"Sen nasıl istersen öyle yaşarız" diyen erkek samimi midir?

2,5 aylık sevgilim var. daha önce pek sevgililerim olmadı. birbirimize karşı çekimimiz yüksek olduğu için öpüşme, sevişme gibi şeyler yaşıyoruz. ben de istekliyim, o da baya istekli biri.

beni belki bırakır gibi korkularımdan dolayı seks yapmıyorum. ayrıca ona oral da yapmıyorum, çünkü sevmiyorum ve sevmeyeceğimi düşünüyorum.

beni bu ve benzeri konularda asla zorlamıyor. "sen nasıl istersen öyle yaşarız" diyor. sizce samimi midir?

Evet, samimi. Seni kırmamaya çalışıyor.
Hayır, samimi değil. Zamanını bekliyor.
Sevdiği için yaşadıklarınız gayet ona yeterli geliyor.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
"Sen nasıl istersen öyle yaşarız" diyen erkek samimi midir?
Cevapla