Bir buçuk yaşında bi oğlumuz var. Ayrıldık. Ama çocuğunuz için hafta sonlarını birlikte aynı evde geçiriyoruz.. ve o günlerde aynı yatakta buluyorum kendimi. Her çift böyle mi oluyor. O da istiyor
Haftada 2 gece birlikte oluyoruz sadece
Bir buçuk yaşında bi oğlumuz var. Ayrıldık. Ama çocuğunuz için hafta sonlarını birlikte aynı evde geçiriyoruz.. ve o günlerde aynı yatakta buluyorum kendimi. Her çift böyle mi oluyor. O da istiyor
Haftada 2 gece birlikte oluyoruz sadece
Adam hem boşanmış özgür bir hayat yaşıyor hem de fiziksel ihtiyaçları görülüyor daha ne isteyecek ne sorumluluk kaldı ne hesap vermek zorunda bu saatten sonra. Bence kendinize saygısızlık etmeyin, sizinle böyle bir münasebeti varken eminim başkalarıyla da vardır.
Normal değil tabi bunun neresi normal azıcık düşünsen durumun saçmalığının farkına varırsın zaten boşanmışsın bitmiş gitmiş evlilik o yüzden hala eskisi gibi devam etmen hiç normal değil madem aynı yatakta yatıp ilişki yaşayacaksanız niye boşandınız onu anlamadım haftanın 2 günü diye belirtmişsın de tek seferlik bile yanlış çünkü sadece çocuğunun babası senin kocan değil artık.
Cevap
42Cevap
Niye boşandıniz o zaman ikinizde sağlıklı insanlar olarak canınız seks isteyecek ve birbirinizi öyle tatmin ediyorsunuz biraraya gelmeyi deneyin çocuk için cinsel uyumunuz da iyi sanırım
Siz ayrılmamışsınız, normal eşler gibi birlikte yaşıyorsunuz. Neden çocuğunuzun odasında , çocuğunuz ile birlikte yatmıyorsunuz ki?
Sadece hafta sonh
Tamam işte hafta sonları eşinizle yataktasınız demektir bu. 👍🏻 cinselliği yine de yaşıyorsunuz bitmesine rağmen evliliğiniz. Başka bir erkek veya eşinizin birlikte olduğu başka bir kadın var mı peki?
Yok
Çok eminmisiniz bundan? İçinizde cinsellik yaşama isteğinizde var ise her ikinizde de ; neden ayrıldınız böyle? Çok saçma olmamış mı sizce de?
cinsel çekiminiz hala bitmemiş. normal durum bence. boşanma sebebiniz farklı konularmış. peki duygusal olarak ona çekilmiyo musun ilişki anında
olmasanız ikinizde baskalarina gitceniz boylesi daha iyi
sana samimi bir şey sorsam.. evliykemi daha zevkli ayrıyken yaptığın ilişkimi daha zevkli heyecanlı
Normal gidip ele vercecegine çocuğun babasına ver en azından ne olduğunu biliyorsun
Sevişecekseniz niye ayrıldınız ki? Ayrıldıysanız niye sevişiyorsunuz? Asdjdk
normal olabilir çocuk var ortada sonuçta böyle olmak ta iyi boş ver devam
Ne güzel kullandırıyosun kendini ya bize niye böyle kadınlar denk gelmiyor shsh
Bende onu arzuluyorum ama
Ama o seni arzulasa boşanmazdın senin açından değil onun açısından yorum yaptım
Bedavaya veriyorsun adam tabi ister. Midesizsin
Sizin farklı bir olaya dönmüş gibi geldi neden başkasını bulmuyorsun
Kendini böyle kullandırma
Karşılıklı mi
Cevap vermicen mi
Karşılıklı yapıyoruz
Başkasını bulsana
oh ne ala mualla. adam dünden razı. boşanmamışsınız ki siz.
neden boşandınızki keşke birbirinizin kıymetini bilseydiniz
Kocasızlıga dayanamadın mı bira kur yapsaydın neden ayrıldın. Ozmana
Aşk bitmiş cinsellik devam ediyor
Bosanan ciftler arada yaparlar normal annemden biliyorum
Siz tekrar evlenirsiniz yakında.
neden boşandınız madem seks yaapacaktın?
İlerde gene evlenirsiniz gibi görünüyor.
Neden ayrıldnz peki
İyi ikinizde memnunlar bakın keyfinize
Niye bosaniyorsunuz o zaman kardesim
Devlet desteği için boşandınız desene
Tekrar evlenin bir an önce
Boşanmanın mantığı nerede?
İşte bu yüzden f. Buddy oluyor bilinçli insanlar
Çocukta izliyor mu sizi yatakta
Yok ya gece yapıyoruz
Anan baban yok mu bişey demiyolar mı
Bilmiyorlar ki nasıl diyim s. kisiyoruz
Gece orada kaldıgından haberleri yok mu diyorum
Var
tekrar evlenin aranız iyise
başkasıyla yattınmı
Hayir
Hyr
Bu devirde normal bence kim kime dum duma
normal olabilir fb oldnuz artık
canım sen
Memnun ise sorun yok
evrakta boşanmış
En guzeli
Neden bosandiniz
Normal değil niye başkasıyla birlikte olmuyorsun
Normal
İlginç
Çok saçma
normal değil
Neden bosandiniz o zaman acaba
Yanlış yapıyosun
Bilmiyorum ya
Ama evliyken da çok istemiydik çocuktan önce 2 günde bi yapardık.
Sorun şu; o artık kocan değil. Hayatına başkasını almayacaksan ve tekrar evleneceksen o adamla devam et
koca 2-0 önde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?