Nişanlıma "bamya" dediğim için benimle konuşmuyor, nasıl gönlünü alırım?

Yani 2 gündür hala soğuk yapıyor. Sizce ne yapmalıyım gonlunu almak için 😂

Nişanlıma "bamya" dediğim için benimle konuşmuyor, nasıl gönlünü alırım?
Cevapla