Nişanlımla sevişmediğimizde tartışıyoruz. Neden böyle oluyor?

Sevişmediğimizde sürekli tartişiyoruz sebep yokken ufacik şeyleri sorun edip. Ama sertçe seviştiğimizde tartişmalar olmuyor.
Nişanlımla sevişmediğimizde tartışıyoruz. Neden böyle oluyor?
Cevapla