Çirkin ve aptal bakire kızla mı yoksa çok güzel zeki ama bakire olmayan kızla mı evlenirdin?

Bir kitap açıp okumamış, elinden bir iş de gelmeyen çirkin bakire kızla mı, yoksa elinden her iş gelen, akıllı ve çok güzel ama bakire olmayan kız ile mi evlenirdin?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bende bakireyim ve evliliğe kadar koruyacağım Allah'ın izniyle. Fakat bir şey eklemek istiyorum. kızlara araba muamelesi yapmayın. 1. el 2. el gibi. Bu bizim özgüvenimizi çok zedeliyor, kendimizin bir insan değil de bir et parçası gibi görüldüğünü bilmek, koyuyor. Tabi ataerkil dünyada bu ne kadar mümkün bilmiyorum ama, deneyin. Hepinizi götten s*keyim.
Çirkin ve aptal bakire kızla mı yoksa çok güzel zeki ama bakire olmayan kızla mı evlenirdin?
Cevapla