Cinsel Yaşam konusunda 884 cevap paylaştı. Dua et içinden gelen beyaz sıvıyı atmamış :D
056 Yorumla
Soran+1 yılYok artık ya, iş yerimde 2 yok beraber çalıştık. Öyle bir cesareti olduğunu sanmam
Soran+1 yılBen kapalı bir kadınım, beni öyle ancak rüyasında görür. 😄
Soran+1 yılSürekli duştan çıktım üstümü yeni giydim diye sübliminal mesaj verip duruyor. Fiziği baya iy ona güveniyor sanırım
Soran+1 yılFırçayı yedi zaten , bir daha bana beyninle yaz hormonlarınla değil dedim. Baya özür diledi. Kaç kere mesaj atmış, ses kaydı atmış. Sesi üzgün geliyordu baya. Tamam bir daha tutarım kendimi demem bir şey seni kaybetmek istemiyorum filan diye ama yazma bana dedim
Soran+1 yılKonu süründürmek değil aslında biliyor musunuz? Gerçekten değerli miyiz sizin gözünüzde yoksa etten rastgele yazdığınız bir kadına yazar gibi rahat mısınız konu bu?
Soran+1 yılİş yerinden arkadaşım bu adam, 3-4 yıldır filan tanışıyoruz. Sözde beni gördüğü günden beri durumu aynıymış, çok güzelsin sempatiksin, bana çok iyi geliyorsun, yanlız olduğum için sana sardım sanma kimseyle sohbet senle olduğu gibi keyif vermiyor bana filan dedi. Kaç kere seviyorum seni diye mesaj attı ama arkadaşça dedi diye yorup tepki vermemiştim. Geçen aradı işte konuşurken bir sessizlik oldu, sana bir şey itiraf etmem lazım artık ilk gördüğüm günden beri aynı durumdayım ben dedi. Susturdum duygusal boşluktasın söyleme sus dedim. Niye demiş, istediğin cevabı alamayacaksın dedim ben öyle düşünmüyorum ama dicem artık dedi. Söyletmedim , ben aşkını itiraf edecek sandım, adam senle yatmak istiyorum filan diyecekti de ben mi yanlış anladım diyorum. Seni kaybetmek istemiyorum neyi nasıl istersen öyle olsun da demişti aslında ama laf demek ki
Soran+1 yılAyrım bende şöyle bir erkek fiziksel olarak beğendiği bir kadınla yatmak ister sonrada omu görmek bile istemez, umrunda olmaz. Ama huyunu suyunu da beğeniyorsan gerçek bir duygu vardır, oradaki yatmak kullanıp atmak değil gerçek bir ilişkidir. Sağlıklı olan da budur bence
Soran+1 yılBiz daha sevgili değiliz işte. Ama sizce bu adamın bana itiraf edeceği şey duygu mu yoksa yatma isteği miydi? Anlattıklarımdan ne anladınız ben merak ettim yorumunuzu
Soran+1 yılGerçekten hoşlanıyorsa çabalamaya devam eder mi o zaman dersiniz? Fırçayı yedi, sınırı da çektim. Yazmazsa sadece cinsellik için yaklaştığını anlayabilirim o zaman
Soran+1 yılHayır
Soran+1 yılBen hoşlandığını düşünüyordum zaten ama direk bu şekilde yaklaşması bence hoşlanmadığını gösteriyor. Hayır ciddi ilişki insanıyım ben yatamam filan sırf biri benden hoşlandı diye
Soran+1 yılFırçayı da yedi bizim iş yalan oldu mu dersiniz? Yazma bana uzun bir süre dedim. Dün foto beğenmiş ama tekrar bir adım yok.
Soran+1 yılBen adım atsam karşılık alırım yani
Soran+1 yılBen adım atarsam ama o cinsel ilişkiyi garantiledim gözüyle bakıp yine pis pis konuşmaz mı
Soran+1 yılBen ciddi ilişki olsa isterdim onla ama takılmalık istemiyorum
Soran+1 yılHayır ya ilk kez işte bornozlu foto attı, arkasından kalçama iltifat sonra da fırçayı yedi. Bana durup durup sen bana çok iyi geliyorsun, seninle konuşunca çok rahatlıyorum. İlk tanıştığımızda bile sanki yıllardır tanışıyoruz gibi hissettim, bunu ben kaybetmek istemiyorum filan diyip durdu
Soran+1 yılTabi ki hoşuma gidiyor , ben sağlıklı bir kadınım. Ama bunu ona itiraf edecek kadar basit değilim. Benimle o istediği ilişkiyi reelde yaşayabilmesi için bazı bedeller ödemeli. Ve hiçbiri maddi değil. Bana ciddi bir adımla gelmeli, iş ciddiye dönmeli
Soran+1 yılEn azından gerçek bir sevgililik olur, nişan olur bir şey olur. Sırf beğendiğim biri de beni beğendi diye gidip altına yatamam
Soran+1 yılİyi de biz sevgili değiliz ki işte. O bir şey itiraf edecekti, ben ettirmedim. Ne olduğunu da bilmiyorum demediği için. Adam belki de fantezisini söyleyecekti. Sesi köpek yavrusu gibi geliyordu ama yine de belli olmaz tabi
Soran+1 yılŞu an adım atması gereken kişi ben miyim gerçekten
Soran+1 yılDurumlarına bakıyorum, İnstagramdan da çıkarmadım bu adım sayılmaz mı? Üstelik bana bildiğiniz pislik yaptı bugün. Hikayede bir atın kafası gözüküyor , ormanlık bir yerde atı sürdürüyor bu. Üstünde de bir kız var atın, sesi geliyor kekeleyerek konuşuyor kız buralarda çok güzelmiş manavgat şelalesine benziyor diyor. Bunu koymuş durumuna.
Soran+1 yılNiye mi bozuldum? Adamı o kadar fırçaladık umrunda değil, başka karılarla dağlarda bayırlarda , üstelik kızın atının yularını çekip kızı gezidiriyor. Normalde hikayelerinde kız olmuyordu hiç. Bilerek kızdırmak için yaptı diye düşünüyorum
Soran+1 yılOnu anladım zaten, yoksa normalde de var kadın arkadaşları. Neden hiç önceden koymuyordu ses görüntü de reddedildiği günün ertesi gün kadın sesi olan hikaye atıyor. Ama bu bile bence bozulduğunun kanıtı. Yanındaki kız da canım kekelicem diye konuşamıyordu bile.
Soran+1 yılO kadarını bilemem , ama öyle sanılsın istememiş mi sence
Soran+1 yılKızın kekeleyerek konuşmasından belliydi zaten buna baygın olduğu 😄 benim kuyruğu dik tutmam şart. Nasıl takmıyor gibi gözükebilirim?
Soran+1 yılİşin kötü tarafı aşırı takıyorum aşırı
Soran+1 yılYa mahalleden arkadaşımı ekleyip fotolarına seri like atmış :/
Soran+1 yılBilmiyorum
Soran+1 yılDeğersiz hissettirmeye çalışıyor bu kadar basit
En İyi Cevaplar
- Cinsel Yaşam konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılSana özel attıysa tepkini ölçüyor
015 Yorumla
Soran+1 yılBana özel ve bir kere görülecek şekilde atmış ama instagramında zaten deniz kenarında mayolu filan her hali var
- +1 yıl
Bornozla mayo farklı. Kaldı ki tek gösterimlik sana özel yani tepkini ölçüyor. İlişkiye girmek istiyor seninle sen ne düşünüyorsun peki ilişki hakkında
Soran+1 yılİş yerinden arkadaşım bu adam, 3-4 yıldır filan tanışıyoruz. Sözde beni gördüğü günden beri durumu aynıymış, çok güzelsin sempatiksin, bana çok iyi geliyorsun, yanlız olduğum için sana sardım sanma kimseyle sohbet senle olduğu gibi keyif vermiyor bana filan dedi. Kaç kere seviyorum seni diye mesaj attı ama arkadaşça dedi diye yorup tepki vermemiştim. Geçen aradı işte konuşurken bir sessizlik oldu, sana bir şey itiraf etmem lazım artık ilk gördüğüm günden beri aynı durumdayım ben dedi. Susturdum duygusal boşluktasın söyleme sus dedim. Niye demiş, istediğin cevabı alamayacaksın dedim ben öyle düşünmüyorum ama dicem artık dedi. Söyletmedim , ben aşkını itiraf edecek sandım, adam senle yatmak istiyorum filan diyecekti de ben mi yanlış anladım diyorum. Seni kaybetmek istemiyorum neyi nasıl istersen öyle olsun da demişti aslında ama laf demek ki
Soran+1 yılTakılmalık istemem ben, fırçayı da yedi zaten. Mesaj atma bana dedim. Çok özür diledi ama kabul etmedim
- +1 yıl
Kalçalarına da iltifat etmiş bu adam seninle yatmak istiyor
- +1 yıl
Yaslariniz kaç
Soran+1 yıl35 civarı işte. Boşuna duygusal bir şey beklemişsin derdi belli diyorsunuz o zaman
Soran+1 yılNiye o kadar çok özür diledi o zaman. Bir de başta cinsel yaklaşsa bile kolay elde edemeyeceğini görünce durum değişmez mi asla diyorsunuz
- +1 yıl
Olay büyümesin diye kim olsa özür diler. O biraz da cesaret bulmuş sizden. Bazı şeyleri arkadaşça sandım bir şey demedim diyorsunuz bunlar ona cesaret vermiş. Durumun değişmesi sizi hangi yönlerden beğendiği ile alakalı. Düşünce, karakter tarzından beğendiyse size gerçekten sevgi besleyebilir. Ama kalçaların güzel gibi söylemleri cinsel olarak arzuladığını ve beğendiğini kesin olarak gösteriyor. Yani sadece fiziksel olarak sizi beğendiyse durum değişmeyecektir. Fiziksel beğenmelerdr de erkek gerçekten beğeniyormus gibi yapar.
Soran+1 yılBana ne önerirsiniz bu süreçte? Ben kimsenin skorunda bir sayı olmak istemiyorum. Öyle olacağıma reddeden olmayı tercih ederim. Çok da üzüldüm , çünkü ben onu gerçekten beğeniyordum ama böyle bir ilişki bana göre değil. Özür dilemesi de samimi olduğunu göstermez, olay büyümesin diye diyorsunuz. Sizce ne yapmalıyım? Bana yazma bir daha dedim. Dün fotomu beğenmiş İnstagramdan
Soran+1 yılAma yazmadı bir daha hiç mesaj
Soran+1 yılSeni asla kaybetmek istemiyorum laflarını filan ciddiye almayım o zaman ben değil mi
- +1 yıl
Sizinle yatmak için gerçekten sizi kaybetmek istememesi doğal. Bu kaybetme illaki sizi ruhsal anlamda sevdiği için olacak değil. Önerim cinsel konulara, imalara kesinlikle müsade etmemeniz. Zamanla belki sevip evlenmek isteyebilir ya da terk eder gider.
Soran+1 yılŞu an ben zaten yazma bir daha dedim. Yazmıyor da. O zaman ben buna bir gözüyle bakıyorum. Benim istediğim şekilde olmayacaksa olmasın
- +1 yıl
Aynen
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Cinsellik istiyor seni * istiyor başka ne amacı olacak
07 Yorumla
Soran+1 yılYa bir de kalçamla ilgili iltifat etti bu fotonun üstüne.
Soran+1 yılHayır ya sevgili bile değiliz ki , o yüzden yedi fırçayı
Soran+1 yılYaptım ama kendimi kullanılacak gibi hissettiğim bir ortam değildi ve sadece 1 kişi ile uzun yıllardı, her şey zar değil , benim ruhum da önemli, kendimi nasıl hissettiğim de
Soran+1 yılEvlilik yaşadım ben arkadaşım, önümüze gelenin altına yatmıyoruz heralde. Evlendiğime pişman mı oldum dersen olmuşum ki boşanmışım demi? Boş yorum yapacaksan yapma Allah aşkına
Azmış seni skmk istiyor.
013 Yorumla
Soran+1 yılFırçayı yedi kendini miksin
Soran+1 yılBilmiyorum ama üzüldüm ben baya, böyle mi olması gerekiyor ki illa iletişimin. Bu kadar hızlı sağlıklı gelmiyor bana. Doğal akışında oda aşkında her şey ne kadar değerli güzel olur. Cinselliğe karşı filan değilim ben hayvanlığa karşıyım
Soran+1 yılİyi de 3-4 yıldır tanışıyoruz , aynı iş yerinde çalıştık 2 sene. Hiç bir şeyin kıymeti yok mu, böyle hayvan gibi konuya dalmak ayıp değil mi? Sonuçta netten tanışmadık. Beraber kaç kere oturup çay kahve içmişliğimiz seviyeli sohbetimiz var. Kapalı biriyim üstelik ben, dini ibadetlerimi yaptığımı da biliyor, saygısızlık değil mi bu
Soran+1 yılCesaretsizliği yüzünden mi
Soran+1 yılToplamda 3-4 yıl ama konu bu değil tabi haklısınız
Soran+1 yılKonu beni takılmalık gördü işte bu kadar basit
Gizli Üye(30-35)+1 yılAnlamışsın bence seninle seks istiyor
047 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSeninle artık seks istiyorum diyor
Soran+1 yılYa bir de kalçamla ilgili iltifat etti bu fotonun üstüne.
Cevap sahibi+1 yılYaş kaç
Cevap sahibi+1 yılVerecek misin peki
Soran+1 yılHayır tabi ki. Sevgilim bile değil. O kadar değersiz biri değilim ben
Cevap sahibi+1 yılHelal be yaş kaç
Soran+1 yıl35 niye ki
Cevap sahibi+1 yılValla bravo helal olsun senin gibi bir sevgilim eşim olsun sırtım yere gelmez
Soran+1 yılYaştan mı çıkardınız bunu
Cevap sahibi+1 yılYok yaştan değil kabul etmem dedin ya ondan
Soran+1 yılNeden edeyim, iki iltifata gidip bedenimizi mi sunmamız gerekiyor
Cevap sahibi+1 yılÇoğu kadın yapar genelde gerçekten helal olsun sana
Soran+1 yılValla ben bu adama bildiğiniz ilk gördüğüm günden beri hayranım, ona bile gitmediysem kimseye gitmem merak etmeyin
Cevap sahibi+1 yılSenin gibi biriyle tanışıp evlenmek isterdim
Soran+1 yılBen 2 mesajla evlenmek isteyecek kadar boş birinin yüzünü bile görmek istemem ama o nolacak
Cevap sahibi+1 yılYok karakterin sağlam
Soran+1 yılBuralardan da yemem yanlız, iltifata tokum her türlü
Cevap sahibi+1 yılYok ye yeme değil ya bana yazda demedim 😄😄 ama sağlam karakterlisin
Soran+1 yılTeşekkür ederim ne diyim :)
Cevap sahibi+1 yılSelametle kalın
Soran+1 yılSizde
Cevap sahibi+1 yılGüncel diye yazmışsında sana böyle davranan flörte hala yüz veriyorsan demek ki istiyorsun
Soran+1 yılKonuşmuyorum tabi ki. Ama aklımdan çıkaramıyorum da adamı napim
Cevap sahibi+1 yılYa zaten amacıda o onun aklını kurcalamak
Soran+1 yılMerak ediyorum , adım atacak mı? bir şey yapacak mı diye
Cevap sahibi+1 yılZaten o amacını başarmış 🤣🤣
Soran+1 yılAmacı beni merakta bırakmak mı? 😄
Cevap sahibi+1 yılGünaydınlar efendim çayınız nasıl olsun ekler misin beni
Soran+1 yılHayır eklemem :)
Cevap sahibi+1 yılÖyle değil yahu çayına beni ekler misin yani 🤣🤣🤣🤣
Soran+1 yılbana bildiğiniz pislik yaptı bugün. Hikayede bir atın kafası gözüküyor , ormanlık bir yerde atı sürdürüyor bu. Üstünde de bir kız var atın, sesi geliyor kekeleyerek konuşuyor kız buralarda çok güzelmiş manavgat şelalesine benziyor diyor. Bunu koymuş durumuna.
Cevap sahibi+1 yılVe hala ondan sana adım bekliyorsan ben sana ne deyim
Soran+1 yılNormalde de var kadın arkadaşları. Hiç ses görüntü koymazdı. Bence beni sinir etmek için koydu bu sefer diye düşünüyorum ben. Bak sen reddettin ama bana karı mı yok diyor
Cevap sahibi+1 yılNeyse hayırlı işler onlara
Soran+1 yılYa daha dün arka arkaya 15 tane kendi fotoma beğeni attı bu adam , dalga geçiyor resmen hepimizle
Cevap sahibi+1 yılSeninle benle değil
Soran+1 yılKadınlardan bahsediyorum ben
Cevap sahibi+1 yılSizede ne desem boş
Soran+1 yılBu arada ben çayımı şekersiz içiyorum ya da tuzsuz ya da çamaşırı susuz :)
Cevap sahibi+1 yılÇok sinirlisin
Soran+1 yılBana yaptığı o kadar iltifata pişmandır o, poposunu kaldırdık diye. :)
Cevap sahibi+1 yılEminin
Soran+1 yılBulduğu ilk fırsatta beni bozmak isteyecek bu , ben size diyim :)
Cevap sahibi+1 yılOlabilir
Soran+1 yılYa geçen bana bir tane ses kaydı attı bu. İşte sürekli saatlerce senle konuşmak istiyorum , bazen seni daralıyorum üstüne çok geliyorum , çok ilgi gösteriyor gibi hissediyorum, seni rahatsız mı ediyorum diye. İşte bir sürü kadın arkadaşım var ama hiçbiri ile sohbet seninki kadar keyifli geçmiyor, sen bana çok iyi geliyorsun, seni asla kaybetmek istemiyorum, sen neyi nasıl istiyorsan öyle olacak, ben seni hep belliden, işte senle buluşmayı o kadar çok istiyorum ki, bir karşılıklı kahve içsek o bile yetecek filan diye. Sonra bende dedim ki ya sen arkadaş olarak yaklaşsan bile kadın arkadaşların belki başka bir şey bekliyordur senden, ondan rahat edemiyorsundur yanlarında, benim senden bir beklentim olmadığını bildiğin için rahatsındır bilmiyorum dedim. Adam attığı ses kaydını geri silmiş. Sordum sen attığın ses kaydını mı sildin dedim. Evet dedi. Niye dedim. Abartmışım gibi geldi sonradan düşününce dedi. Reddedilince çıldırıyor adam
Cevap sahibi+1 yılEklede rahat konuşalım
Soran+1 yılHayır cevap verecekseniz buradan, yoksa yok
+1 yılne temizliği yaa
11 Yorumla
Soran+1 yılYa bir de kalçamla ilgili iltifat etti bu fotonun üstüne.
Amaci belli
18 Yorumla
Soran+1 yılYa bir de kalçamla ilgili iltifat etti bu fotonun üstüne.
Soran+1 yılOha ya bana nasıl böyle bir şey dersin sen dedim. Baya özür diledi ama kabul etmedim. Tamam tutarım kendimi bir daha demem diye bir sürü mesaj ses kaydı atmış. Sesi de üzgün geliyordu ama kabul etmedim özrünü
Soran+1 yılZaman belirsiz bizim ya işler biraz karışık, ama hoşlanıyor musun dersen deli gibi hemde. 7 24 aklımda adam, aşırı beğeniyorum ama kendimi daha çok seviyorum. Kimsenin cinsel dürtüsünün malzemesi olamam şu saatten sonra
Soran+1 yılBende sevgi var ama adamda sevgi değil başka istek var baksana, çok canım sıkıldı ya. Bana yazma bir daha filan dedim adama.
+1 yılsoyunnnn diyor sna
05 Yorumla
Soran+1 yılAnladım ve baya fırça yedi benden. Bir daha bana yazma dedim. Benimle hormonlarınla değil beynimle konuş falan diye baya salladım
- +1 yıl
Bi şekilde trip atıp üste çıkıp sana da psikolojik baskı yaparak kendini halı gösterecek ve sen de barışacaksın
Soran+1 yılMesaj atacak mı yani bana. Bu fırçanın üstüne? Emin misiniz?
- +1 yıl
Tabiki atacak. Senden çıplak resmini beklediğine göre fiziğini beğeniyor. Erkekler seksş hatunlardan asla vazgeçmez 😃
Soran+1 yılBenden çıplak resmîmi bekliyor. Rüyasında görür ancak. Adama saydırdım diyorum siz beni anlamamıyor musunuz? Bana beyninle mesaj at hormonlarınla değil dedim. Çok özür diledi. Kaç tane mesaj ses kaydı atmış. Sesi de baya üzgün geliyordu. Seni kaybetmek istemiyorum tamam bir daha yapmıcam tutucam kendimi filan diyordu ama ben saydırdım bildiğiniz. Bir de ben seksi filan değilim. Kapalı bir kadınım. Kalçamı nerden gördü de iltifat ediyor anlamadım da
Cinsel Yaşam konusunda 1,5b cevap paylaştı. temizlik imandandır demek istemiş
03 Yorumla
Soran+1 yılYa bir de kalçamla ilgili iltifat etti bu fotonun üstüne.
Soran+1 yılSevgili bile değiliz, bu konuda iltifat almak hoşuma gitmedi. Yemek yapıyordum, sonra yaz şu an işim var yemek yapıyorum dedim. Israrla mesaj atıyor. Bu bornozlu fotoyu atmış, bende yeter git artık dedim. Sana salça oldum demi diye espri yapmış, bende karşılık olsun diye bana da salça lazımdı dedim. İyi bilirsin sen bu işleri demiş anlamasam neyi dedim. Yemeğin salçalısı kadının………… sende de iyi var mı yazmış baya var mı yazmış öyle bir şey.
Hoşuna gitti mi 😂
019 Yorumla
Soran+1 yılHayır tabi ki, Ya bir de kalçamla ilgili iltifat etti bu fotonun üstüne.
Soran+1 yılAnladım ve fırçayı yedi. Değdi mi , niye yaptın bunu şimdi dedim. Bir daha bana beyninle yaz hormonlarınla değil dedim. Baya fırçaladım. Çok özür diledi ama kabul etmedim
Soran+1 yılYazma bana dedim ama foto beğenmiş, yazar mı dersiniz tekrar
Soran+1 yılCiddi olursa isterim , çünkü ben hoşlanıyorum bayadır.
Soran+1 yılİş yerinden arkadaşım bu adam, 3-4 yıldır filan tanışıyoruz. Sözde beni gördüğü günden beri durumu aynıymış, çok güzelsin sempatiksin, bana çok iyi geliyorsun, yanlız olduğum için sana sardım sanma kimseyle sohbet senle olduğu gibi keyif vermiyor bana filan dedi. Kaç kere seviyorum seni diye mesaj attı ama arkadaşça dedi diye yorup tepki vermemiştim. Geçen aradı işte konuşurken bir sessizlik oldu, sana bir şey itiraf etmem lazım artık ilk gördüğüm günden beri aynı durumdayım ben dedi. Susturdum duygusal boşluktasın söyleme sus dedim. Niye demiş, istediğin cevabı alamayacaksın dedim ben öyle düşünmüyorum ama dicem artık dedi. Söyletmedim , ben aşkını itiraf edecek sandım, adam senle yatmak istiyorum filan diyecekti de ben mi yanlış anladım diyorum. Seni kaybetmek istemiyorum neyi nasıl istersen öyle olsun da demişti aslında ama laf demek ki
Soran+1 yılValla çok yakışıklı, karizma , sesi diksiyonu, ten rengi filan adam zeus gibi. Ama fiziksel özellikler bir yere kadar sonuçta. Kendimi harcatamam şu saatten sonra kimseye
Soran+1 yılYazsın kim yazarsa, kendi de dedi zaten bir sürü var peşimde diye. Gitsin onlarla olsun o zaman napim , ben hoşlanıyorum yalan değil bence o da farketti , araya beni de kaymayacaktı heralde
Soran+1 yılSkor olmaktansa reddeden olmayı tercih ederim
Soran+1 yılNasıl yani, benim yaptığım doğru değil mi? En azından ben yattığı değil reddedenler olarak mazideyim
Soran+1 yılAnladım ciddi gelip sana aşk itirafı yapacak diye bekleme öyle bir şey yok diyorsun
Senden de bekliyor 👌😀
03 Yorumla
Soran+1 yılYa bir de kalçamla ilgili iltifat etti bu fotonun üstüne.
Soran+1 yılHayır kabul etmedim çünkü. Ama benden iy bir fırça yedi
+1 yılAmaç belli
012 Yorumla
Soran+1 yılYa bir de kalçamla ilgili iltifat etti bu fotonun üstüne.
- +1 yıl
Anladim sen konuyu b3nce :)
Soran+1 yılAnladım ve baya fırça yedi benden. Bir daha bana yazma dedim. Benimle hormonlarınla değil beynimle konuş falan diye baya salladım
- +1 yıl
İyi demissin
Soran+1 yılÇok özür diledi, defalarca. Ses kaydı filan atmış. Sesi üzgün geliyordu , tutarım kendimi demem bir daha sen nasıl istiyorsan öyle olsun filan demiş ama kabul etmedim
- +1 yıl
f*ck Out de yeter ona
Soran+1 yılBana bir daha yazma, beyninle konuş benle hormonlarınla değil dedim. Yazmadı ama foto beğenmiş instagramda. Yazar mı akıllanıp dersiniz
- +1 yıl
Yazar yine biraz zaman geçsin ama yine hormonları icin
Soran+1 yılDüzelmez bu iletişim mi diyorsunuz
Soran+1 yılİş yerinden arkadaşım bu adam, 3-4 yıldır filan tanışıyoruz. Sözde beni gördüğü günden beri durumu aynıymış, çok güzelsin sempatiksin, bana çok iyi geliyorsun, yanlız olduğum için sana sardım sanma kimseyle sohbet senle olduğu gibi keyif vermiyor bana filan dedi. Kaç kere seviyorum seni diye mesaj attı ama arkadaşça dedi diye yorup tepki vermemiştim. Geçen aradı işte konuşurken bir sessizlik oldu, sana bir şey itiraf etmem lazım artık ilk gördüğüm günden beri aynı durumdayım ben dedi. Susturdum duygusal boşluktasın söyleme sus dedim. Niye demiş, istediğin cevabı alamayacaksın dedim ben öyle düşünmüyorum ama dicem artık dedi. Söyletmedim , ben aşkını itiraf edecek sandım, adam senle yatmak istiyorum filan diyecekti de ben mi yanlış anladım diyorum. Seni kaybetmek istemiyorum neyi nasıl istersen öyle olsun da demişti aslında ama laf demek ki
- +1 yıl
Yatmak istiyor kısa ve öz
Soran+1 yılÖzür diledi defalarca , ses kaydı filan atmış, sesi üzgün geliyordu, tamam tutmaya çalışıcam kendimi, demicem bir daha sen neyi nasıl istersen öyle olsun demiş, ama bir daha yaparsa diye kabul etmedim özrünü
+1 yılDoğru anlamışsınn hoşuna gitti mi peki?
03 Yorumla
Soran+1 yılHayır gitmedi, daha sevgili bile değiliz ki. Ya bir de kalçamla ilgili iltifat etti bu fotonun üstüne.
- +1 yıl
Tamam daha ne anlayacaksın işte, isteğin varsa yap yoksa baştan bitir amaç belli
Soran+1 yılBen baya bir saydırdım buna. Benimle hormonlarınla değil beyninle konuş filan diye. Baya özür diledi, 10 kere filan. Ama bana bir daha yazma dedim.
Gizli Üye(36-45)+1 yılYataga gel diyor
016 Yorumla
Soran+1 yılBir de kalçama iltifat etti, azarı haketti o zaman
Cevap sahibi+1 yılNormal birsey iltifaf
Soran+1 yılFırçayı yedi
Cevap sahibi+1 yılEngelleseydi seni
Soran+1 yılÖzür diledi baya, seni kaybetmek istemiyorum diye kaç kere özür diledi. Ses kaydı mesaj filan ama ben kabul etmedim
Cevap sahibi+1 yılYatmicak kadinla. ugrasmaz
Soran+1 yılİş yerinden arkadaşım bu adam, 3-4 yıldır filan tanışıyoruz. Sözde beni gördüğü günden beri durumu aynıymış, çok güzelsin sempatiksin, bana çok iyi geliyorsun, yanlız olduğum için sana sardım sanma kimseyle sohbet senle olduğu gibi keyif vermiyor bana filan dedi. Kaç kere seviyorum seni diye mesaj attı ama arkadaşça dedi diye yorup tepki vermemiştim. Geçen aradı işte konuşurken bir sessizlik oldu, sana bir şey itiraf etmem lazım artık ilk gördüğüm günden beri aynı durumdayım ben dedi. Susturdum duygusal boşluktasın söyleme sus dedim. Niye demiş, istediğin cevabı alamayacaksın dedim ben öyle düşünmüyorum ama dicem artık dedi. Söyletmedim , ben aşkını itiraf edecek sandım, adam senle yatmak istiyorum filan diyecekti de ben mi yanlış anladım diyorum. Seni kaybetmek istemiyorum neyi nasıl istersen öyle olsun da demişti aslında ama laf demek ki
Cevap sahibi+1 yılAzmis adam istiyor iste
Soran+1 yılSevmiyor yani
Cevap sahibi+1 yılHem sevecek hem
Soran+1 yılSizle sohbet edemicem ben
Cevap sahibi+1 yılNiyet cinselik net
Soran+1 yılSizin mi
Cevap sahibi+1 yılArkadasinin
Benim umrum degil
Soran+1 yılYatıp atacak yani
Cevap sahibi+1 yılBelkide
+1 yılSeni istiyor
05 Yorumla
Soran+1 yılYa bir de kalçamla ilgili iltifat etti bu fotonun üstüne.
- +1 yıl
Tamam işte istiyor seni dolgun mu kalçan
Soran+1 yılKonumuz bu değil ben bu kadar rahat olmasından hoşlanmadım. Baya bir fırça yedi
- +1 yıl
Saçma olmuş fırça
Soran+1 yılNeden saçma olsun? Her zaman sınırlara dikkat et diye uyarıyorum , hep bir deniyor şansını. O yüzden bence halletti. Çok özür diledi ama bana yazma bir daha diye baya salladım
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar