Bu sapyoseksüellik de olabilir, ses tonu da. Fiziksel bir özellik de olabilir bir giyim tarzı da. Sizi etkileyen nedir?
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Muhabbeti güzelse hoşlanırım fiziksel olarak ise kumral olması beni cezbeder
Sevilen şeylerden konuşmak elbette önemli bir ayrıntı.
Kumralım, uzun boylu, iri yapılıyım ve 19 cm var nasıl sence?
İnce bel dolgun kalça
Sen sapyoseksüelmisin?
Zekaya, hayal gücüne, sanata ilgisine önem veririm evet.
Kova burcusun öyleyse
Yanlış:)
Tüh olmadı🙈
Ama bir ya da iki tahminde bulabileceğini düşünüyorum:)
Öyleyse biraz kopya alayım çünkü geriye kalan ihtimaller işimizi uzatabilir
Hayal gücü yüksek burçları düşün, daha çok duygusal konularda etkin aynı zamanda.
Peki işin içinde aşırı yüksek libido da var mı
Genele göre emin değilim ama bence var
Çünkü hayal gücü yüksek olunca fanteziler kısmında da güçlü yani.
Eğer burçdaşların cinsellikle nam salmışsa akrep dicektim ama genelleme yapamadın. Balık mı öyleyse
Ben demiştim bir iki tahminde bulursun diye:) balık
Fena değildim kabul et 🙈 zor olmuyor mu su grubu olmak ben de yengeçim ama daha yuzelsel biri olmayı isterdim
Ahaha ilk tahminden anlamıştım zaten bulacağını çok yaklaşmıştın:) zor evet ama yüzeysel biri olmak da sıkıcı olmaz mıydı sence? Ben de bazen düşünüyorum bunu ama çok sıkıcı olurdu öylesi
Sana katılmıyorum bu kadar hassas ve detaycı olacağıma sıkıcı olsaydım keşke en azından anı yaşayabilirdim ve ani yaşadığım içinde sıkılmazdim bak nasıl bir paradoks çıktı 😈
Ama anı yaşadığın için ve arka plandaki derinlikleri görmediğin için de bir süre sonra o andakiler keyif vermemeye de başlayabilirdi🤔
Eh o da bir ihtimal tabi
Ee ne oldu paradoks, bak bir anda cozumlendi😅
Bence olması gereken var olan özelliklerimizin üstüne yenilerini eklemek bu daha eğlenceli
Doğru tabi ki gelişim değişim kaçınılmaz. Her ne kadar tamam artık olduk olgunlaştık desekte insan eski aklını yine de beğenmiyor. Paradoks çözüldüğüne göre senin heyecanında sönmüştür artık sapyosexuel çocuk ben gideyim✋🏻
Çünkü insan her zaman değişen ve gelişen bir canlı. Ahaha benim merak ve heyecan duygum dinmez fakat eğer gidilmek isteniyorsa ona bir şey diyemem:)
Bak bundan eminmisin balıkta olsan erkeksin neticede😄 ayrıca gizem kaybolunca ben bile değişiyorum
Ahaha iki birbirini tanımayan insan için gizem bolca var sanki🤔 eminim galiba hem buna, hem balık olduğuma, hem erkek olduğuma 😅
Bu gizeme özele taşınmayacağı müddetçe burdan devam edilebilir, özelde çözülecek çünkü 🙈
Özele taşınma konusunu da güven için karşı tarafa bırakmayı tercih ederim, ve özele geçildiğinde de hemen kaybolacak bir şey değil gizem, derim:)
Sorun güven değil ciddiyim. Burada kaldıkça daha heyecanlı oluyor 7364848 denedim. Özele geçince eee yaş iş vs. anlamsizlasiyor
28 yaşındayım ve sanat tarihi okuyorum, pek de normal bir düzenim yok gibi:) ki bu bilgiyi orada da öğrenecektin... Ama tabi zorla alıp özele kaçıramam:)
Ya hahahha bunları soracağımı kim dedi
Bak yakalanmış oldun o zaman, gizem unsuru korunmak istediğinde korunuyor🤔:)
Ve siz erkekler çözdüğünüz an kaciyorsunuz
Kolay çözülebilecek birine benzemiyorsun:) ki keşifler çok derinlerde saklıdır genelde.
Ben de onu diyorum işte daha yolun başında bile değildik ki. Gerçi ondan önce beni çözmek isteyeni de ben istememiştim. Ay ondan dolayı karmamı yaşadım yoksa eyvah
Yaşadıkların sende çekincelere neden olmuş, bunları yüzleşerek aşmalısın✍️ reçeteni yazdım 😅
Nasıl yani açsana biraz
Yaşadığın bu deneyimler, yine yaşanır mı korkusu yaratmış ama bunlarla yüzleşmen gerekiyor çünkü bu korku, tereddüt bir noktada ön yargı, insanlarla tanışma konusunda kötü etkiler yaratabilir, aşmak için de en iyi yöntem yüzleşmek:)
Yüzleşmek neye yarar ki karşı taraf seni istemedikten sonra. Artık gerçekçi olma zamanı gelmedi mi 25i aşmışız yani
Ben son flortumden bahsediyorum
Neye mi yarar, o düşünceyi o kişiyi aşmaya yarar yüzleşmek. Çünkü diğer türlü akılda hep bir acabalar ve soru işaretleri yer edinir durur, yüzleşmek bunları önler.
Sorun o değil daha genel. O kişiyi aştım zaten sadece reddedilmenenin hırsı var (ki o da hoşlanıyodu bence de) sorun şu ilişkilerin suyu çıkmış artık ya ne yapacağız böyle
Zevk ve hazzı yaşayacağız, yeni insanlarla tanışacağız, eh uyumlu olduklarımızla da devam edeceğiz 🤔
Ya uyumlu biri yoksa?
O zaman insanları tanımaya devam:) çünkü bulduğunu sanan çokça insan da aslında uyumsuz ilişkinin içine düşüyorlar ve sonra da nasıl çıkacağını bilmiyorlar. O yüzden farkında olmak daha önemli, bulunmazsa yeni insanları tanımak daha iyi:)
Yani ben bu tanıma olayını epey abarttım. Erkekler dünyasında adı çıkan kadın kategorisine girmek üzereyim 😈 sen de çok pozitifsin ya ben de öyleydim geçen ocak ayına kadar
Ne oldu Ocak ayında? Ahaha neden ya yaramaz mısın ki adın çıksın 🤔:)
Hayır değilim 🤭Aman hiç anlatmaya bile değmez. Sadece benim aşka ve erkeklere olan inancımı zayiflatti hiç genelleme yapmazdim ama bende o tüm erkeklerin aynı olduğunu savunan güruhtayim sayesinde
O zaman nasıl o kategoriye girmek üzeresin🤔 ahaha bu genelleme bu tür yaşanan şeylerden sonra yapılır sorun değil ama işte istisnalar da hep çıkar sonrasında:)
Eğer çıkmazsa başına gelen felaketler bil ki beddualarim (şaka tâbi) senin aşk hayatı iyi galiba
Ahaha o neden ya, çıkar çıkar 😅 aksine bekarım, yeni insanları tanımayı seviyorum
Zaten sen okuluna odaklan boş ver aşkı meşki😄
Şuna bak şuna 😅 senin okul iş durumu ne bakiyim
Benim okul fi tarihinde bitti de. Atanamayan öğretmenim. Şuanda öğrenci sayılırım aslında kpss ye çalışıyorum. İki sene ücretli yaptım ondan önce özel sektordeydim ama bana uymadı vs vs.
Hangi bölüm ki
Yazmayayım. Dünya küçük ogrencime denk gelmekten korkuyorum olmaz da hayal gücü işte ayriyeten sonra insanlar beni tanıdıkları falan sanıp korkuyorlar basharfin ne diye soran okadar çok oldu ki milletin kalbine indirmeyeyim 😂
Şu yazdıkların bende bir merak uyandırdı işte bak,😅
Zaten öyle bir auram var nedense merak edilirim özellikle bu sitede
Diğerlerini bilmiyorum da bendekinin nedeni, merak uyandıracak şekilde konuşman bunun sebebi:)
Normal ve her zamanki halim desem?
Daha da merak uyandırıcı 🤔
Gereksiz bir özellik ama işime yaradığı söylenemez
Yani her zaman işe yaramaz, ancak karşıda meraklı biri keşfetmek isteyen biri ise güzel bir özellik:)
Doğru bunu hesaba katamadim
O yüzden benim için merak edilen birisiniz öğretmen hanımefendi:)
Hmm şimdi anladım. İlgi alanındayım yani şu an öyle mi
Öyle görünüyor sanki🤔:)
Şaşırdım diyemem. Şimdilik burdan iyi ilerde arkadaş oluruz belki. Eee okul ne zaman bitiyo nerde yasiyosun
İlerde özele geçelim dersen o zaman da ben böyle davranacağım görürsün...😅 Son seneye girdim ben de normalde İstanbul'da yaşıyordum doğduğum şehir şimdi ise başka şehir okul nedeniyle
Ben de burada doğup büyüdüm. Artık büyüsü kaçtı ama ne dersin mülteciler sağolsun
İstanbullusun demek, not edelim hemen✍️:d kesinlikle onun büyük etkisi var ama baya zamandır sıkıntılıydi şehir açıkçası son dönemlerde iyice içine edilmiş gibi
Aslen değilim tabi asıl İstanbullu binde bir falandır. Artık hiç gezip goresim bile gelmiyor sayelerinde asosyal olacağım gerçi onlarin da bir suçu yok ya yuzbuluyorlar bastakinden anlarsin
Orası öyle zaten. Ama bu kalabalıklik da şehirdeki insanların değişiminin kötü olması da gezmenj engelleyecek şeyler. Pek çok güzel yerin de içine etmişlerdi en son
Bazen diyorum ki başka bir şehirde hayat daha güzel olur mu? Ama çok yalnız kalip depresyona girmekten korkuyorum. Sanki beni ben yapan şeyler gidecek kendim olamayacağım gibi
Seni sen yapan şeyler nereye gidersen git seninle gelecekler. Yalnız kalıp kalmayacağın ise şehirlere bağlı, nereye kaçmayı düşünüyorsun:)
Aklımda spesifik bir yer yok atanmama bağlı. Bide uzun vadede klasik bi yaşam istiyorum. Haftasonu anneme gideyim, teyzem dayımla sık sık biraraya toplanalım gibi
Belki de yeni bir şehir cidden sana iyi gelebilecek şey olur. Yaşadığın içinde uzun zamandır bulunduğun yer bunalma hissi veriyor olabilir, bunu hisssetmistim ben de
Psikolojik bunalma hissi yok. Fiziksel var şehir kapasitesinin üzerinde dolu oldugundan ötürü
Bu öldüğünde psikolojik olarak da etkiliyor ama ne yazık ki:)
Şimdiye kadar iyi götürdüm de bundan sonrası Allah kerim 😊 bu gecelik benden bu kadar görüşürüz yine kendine dikkat et✋🏻
Ve gizemli kadın kaçar...:) Görüşürüz dikkat et sende
Gizemli hanımefendi neler yapıyor:)
Beni güldürdün. Bugün pek müsait değilim başka zaman konuşalım mı
Gizemli hanımefendinin gizemli ve karanlık işleri... Elbette, müsait olduğunda yazarsın:)
Yok hayır ya ders çalışıyorum hdjdjdjdjfj
Dünyayı ele geçirme dersi üzerine çalışıyorsun demek🤔😅 kolay gelsin valla o zaman ya:)
Dolaylı yoldan öyle de denebilir evet sjdjdjj, sağol teşekkürler 🌺
Dolaylı yoldan mı 🤔 biliyordum bunu...:) Ne demek.
Dünyayı ele geçirme demişsin. Öğretmen olup atanmak için çalışıyorum ya sonra çocukları yetiştirecegim bu dolaylı yoldan dünyayı ele geçirmek olur. Sen ne kasdetmistin ki
Ben mi ders çalışan bu kadınla biraz uğraşmak istemiştim sadece😅 ama seninki zaten mantıklı bir planmis:)
🥰🙈
Ama hadi bakiyim, siteden çıkıp derse...:) İyi akşamlar da dileyim tabi:) bu arada daha önce yazdığım erotik türde hikayelerden birini okumak istersen de atabilirim, tabi ders çalışmaların bittikten sonra okumak şartı ile:)
Hikaye mi yaziyordun ki. Okumak isterim ama Temmuz sonu olur mu
Evet, tanriningecedusleri.blogspot.com/.../...azm-1.html
tanriningecedusleri.blogspot.com/.../...azm-2.html
İstediğin zaman okuyabilirsin, bunlarda ilk örnek olsun:)
Tamamdır okuyacağım , görüşürüz
Görüşürüz:)
Kapalı minyon çocuk ruhlu olması
Kapalı kısmı değişik geldi sadece burada, genele göre yani.
Ben kapalı seviyorum hem yanıma daha çok yakışıyor hemde daha çekici buluyorum
Çekici tarafı?
Kapalı olması
Ses tonu ve kabarık pantolonu
O görüntü hoşunuza gidiyor galiba
Ses tonu ve kokusu
Bu ses tonu tok, dolgun denilen türden değil mi
Evet kalin ses tonu cok hos oluyor
Cezbedici bir tarafı galiba konuşurken bu ses tonunun:)
Evet
Tam olarak ne hissettiriyor peki
dominant
Sekste mi günlük yaşamda da mı
cinsel yasamda, günlükde ara da bi
Neler yapması etkiler seni?