Başkası var?, İstekli değil?, Sinirleri bozuk? Vs vs sen ne düşünürsün 💁♀️🙃

Başkası var?, İstekli değil?, Sinirleri bozuk? Vs vs sen ne düşünürsün 💁♀️🙃

Ben merak ederdim nedenini sorardım duygusal olduğu için ağladığını düşünürdüm ki ne olursa olsun ağlaması beni mutsuz ederdi yani partnerimin ağlamasını değil gülmesini mutlu olmasını isterdim sadece.. ve onu mutlu etmek için elimden geleni yapardım konuşarak.
Çok üzülürüm yaw, zorla yaptırıyormuş gibi hissiyat gelir içime sevişmeyi bırakıp konuşurum yani normal değil çünkü, belki daha öncesinden travması var ve onu tetiklemiş olabilirim sonuçta, yani konuşarak rahatlatmaya çalışırım
Ondan önemli değil. Onunla konuşurum
😌😌
Vay mk bu anı bekledin.
Muhteşem tepki sdjkjs
Cevap
20Cevap
Partnerim erkek olacağına göre ağlayacağını sanmıyorum kadın olsa belki duygusallasti derim 😅
Ağlayana degıl gulene denk geldım. Asırı sınır bozucu bı durum sinşr krızı gecırcektım en son bı halt yaoamadan kavga edıp cıktık evden
İlişki esnasında partnerimin ağladığına şahit oldum sorduğumda çok mutluyum demişti bu gibi benzer tepkilerin yaşandığını okudum
Nedenini sorarım. Fakat yavaş yavaş okşarım konuştuktan sonnra rahatlaması gerekiyordur belki de sadece
ısırken etini mi koparttım mı acaba adamın diye düşünürüm ağladığına göre 😂😂😂😂😂
Muhtemelen pişman oldu o an yanlış yaptığını anladı salar giderim.
ağlıyorsa bir nedeni olmalı nedenini sorarım öğrenirim ona göre davranırım
tamam sorun yok der birakirim ve ayrilirim. ugrasamam
Öperim, sarılırım aglaması bitince devam etmek isterse devam ederim yoksa birakirim.
O zaman neden benimle sevişmeyi kabul ediyor diye sorarım shshs
Zevkten mi yoksa başka birşeyden mi ağlıyor diye anlardım. Rahatlaması için tatlı ve sıcak bir dille anlatırdım🌸
Duygulanmıştır beni görünce.. Canım yaa.. 😄
Ağlayana meme sjsj
Eig seçmeden önce gelmeliydinnn skdhks
😂😂 Haha 1 günlük soruya hemen eig mi verdin
Evet sabredemedim😄😄🙈
😃😃
Üzülürüm sebebini sorarım
Konuşarak sorunun ne olduğunu anlmaya calirim
Nedenini sorarim
yanlış bişey yaptığımı düşünürdüm
Offf çok pis ısırdın pxpxmi nerdeyse kopacaktı 😂😂😂😂😂
soğurum bırakırım :)
Mutluluk gözyaşları devam sevişmeye
Hayırdır ne oldu derim
Zevkten ağlattım hatunu be😄😄😄
Kısa devre yaptığını düşünürüm
Besmelemi çeker ya hak kaçarım son sürat
Sevinçten ağlıyo yapıştııır
Nedenini sorarım
Bunun da kralını yaşadık kfdjsj
Duygusallıga yer yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?