Arzunun olduğu yerde aşk zor derler, neden bu konuyu hiç anlamadım? Erkek arzulamadığına mı aşık oluyor?

Arzulayan nasıl aşık olur? Şunu anlamıyorum madem arzuladıgına aşık olması zor ozaman aşık oldugu kadını arzulamıyor mu? Ozaman bu aralarında tutkunun olmadıgını gösterie tutku heyecan bunlarda bir ilişkiye aşka ait duygular değilmidir? Sonucta aşık oldugunu elde edersen ama arzulamazsan ne anlamı kalır ki ilişki sogur arzu demek kişiyi istemek tenini ama aşık oldugunu istemiyolarmı yani? Neden arzuladıgına aşık olmaz erkekler diyolarki? Herzaman derler ilişkide önemli iki kişi arasında ama o kişiyi arzulamıyorsan sadece aşıksan ozaman bana göre buda sçma geliyor biri beni aydınlatsın

Arzunun olduğu yerde aşk zor derler, neden bu konuyu hiç anlamadım? Erkek arzulamadığına mı aşık oluyor?
Cevapla