Çok iyi anlaşıyoruz ama kimse flörtü sevgililiğe ilerletmek istemiyor artık ne yapmalı?

Hatta adına flört bile demek istemiyor halbuki hayata bakış istekler uyum anlaşma seks her şey çok iyi neden böyle artık bu erkekler

3 ay falan takılıyoruz adı yok ben kısıtlanmak istemiyorım isme gerek var mı yaşayıp görelim vs hep aynı

Çok iyi anlaşıyoruz ama kimse flörtü sevgililiğe ilerletmek istemiyor artık ne yapmalı?
Cevapla