Bakir/bakire misiniz ve bunun sebebi yaşayacak birini bulamamak mi yoksa kendi tercihiniz mi?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Hem dini hem de özel olsun istiyorum ilkin heyecanı vs ama sırf bu sebepten dolayı da evlenmem öyle duruyorum. Bunu bastırmak için mastürbasyon yetmiyor bende onun için kendim gibi birini bulup içine girmeden yüzeysel sevişip karşılıklı birbirimizi rahatlatmalı şeyler yaşarım galiba 🤔 mantıklı mı sence
010 Yorumla
Soran+1 yılBastırmak için mastürbasyon neden yetmesin? Bence sadece kendini kandırıyorsun. Evlenene kadar gayet yeterli bir çözüm bence
Soran+1 yılSırf bu sebeple evlenilmez tabiki. Öncelik sevmek olmalı
Soran+1 yılSırf bundan dolayı birinin hayatına gir demedim ben de zaten. Kendin bastirabilirsin evlenene kadar diyorum
Soran+1 yılYa ne alaka bi tek erkeklerin mi istekleri var
Soran+1 yılSanmiyorum
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBakir değilim sanırım sevişiyorum ama seks yapmıyorum bu arada sevişmede çoğu şeyi yaşamadım hayatıma giren kızlar hep sınırları olanlardı oral vs yaşamadım hiç ve seks yapmamakta kendi tercihim evlendiğim kıza özel olsun istiyorum o zevkide onunla doyasıya yaşamak istiyorum evimizin her köşesinde
051 Yorumla
Soran+1 yılSevişmeyi de eşine saklasan keşke daha iyi olurdu
Cevap sahibi+1 yılAma nabıyım libidosu yüksek biriyim uzun süreli ilişkilerim oldugu içinde illaki birşeyler yaşanıyor ben istemesem kız istiyor mesela
Soran+1 yılİşte bu yüzden güvenmiyoruz size
Cevap sahibi+1 yılNe alaka genellenmekten hoşlanmam
Soran+1 yılHerkes güvenilmez demedim ama mesela sen güvenilmezsin. Sonra ortalıkta bakir erkek kalmıyor. Kiminle evlenelim?
Cevap sahibi+1 yılBenim güvenilmez oldugumu nereden çıkardın 😂
Soran+1 yılAçık açık kendimi tutamıyorum demişsin. Bariz güven vermiyorsun
Cevap sahibi+1 yılNerede dedim öyle bir şey kendimi tutamayan biri olsam sevişirken iradesiz davranıp seks yapardım biriyle
Cevap sahibi+1 yılSen çok ön yargılı birisin gerçekten
Soran+1 yılSevişme konusunda kendimi tutamıyorum dedin. Sevişiyorsun sonuçta. Ön yargılı değilim. Senin söylediğin şeylere göre yorum yapıyorum
Cevap sahibi+1 yılEvet sevişiyorum çünkü uzun ilişki insanıyım ve bir süre sonra sevdiğim kızda birşeyler yaşamak istiyor ve oluyor bu sadece benim için geçerli değil yani sen fazlasıyla bu konuda çok sinirlenmişsin anlıyorum senide bakir birini istiyorsun hiç sevişmemiş 😂
Cevap sahibi+1 yılAma sakin ol biraz beni hemen güvenilmez dayanıksız biri yaptın 😂
Soran+1 yılEvet bakir istiyorum. Ben kendimi bu zamana kadar koruduysam o da koruyacak. Ben de yapabilirdim ama yapmadım. Niyetim sana kızmak değildi bu arada. Ama bu kadar çok görünce bu durumu sinirlerim bozuluyor gercekten
Cevap sahibi+1 yılAnlıyorum seni sorun etmedim zaten
Soran+1 yıl😊
Cevap sahibi+1 yıl😊
Soran+1 yılPeki ya hayatında biri varken bu sitede takılıp böyle yorumlar yapman güvenilir biri olduğunu gösteriyor mu?
Cevap sahibi+1 yılHayatımda biri yokki şu an olsa zaten takılmazdım
Cevap sahibi+1 yılBak hala anlattıklarımdan beni az da olsa anlayamıyorsun ben sadece sevdiğim sevgili oldugum kızla yaşıyorum bunları sevdiğim bir kız hayatımdayken zaten böyle yerlere takılmıyorum onu odak noktası alıyorum başka kızlarla konuşmuyorum normal kız arkadaşı bile olmayan biriyim 😊
Soran+1 yılE peki şu an neden burdasın
Cevap sahibi+1 yılBelki biriyle tanışırım diye hem seksting için hemde öyle vakit geçsin diye
Soran+1 yılBurdan da yapıyorsun yani. Tanımadığın kişilerle?
Cevap sahibi+1 yılYani konuşup tanıştıgım biri isteyince yapıyorum
Soran+1 yılİşte bu yüzden diyorum kimseye güvenmiyorum diye boşuna değil :(
Cevap sahibi+1 yılYa ne alaka seksting gayet zevkli ve ayrıca sevdiğim biride yok hayatımda p*rno izleyen biride değilim zevk vermiyor bana kendimi sekstingle tatmin ediyorum
Soran+1 yılPeki
Soran+1 yılHiç normal konuşmuyor musun insanlarla
Cevap sahibi+1 yılKonusuyorum tabikide abaza değilim tanıştıgım kız isterse yapıyoruz beraber sadece
Soran+1 yılAnladım
Cevap sahibi+1 yılÖyle yani sen neden buradasın peki
Soran+1 yılCanım sıkıldı öyle sorulara falan bakıyorum
Cevap sahibi+1 yılİyi ne güzel😊
Cevap sahibi+1 yılNeyse kendine iyi bak sıkma o tatlı canını herşeye görüşürüz😊
Soran+1 yılSen de kendine iyi bak. Anlayışlı biriymişsin hiç terslemedin sinirli konustugum için. Ama bi daha görüşsek de yorumlarda tanımam gizli olduğun için :)
Cevap sahibi+1 yılYok niye tersliyim anlıyorum ben senide evet gizliyim ama konuşmak istersen senin gizlin olmayabilirim😂
Cevap sahibi+1 yılKonuşabiliriz yani çıkayım gizliden yaz bana istiyorsan
Cevap sahibi+1 yılBelki daha sorucakların felan vardır merak ettiklerin😊
Soran+1 yılCinsellikle ilgili başka sorum yok
Soran+1 yılEğer onu diyorsan öyle bir konuşma istemem
Cevap sahibi+1 yılYine kendini savunmaya geçtin seninle neden cinsellik konuşayım istemediğin halde zaten yatıklarım var😊
Soran+1 yılTamam o zaman konuşabiliriz
Soran+1 yılKendimi savunmaya geçmedim sadece insanlara zor güveniyorum
Cevap sahibi+1 yılAy ben insan değilim ayol rahat ol 😂
Soran+1 yılAyol mu
Cevap sahibi+1 yılHshshs gay değilim sakin
Soran+1 yıl👍🏻.
Cevap sahibi+1 yılHoşçakal👋🏻
Soran+1 yılBişey daha sorucam. Kimseyle cinsellik yaşamadım dedim başta. Sonra da dedin ki yattiklarim var
Cevap sahibi+1 yılYattıklarım değil seksting yaptıklarım yazdım
Soran+1 yılPeki. Gizliden neden çıkmadın
Cevap sahibi+1 yılDur çıkayım
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen öyleyim. 3 sebebi var
1. si aslında hardcore manyağıyım havaya kaldirir Bi güzel yapıştırır sonra yatağa fırlatıp üstüne atlayabilirim falan ama ilk başta kıyamıyorum
2. si ailem tanınan esnaf bir aile duyulması çok kötü olur
3. su günahından korkuyorum yoksa her gün yaparim
013 Yorumla
Soran+1 yılEn mantıklı gerekçe 3. sü
Cevap sahibi+1 yılYani yoksa beni durduramazdı kimse
Soran+1 yılBu kadar düşkünü olmayın bunun ya. Önemli olan saygı sevgi. Yok hardmış softmuş geçin bunları
Cevap sahibi+1 yılYa tabi öyle ama cinsellik konuşuyoruz yani olsaydı böyle yapardım diye anlattım. Benim için Bi hayat felsefesi. Yani herkesin Bi sevdası var işte. Hep aşık olduk da noldu köpek gibi sürüklendik. Ayrıca cinselligin aşk ile olan bağlantısını da çözdüm
Soran+1 yılNeymiş cinselliğin aşk ile olan bağlantısı?
Cevap sahibi+1 yılAlaycı alaycı konuşma kanını içerim senin
Cevap sahibi+1 yılBak bakalım kaç kişi cinsellik yok diye bosandi
Cevap sahibi+1 yılNiye herkes dış görünüşe bakıyor sanarsin
Soran+1 yılAlaycı falan konuştuğum yok. Ayrıca sen kimsin benim kanımı içiyorsun işine bak hadi!
Soran+1 yılTek derdi cinsellik olanlar evlenmesin zaten. Vizyonunuz olsun önce
Soran+1 yılHayvandan bi farkınız olsun.
Cevap sahibi+1 yılBen jeffey dahmer im aq ehehehehehe
Cevap sahibi+1 yılGerçi o gaydi ama senin erkekten farkın yok tipe bak
Cinsel Yaşam konusunda 1b cevap paylaştı. Bakirim ama benim kendi tercihim çok fırsatım oldu hâlâ da var ama hayatımda uğraşmam gereken çok şey olduğundan erteleniyor yine de bu yıl açılışı yapmayı düşünüyorum yaş fazla geçmeden, sonra pişman olmayalım.
06 Yorumla
Soran+1 yılYaş fazla geçmeden mi? Yapmadın diye neden pişman olasın?
- +1 yıl
Tecrübe edilmesi gereken bir şey çünkü yaş geçtikçe ulaşabileceğin kadın sayısı azalıyor ayrıca yaştan dolayı performans sorunları vesaire olabiliyor hatta bunların hepsini geçtim bu durum ileride içimde ukte olarak kalabilir sonra kendimi bu sitede ki kızlara pipi atan dayılara dönüşmüş olarak bulmak istemem, zaten aşk ilişkisi ve evlilik gibi şeylere de değer vermiyorum.
Soran+1 yılTecrübe edilmesi gereken bişey olduğunu katılmıyorum. Ama görüşüne saygı duyuyorum. Herkesin kendi kararı kendi hayatı. Ben evlenmeden bu tür ilişkilerin yaşanmasını her iki cinsiyet için de doğru bulmuyorum
- +1 yıl
Bende senin görüşüne saygı duyuyorum ama evlilik gibi ciddi bir şeyi sırf seks yapabilmek için kullanıp değersizleştirmeyi de yanlış buluyorum şahsen ve bunu yapan çokça insan var, gözlemlerime göre evlilik öncesi evleneceği kişiyle ilişki yaşanmamış çoğu ilişkide mutsuzluk ve cinsel uyumsuzluk oluyor. Dediğim gibi benim için bu tamamen tecrübe edilmesi gereken bir durum fazla değer kattığım bir şey değil bana kalsa 10 yıl daha yapmayabilirim zaten libidosu yüksek biri hiç olmadım tamamen ileride keşke veya belki dememe amaçlı düşünüyorum. Neyse bu konunun sonu yok herkesin kendi hayatı dediğin gibi katılıyorum sana, kimileri daha duygusal düşünür kimileri daha basit görür.
Soran+1 yılBen evlilik sadece seks için olur demedim ki. Evlilik çok kutsal bir şey ve cinsellik benim için öncelik de değil zaten. Seversem, bana göre biriyse evlenirim. Cinsellik de ondan sonra olur. Demek istediğim bu
Soran+1 yılAyrıca evlenmeden önce kimseyle cinsellik yaşamayan insanın evlendikten sonra öyle bir uyumsuzluk yaşayacağını düşünmüyorum. Çünkü hiç yaşamamış. Nasıl yaşarsa yaşasın tek bir insanla yaşayacağı için uyumsuzluk yaşamaz. Çünkü başka bir tecrübesi zaten yoktur. Onunla mutlu olur o. Bazı konularda tecrübe iyi değildir o yüzden.
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
7
Cevap
22Cevap
+1 yılBakirim bunun sebebi ciddi bir ilişki sırasında kadınlar tarafından reddedilmem bakir olduğum için oda ve en önemlisi de o anın tadını çıkaracak birinin olmaması ve yaşım olmuş 34 artık olursa eşim oda bakir birini ister mi orasını da bilemiyorum
012 Yorumla
Soran+1 yılErkekler zannediyor ki kadınlar tecrübeli erkek istiyor. Öyle bişey yok. Çok az kadın böyle düşünür. Kadınların çoğu eşinin ilki olmak ister
- +1 yıl
Valla sadece burada gördüğüm için söylüyorum hep tecrübeli istiyor genelleme yapmıyorum yanlış anlaşılmasın sakın. Valla ben isterim açıkçası benim ilkim olsun bende onun ama hiç görmedim ve duymadım bana denk gelmedi ben bakir erkek istiyorum diyeni de
Soran+1 yılÇok var da yanlış yerlerde arıyorsunuz. Burada seçim anketlerinde chp de %70 çıkıyordu ama %47 de kaldı. Tek bir platform gerçeği yansıtmaz
- +1 yıl
Ben zaten bağlı kalmıyorum bir yer ile elbette vardır isteyen kız. İnşallah çıkar kıymetimizi bilir
Soran+1 yılİnşallah. Allah herkese kendi ahlakı kadar ahlaklı biri versin
- +1 yıl
Amin inşallah 😊 hayırlı bayramlar 😊
Soran+1 yılHayırlı bayramlar size de :)
- +1 yıl
Teşekkür ederim efendim 😊
Soran+1 yıl@dasherz yoo ben gayet de ilk olmak istiyorum. Bakir olmayan biriyle de evlenmek istemiyorum.
- +1 yıl
Soran+1 yılİnşallah hayırlısıyla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBakirim zina günah bence evlilik dışı ilişkiye karşıyım, daha önce de zaten hiç kız arkadaşım olmadı. Birini tanıyıp sevip evlenip ilişki isterdim ama olmuyor zaten genelde de insanlardan uzak duran biriyim
14 Yorumla
Soran+1 yılEvet ben de öyle düşünüyorum. Evlenmeden yapılmamalı.
Soran+1 yılNeden uzak duruyorsun ki insanlardan?
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum samimi bulmuyorum çoğu insanı zaten onlarda beni pek sevmiyor
Soran+1 yılAnladım..
Gizli Üye(25-29)+1 yılYaşayacak birini bulamamak ama bulsam da yapmam yani bir sevgilim olsa bile yapmam çünkü evlenmeden istemiyorum, sen peki?
19 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEvleneceğim kızla birbirimizin ilki ilk aşkı olalım bütün ilkleri beraber yaşayıp keşfedelim istiyorum ayrıca 😍
Cevap sahibi+1 yılAma maalesef seni bilmem ama şimdi kızların neredeyse çoğu tecrübeli istiyor 😔
Soran+1 yılTecrübeli istemek tam bir saçmalık. Ben bakir olsun isterim. Benimle öğrensin isterim. İlkler her zaman daha değerlidir. İlki ben olmak isterim. Sarılırken eli titresin, heyecandan ne yapacağını bilemesin isterim
Cevap sahibi+1 yılYaaaaaaaa 😍😍😍😍🙈🙊😍
Sem nasılsın peki, bakire misin yani tecrübeli misin?
Soran+1 yılBakire olmasam bakir istemezdim
Cevap sahibi+1 yılHmm anladım pardon 😃🙂🙏
Peki nasıl erkeklerden hoşlanırsin tipe önem verir misin mesela sevgilin olacak erkeğin hafif göbekli mi yoksa vücutlu kaslı mı olmasını istersin?
Cevap sahibi+1 yılYaş kaç bu arada
Soran+1 yılBunlar seni ilgilendiren sorular değil ama. İyi günler
Cevap sahibi+1 yılPeki sen bilirsin, kusura bakma, iyi günler.
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlenince yaşamanın daha doğru olduğunu düşünüyorum
90 YorumlaÇok çalışıyorum eğer birden ona kadar bir sıralama yapsam ilişki yaşamak dokuzuncu sırada olurdu heralde 🤔🧐
10 Yorumla
+1 yılBakirim. Pek fırsatı olmadı, ya da ihtiyaç hissetmedim.
10 Yorumla
+1 yılKendi kırmızı çizgim böyle bir şeyi, evlilik dışı yapmak bana terso
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBakirim, birisi olmadı hayatımda. Olacak ise bakire olsun istiyorum. Aksi ile ilişki düşünmüyorum.
10 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılÖzel bir soru ama bunu burada soylemem doğru olmaz neden başkası benim cinsel hayatımi. bilsin herkes okusun cok saçma. d
05 Yorumla
Soran+1 yılYorumlar gizli de paylasilabiliyor. Hatırlatmak isterim
- +1 yıl
Hic gizli sorum yorumum olmadı
Soran+1 yılO zaman sen yorum yazma
Soran+1 yılRahatsız oluyorsan
- +1 yıl
Tmmm. r
+1 yılyaşiycak birini bulsam bile istemezdim
40 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBakireyim ama evliliği beklediğim için değil. Özel biri ile olsun istedim. Özel biri olmadı hsjshs
00 Yorumla
+1 yılBakirelik önemlidir değerlidir
10 Yorumlaİki meme tutamadım daha. Bakirim
10 Yorumladeğilim olmanın da bi mantığı yok
223 Yorumla
Soran+1 yılBence senin yorumunun bir mantığı yok
- +1 yıl
Profilinde erkek var
Soran+1 yılErkek hesap ama pembe profil açmış demek ki
Soran+1 yılHer önüne gelene vermenin basitliği ile kendini eşine saklamanın asilliği farkı var
Soran+1 yılHer erkek bir sürü kızla yatiyor sanacak kadar cahlsin. Sana ne anlatılabilir ki..
Soran+1 yılBurada bir kızla yattım diyen erkeğin çoğu bakir. Senin gibileri kandırmak için öyle söylüyorlar sen de inaniyosun 😂
Gizli Üye(18-24)+1 yılBakire değilim pişmanım
20 Yorumla
+1 yılSana hiç teklif edildi mi?
036 Yorumla
Soran+1 yılEvet reddettim
- +1 yıl
Tesettürlü biri misin?
Soran+1 yılNe alaka?
Soran+1 yılÖyleyim veya değilim ne farkediyor
- +1 yıl
Şimdi anlamasan da alakası var. Yorumlarından ötürü. Anlatacağım da uzun hikaye biraz. Lütfen söyler misin?
Soran+1 yılNe alaka
Soran+1 yılAçık ya da kapalı olmak ne farkediyor?
Soran+1 yılHerkesin kendi inancıyla alakalı
- +1 yıl
Neyse boş ver zor birisin belli
Soran+1 yılEvet öyleyim. İyi günler size
- +1 yıl
Böyle yapmasan sorup konuşacak çok şeyim var seninle. Biraz sabırlı ol yeter.
Soran+1 yılAçıklamak istiyorsan ikisini de ayrı ayrı açıklayarak buraya yazabilirsin. Ama benim kişisel bilgim seni alakadar etmiyor
- +1 yıl
Neyse peki
Soran+1 yılAmacın ne tam olarak?
- +1 yıl
Bunu burada konuşmasak. Sonra istemezsen yine konuşmazsın. Yorumda ki bu gerilimi hiç sevmiyorum.
Soran+1 yılÖzele çağıranlar genelde asılmak için çağırıyor. Bir şeyi burada söyleyemiyorsan demek ki +18 konuşma için çağırıyorsun. Öyle olmasa burada söylerdin. O yüzden sana cevabım hayır
- +1 yıl
Çok ön yargısısın ve yanıldın. Sende bunu bil.
- +1 yıl
Gerçekten. O nedenle konuşalım diyorum.
Soran+1 yılMadem öyle buraya yaz o zaman
- +1 yıl
Demek ki tek bir şey yazıp sormayacağım.
- +1 yıl
Demek ki sadece özel konular değil yorumda yazılmaması gereken.
Soran+1 yılValla sen bilirsin ister yaz ister yazma. Zaten gizli olduğunu halde yazmiyorsan niyetin belli bana göre. Tanımadığım etmediğim birinin sözüne güvenip de özelden yazmam kusura bakma
Soran+1 yılÖn yargılı mı diyorsun, peşin hükümlü mü diyorsun artık ne diyorsan de. Yorumda yazamadigin bir şeyi özelden de yazamazsın bana
- +1 yıl
Peki o zaman eğer bu düşüncen de yanılıyorsan bayramı ağız tadı ile bitirmek nasip olmasın bana diyor musun? Madem bu kadar emin konuşuyorsun. Öyle garipsiniz ki. Konuşmak istedikçe değer verdikçe bu kadar garip tavırlara giren ortamı geren bir Türk kızı var dünya da eminim. Yorumlarının hepsinin okuyup ona göre yorum yapmıştım sana. Dikkatimi çeken şeyler olmuştu da herneyse. Bu kadar art niyetli ve laf anlamaz biri bu saatten sonra değmez konuşmaya.
Soran+1 yılHayır neden kendime beddua edeyim? Seni tanımıyorum ve güvenmiyorum. Mecbur muyum özelden konuşmaya? Art niyetli insanlar etrafta çok olduğu için guvenmiyorum. Bunun için de kimse beni suçlayamaz tamam mı? Dikkatini çeken bir şey varsa burdan da yazabilirdin. Kimse sana özelden yazmaya mecbur değil.
- +1 yıl
Sen sadece mecbur olduğun şeyleri mi yaparsın bu bir. İkincisi emin olmadan tanımadan kimseye yalancı veya sahtekar îmâsı yapamazsın. Başka insanların yaptığı hataların ya da yanlışların bedelini ben ödemeye mecbur muyum. Konuşmak istediğim şeyler vardı. Ve buradan mı özelden mi konuşmanın daha doğru olacağını bilecek yaştayım. Öyle uygun gördüm sen anlamasan da. Neyse ben sapığım oldu mu (!) Hadi kaç ve mutlu ol sen (!) İyi bayramlar. Tövbe ya.
Soran+1 yılYahu sana sapık diyen mi oldu? Güvenmiyorsam güvenmiyorum. Kimseye de bişey ima ettiğim yok. Yazmak zorunda değilim. Sanki zorundaymışım gibi davranamazsın. Bu hakkı sana kim veriyor?
Soran+1 yılYazmak istemedim ve yazmıyorum bu kadar basit. İnsanların kararına saygı duymayı öğren önce.
Soran+1 yılBen sadece mecbur olduğum şeyleri yapmam. Ama kimsenin de mecbur olmadığım şeyler için bana tepki göstermeye hakkı yoktur.
Soran+1 yılİnsanlarda artık anlayış da kalmamış. Bi de Türk kızı şöyle böyle diye genelleme yapmışsın ne diyim ki ben sana
- +1 yıl
Ben sana güzelce söyledim sen dert geldin buna kızdım
Soran+1 yılBen de güzelce buraya yazmanı söyledim. Hayır nedir bu özel mesaj ısrarın anlamıyorum
- +1 yıl
Konuşunca anlarsın ancak sebebini. Bu kadar kaygıya gerek yok.
Soran+1 yılİyi tamam aç profilini. Bak bi yanlışını görürsem direkt engellerim
- +1 yıl
Tamam
Soran+1 yıl👍🏻
Gizli Üye(25-29)+1 yılBakirim
Evlenince yapcam10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHâlâ doğru erkeği bulamadığım için
41 YorumlaBakir değilim
00 Yorumla
+1 yılHayatımda hiç kız görmedim
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılBakirim
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılkendi tercihim
40 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDeğilim. Düzenli olarak yapıyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDeğilim kabul edilmiyorum o yüzden bulamıyorum da
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBakir
10 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılDeğilim
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılİkiside
11 Yorumla
Soran+1 yılO nasıl oluyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılBulamadım daha
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılDeğilim
00 Yorumla
Devamını Gör(14)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Bakir/bakire misiniz ve bunun sebebi yaşayacak birini bulamamak mı yoksa kendi tercihiniz mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer