Güzel bir kız değilim, erkekler için bu çok mu önemli?

Ortalama güzelliğe sahip bir kızım, güzel sayılmam fakat kocamın çok şanslı olacağını düşünüyorum. Kötü günlerinde yanında olup onu sık boğaz etmeyip arkadaşı olup güzel yemekler yapıp beraber kafa dengi iki arkadaş gibi gezip tozariz. Mizahı olan bir kızım, anlayışlı biriyim. Evliliğin bir bütünü olan cinsellikte de kötü olacağımı dusunmuyorum. Ama yine de bir erkek için tek önemli şey kızın güzel olması mıdır?

Güzel bir kız değilim, erkekler için bu çok mu önemli?
Cevapla