Arzulayan nasıl aşık olur? Şunu anlamıyorum madem arzuladıgına aşık olması zor ozaman aşık oldugu kadını arzulamıyor mu? Ozaman bu aralarında tutkunun olmadıgını gösterie tutku heyecan bunlarda bir ilişkiye aşka ait duygular değilmidir? Sonucta aşık oldugunu elde edersen ama arzulamazsan ne anlamı kalır ki ilişki sogur arzu demek kişiyi istemek tenini ama aşık oldugunu istemiyolarmı yani? Neden arzuladıgına aşık olmaz erkekler diyolarki? Herzaman derler ilişkide önemli iki kişi arasında ama o kişiyi arzulamıyorsan sadece aşıksan ozaman bana göre buda sçma geliyor biri beni aydınlatsın
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Bu aslında kadınların kendince kıyaslaması. Eğer bir erkek cinsellik istiyorsa sevmiyordur dusuncesine kaptirmislar kendilerini, aslında seven erkek sevdigi kadını tabiki arzular, öyleki bu arzu aradaki iliskiyi de canlandirir ve daha da baglar
Aşk eşittir arzulamaktir zaten. Erkekler sevgi şefkat besledikleri kişiye kiyamazlar
Yani arzular sadece hayalini kurar ama dahada ileriye gitmez diyorsun cünkü sevgi vardır ama beraber olmak istediklerini sevmezler
Emek verdiklerini severler gerçekten sevdiklerinin isteği dışında bir şeyi onlara yaşatmazlar. Aşk ve arzu birlikte gelip geçici şeylerdir. Aşk anlık hormonal heyecanlarının esiri olmaktır. Sevgi istikrarlı olandır.
Peki benim olaya ne diyorsun bu 6-7 aydır peşimde ama ben duydumki hayatında biri varmış ona rağmen peşimde hep bakıyor bana bana yaptıgı kötü hareket vs bişey yok oldugum bölümden bahanelerle gecer ordan bana bakar bazen kısa sohbet eder bazen geçer ve sadece bakar gider hepsi bu bana bakıyor adamın derdi bakmak beni bazen göremeyince deli oluyor gibi aşırı merak ediyor cok yardımcı oluyor ben eskiden daha samiydim öğrendikten sonra uzaklaştım o fark etti hatta bana sorduda neden benden kaçıyor gibisin diye işte ondan sonra köpek gibi oldu peşimden görmen lazım ben bişey dersen yapar o derece arzuladıgı da kesin gözlerimin içine bakıyor bazen görünce konuşunca birden öyle gülümsüyor ben onun gakkında birşeyler söyleyince gülümsüyor hoşuna gidiyor bana küs kalamıyor geçen bana sert davrandı kırdı ertesi gün bizzat ayagıma geldi özür diledi bide işte bu uzaktan gelip bakma olayı bilerek geçmek cok degil günde toplamda zaten 30-60 dk görüyoruzdur birnimizi ama hep konuşmuyoruz iş yerinden oda
Ulaşamadığının delisi belki de aşık uzak durman çok yerinde bir karar olmuş. Seven erkek çaba gösterir emek verir. Kendini geleneksel bir ilişki içerisinde gibi hissedersin. Arzusu bu kadar ağır basmaz.
Peki nerden bilicem ulaşamadıgının delisini veya aşık mı ama aşık olamaz cünkü duygusal bir bağ buluşma etme yok nasıl aşık olsun ama bukadar cabalaması üstelik hayatında biri varkende nebilim ya saçma bişey
Hayatındaki emek verdiği kişi sen misin? Başkası mı? Merkezinde asıl kim var?
Sen değilsen senjn için ciddiyet vaad etmeyen ve önemsiz seçenekler kalıyor geriye. Böyle bir durumdan medet ummak anlamsız olur öyleyse.
Emek vereigi diyemem ama bana değer veriyor diyebilirim sadece ve alsa pes etmiyor ama bunlar tabikide cok saçma seyler yani buna bakılınca yanıtlayamam en iyisi ben uzak durayım
Bence uzak dur :)) hayatında biri var diyorsun. Emekten kastım somut elle tutulan emek. Mesela ilişkisini göz önünde yaşamak, aileyle tanıştırmak, elini tutup gezdirmek, hediye almak, bir şeyler ısmarlamak gibi gibi
Erkekler s.. kadını sevmez
Sevdiği kadını s.. z anladınn
Anlamadım seviştigi kadını sevmez ama sevdigi kadını ney ney daha az net yaz anlamadım
Öptüğüne sevmez sevdiğine öpmez
Ama sevdigi kadını s.. z yazdın o nedemek şeyi anladım beraber oldugunu sevmez diyorsun ama diğerini anlamadım
Oo sende yazdık ya işte 😄
Daha fazla teferruata indirme
Yani sevmedigiyle yatar sevdigiyle yatmaz öpmez diyorsun
Ne garip iş ya
Aynen öyle diyorum türk erkeğinin özetidir
Peki benim olaya ne diyorsun bu 6-7 aydır peşimde ama ben duydumki hayatında biri varmış ona rağmen peşimde hep bakıyor bana bana yaptıgı kötü hareket vs bişey yok oldugum bölümden bahanelerle gecer ordan bana bakar bazen kısa sohbet eder basen geçer bakar gider hepsi bu bana bakıyor adamın derdi bakmak beni bazen göremeyince deli oluyor gibi aşırı merak ediyor cok yardımcı oluyor ben esden daha samiydim öğrendikten sonra uzaklaştım o fark etti ondan sonra köpek gibi oldu peşimden görmen lazım ben bişey dersen yapar o derece arzuladıgı da kesin gözlerimin içine bakıyor bazen görümce konuşunca birden sırıtıyor bana küs kalamıyor geçen bana sert davrandı kırdı ertesi gün bizzat ayagıma geldi özür diledi bide işte bu uzaktan gelip bakma olayı bilerek geçmek cok degil günde toplamda zaten 30-60 dk görüyoruzdur birnimizi ama konuşmuyoruz iş yerinden oda
He bide gördügünde bazen vcak yapar ve beni aşırı kıskanıyor herşeyiyle başkalarının ilgisini herşeyini
Cak*
Bilmiyorum karışık bir mesele zaman bırak gözlemle
Aynen bende oyuzden cözemiyorum ya
Capkınlık desem abazan desem bir insan 6-7 ay koşar mı ya böyle nebilim aşk zaten degil erkekleri anlamak cok zor
Sıla bugünler için bir şarkı yazmış:
“Oluruna bırak”
İşte bizim problemimiz bu. Sevdiğimizi s.. kemiyoruz
Kıyamıyorsunuz ama arzuladıgınızı beraber olurum düşğncesiyle olduklarınızı sevmiyorsunuz..
Peki hayalini kurarmısın? Onuda yapmazsın dimi imkansız oldugunuzu biliyorsun diyelim ve hayalinş kuruyor bundada aşk olmaz cünkü onu öyle hayal etmez dimi
Çünkü biz seks işin aşka, duyguya ihtiyaç duymuyoruz. Hayal olarak belki kurar. Ama gerçeğe dökmekte sıkıntı yaşar.
Tamamda işte o benle onu yaşamıyor ama hayal kuruyor galiba
Bizim aramızda birley yok
benim olaya ne diyorsun bu 6-7 aydır peşimde ama ben duydumki hayatında biri varmış ona rağmen peşimde hep bakıyor bana bana yaptıgı kötü hareket vs bişey yok oldugum bölümden bahanelerle gecer ordan bana bakar bazen kısa sohbet eder bazen geçer ve sadece bakar gider hepsi bu bana bakıyor adamın derdi bakmak beni bazen göremeyince deli oluyor gibi aşırı merak ediyor cok yardımcı oluyor ben eskiden daha samiydim öğrendikten sonra uzaklaştım o fark etti hatta bana sorduda neden benden kaçıyor gibisin diye işte ondan sonra köpek gibi oldu peşimden görmen lazım ben bişey dersen yapar o derece arzuladıgı da kesin gözlerimin içine bakıyor bazen görünce konuşunca birden öyle gülümsüyor ben onun gakkında birşeyler söyleyince gülümsüyor hoşuna gidiyor bana küs kalamıyor geçen bana sert davrandı kırdı ertesi gün bizzat ayagıma geldi özür diledi bide işte bu uzaktan gelip bakma olayı bilerek geçmek cok degil günde toplamda zaten 30-60 dk görüyoruzdur birnimizi ama hep konuşmuyoruz iş yerinden oda
Belkide hayatında biri yok. Senden bir yeşil ışık görmeyi umuyor.
Bazı erkekler var aşık olduğu kişiyi arzulamaz. Onunla beraber olmayı ister. Sevilmek, sevmek ve sevişmek ister.
İyide bu ileride heyecanı öldürür cünkü arzu bir tutku degilmi heyecan o olmazsa anlamı olur mu
Erkeklerin büyük çoğunluğu erken yaşta sorumluluk almak istemez, bunu eğer anlamamışsanız ilişkilerde sorun yaşarsınız.
Ya erkek aşık olduğunu da arzular, olmadığını da arzular. Aşka merak ediyorsan senle güzel vakit geçiriyor mu vs onlara bakacaksın
Bu ne yaman çelişki kardeşim
Bende onu soruyorum kafam karıştı herkes bişeyler diyor ama geneli erkek arzuladıgını asla sevmez aşık olmaz diyor
Arzuladığını zipler aşık olduğuyla evlenir.
Arzulamasi dogal ama abaza Gibolmasin
Arzu kim güzel mi
Cok komik
Xd