Erkeklerin olayı ne? Sorumluluk almazlar, tek eşli değiller. Ne albeniniz var ki?

Sorumluluk almazlar, tek eşli değiller. Ne albeniniz var kı? Lezbiyen olmak çok mantıkli geliyor bazen.
Erkeklerin olayı ne? Sorumluluk almazlar, tek eşli değiller. Ne albeniniz var ki?
Cevapla