Sevgilim ile çok güzel giden bir ilişkimiz vardı ama son zamanlarda yaşanan istenmeyen olaylardan ötürü yollarımızı ayırdık. Hiç seks yapmadık ama çıplak bir şekilde vücutlarımızın birbirine değdiği oldu. Birbirimizde ten uyumunu yakaladığımızı düşündük. Şimdi ise ayrıyız ve bu durum beni düşündürüyor, ben bir başkasında ten uyumunu yakalayabilir miyim.
Kendisi ilk sevgilim idi bu arada
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
İlk sevgiliniz olduğu için böyle düşünmeniz çok normal, merak etmeyin bir başkası ile de ten uyumunu yakalayabilirsiniz.
Endişe etmeyeyim o zaman
İlişkiye girmeden ten uyumu olduğunu nasıl anladın 😂
İlişkiye girmeden de anlaşılır diye düşünüyorum
Yakalarsın ama bir daha ki sefer çıplak kaldığında seviş lütfen.
Evlilik öncesinde yapmak istemiyorum
Bu fikrini ve düşünceni net olarak dile getirmelisin. Karşındaki kadının ihtiyaçları buna uyum sağlayacak mı diye bakmalısın. Tabi karşının dürüst olması gerekiyor. Hayatta başarılar umarım aradığını bulursun hayatta.
Arada boy farkı yaşta sınır ayrı dili konuşan iki kişiyiz sen yıldız ben esen rüzgâr yıldızlar kayar gider bilmeliyiz.
Biz erkekler yakalarız da kadınlar bizim gibi değil zor olur onlar için
Ten uyumu çok az kişi ile yakalanır. Ama bir kez yakaladım, bir daha olmaz denmemeli.
İlk sevgilim olduğu için bu hisse kapıldım sanırım
Olabilir. Ama bu duyguyu bulabilmek de her zaman kolay değil.
sakın başkasıyla beraber olma evlenince aklın hep kayıyor tecrübe ile sabit evlenecegin kişiye kadar kimseyle olmamaya çalış
Yok zaten olmadım
Çıplakken birbirinize degdiniz ve olmadı mı
😂😂
Yarı çıplaktık
Elbette yakalayabilirsib
Hayır. Çok zor oluyor tensel uyumu yakalamak
O kisiyi görmeden diyemeyiz birsey
Biraz zor
Neden?
Pişman mısın
Pişmanlıktan ziyade bir daha o uyumu yakalar mıyım endişesi var
Unut gitsinn.
yakalarsın
Ahah yanlış cinsiyeti seçtin galiba
yoo sevgilim
Pekiii