Biyolojik olarak kadın seçiciyse neden çok fazla kişiyle beraber oluyor?

Biyolojik olarak kadın seçiciyse neden çok fazla kişiyle beraber oluyor?

Erkek biyolojik olarak sperm üretimi aşırı fazlayken,

kadınlarda tek yumurta bulunup 9-10 ayda bir doğurganlık gösteriyor,

ve tabiatı gereği seçici oldukları söyleniyor.

Peki çok fazla kişiyle beraber olmak seçicilik midir?

Biyolojik olarak kadın seçiciyse neden çok fazla kişiyle beraber oluyor?
Cevapla