, tek eşlilik en doğrusu
öyleyse kadının normal şartlarda tek eşli olması gerektiği durumda erkeğin de çok eşli olması gerekir gibi bi argüman çıkmaz ortaya inşallah 🤔
Hayır tabikide, erkek çok eşli olursa, kadın tek eşli olamazki :D
bu dediğim şey o argümanın antisi
evet onu da düşündüm hani kadının bir eşi oluyorsa erkeğin de bir eşi olmuş oluyor, ama o zaman niye erkek aynı anda birçok kadını dölleyebilme özelliğine sahip olur ki... kadın ise dediğin gibi neredeyse yılda 1 kez döllenebiliyor
İslama göre, savaşan erkekler olduğu ve birbirlerini öldürdüğü için, bir erkek bile kalsa dünyada, tamamiyle soy devam etsin diye öyle yaratıldığımız söyleniyor.
Bilimsel olarak bilmiyorum
islamdaki çoğu şey mantıklı geliyor bana
E işte doğrusunu arıyoruz sbzkebkxnd
bu seçicilik değilki :D
o zaman erkekde seçicidir derim senin gibi yorumlayacaksam
Şakayla karışık cevap verdim kimseyle birlikte olmadım ama 20-30 tane flörtüm oldu konuşmadan tanımadan nasıl anlayabilirsin ki doğru kişi olduğunu yani seçmen için biraz tanıman lazım (cinsel ilişkiden bahsetmiyorum)
bende cinsellik ve yumurtalıktan bahsetmiştim, flörte bir şey demedim
O zaman haklısın
Mantıklı bir açıklama gelmezse haklı kalıcam galiba
Mantıklı açıklaması şu olabilir birleşme yaşar haz duymaz terk eder birleşme yaşar sperm kalitesi düşük çocuk yapamıyordur terk eder, birleşme yaşar birçok anlamda doruklara çıkar onu seçer senin sunduğun şeyin bilimsel açıklaması bu bence
deneyerek seçici olunmaz ama çelişen kısım bu, ama dediğin gibi olabilir yani çocuk olmama konusunda, haz konusundaysa istatistikler gösteriyorki ne kadar çok kişiyle olursan boşanma oranın o kadar fazla oluyor, kendi doğanı bozmak gibi bir şey işte
(flört işi ayrı, konuşmak başka, tek yumurta olmak başka!)
Dostummmm bir şey anlatıyorum şurada ama anlamıyorsun beni evli olup cinsel doyum yaşayamayıp ayrılan da var napsın kadın tatminsiz evli mi kalsın? Ama evli olmayan kişilerin deneme tahtası gibi önüne gelenle birlikte olması zaten doğru değil ve dediğin durum o zaman doğru olur zevk alamama ya da kıyaslama durumu gerçekleşebilir çok kişiyle birlikte olduysa bunu savunmuyorum kesinlikle sağlıklı da bulmuyorum
bana kaliteli bir yaşam sunamazsa diyorsun anladım, fakat onu ararken yapılan kalitesizlikten bahsediyorum bende, çelişen nokta bu.
yoksa diğer dediklerinde haklısın.
🤝
"birleşme yaşar haz duymaz terk eder birleşme yaşar sperm kalitesi düşük çocuk yapamıyordur terk eder, birleşme yaşar birçok anlamda doruklara çıkar onu seçer"
şurda dediklerini tekrar düşündüm, bunlar olağan şeyler
ben yanlış olan;
3-4 evlilik demiyorum, daha fazlasından evliliksiz ilişkilerden bahsediyorum cinsel olan,
çelişiyor dediğim kısım burada.
Ben de evlilik dışı ilişkiyi doğru bulmuyorum ki zaten anlaştık işte daha ne uzatıyorsun sbwızbushs
Sorunun cevabı olarak diyorsun neyse bilmiyorum deyip geçelim
sorduğum sorudan saptı konuşmamız :D
Biyolojik olarak kadın tek yumurta ve 9-10 ayda bir doğurganlık gösterdiği için seçicidir dedik fakat
niye çok fazla kişiyle beraber oluyor?
sorum buydu, nedenini sordum yani, şu iki dediğim çelişiyor.
Sen memnun olmadığı içim boşanıp başka eş arayanları söyledin, bunlar normal, ama tabiatim böyle diyipde hemen kestirip atmamasıda lazım, bu konuda ek olarak bunu belirteyim. Yoksa biri çıksın ben şiddete meyilliyim desin tabiatım böyle desin, hepimizi kessin :D böyle bir şey olmaz. Ek olarak söyliyeyim dedim.
🙋♀️
"Sorunun cevabı olarak diyorsun neyse bilmiyorum deyip geçelim" öyle yapalım
attığın mesajı sonradan gördüm, kusura bakma