Ben 16 o 24 yaşındaydı aşırı seviyordum o beni sevmiş miydi?

Arkadaşlar lise ikideyken internetten bir erkekle tanıştım. Daha ilk tanışmada bile cinsel konuşmaya çalıştı. Ben hep kapattım tanımaya çalıştım. Buluştuk ettik yaştan galiba aşırı etkiledim. O da sinemada beni elledi öpüştük ettik. Sonra evde buluşmaya başladık ama sadece seviştik cinsellik olmadı ama o da beni ben fe onu tatmin ettim. Şimdi düşününce çok utanıyorum saçım bozulmasın diye abdest bile almadan onunla sonrasında çıkıp gezerdim de bu kişi beni dört yıl asla ailesine anlatmadı ama benden de kopmadı hep hediyeler alırdı. Arkadaşlarım imrenerek bakardı resmen ne çok seviyor diye en son o kişiyi bıraktım. Bayağı peşimden koştu ama istemedim. Sonradan evlendi bana anlattığı ne varsa o kadınla yaptı sizce gerçekten sevmiş miydi ki peşimden koştu? Bazen diyorum devam etsek evlenir miydik onunla diye? Sonradan mesaj da attım hakkımı helal etmiyorum diye kadınla görünce bi üzüldüm geçmişteki duygularıma :/
Ben 16 o 24 yaşındaydı aşırı seviyordum o beni sevmiş miydi?
Cevapla