Tüm erkekler aşık olduğu kadının hayalini kurar mı?

Aynı iş ortamındayız hiç bir buluşma olmadı yabi her şey samimiyet tek ordan ama bana bi bakışı var bir gülüşü var benim için nerdeyse herşeyi gerçekten herşeyi yapmaya hazır küs kalamıyor asla hemen özür diliyor görmeye geliyor gelip el sıkışıyor durup dururken gülmemi istiyor. Hoşlandıgının farkındayım arzuladıgınında cünkü bana belli etti bi kaç kez ama ben adım atmadım dolayısıyla onunda buyüzden böylece hayalimi kurdugunu hissediyorum gözlerinden bakışlarından bana her türlü herşeye yapmaya hazır oluşundan ve bu 8 aydır böyle sizce aşık mı adam yoksa sadece cinsel istek mi ona bunu yaptıran ve bizim imkansız oldugumuzu biliyor beni cok ta kıskanıyor ama ben anlamıyorum benim ona o adımı atmayışımı ona bukadar bu hayali kurduran nedir bu? Hani iyiz ama daha fazlasını abartmaya gidemiyor bazen bana öptüm cok diyor uzaktan küs oldup barıştıkan sonra sarılma işareti yaptı bazen hep öyle dalıp gidiyor konuşurken gözlerime bakıp yakından konuşuyor uzaktan ben bakmayınca bana bakıyor veya bana benim senin için yapabilecegim bir şey var mı diyor kafam karışık

Tüm erkekler aşık olduğu kadının hayalini kurar mı?
Cevapla