Sizce de erkeklerin posta sayısı tartışması çok saçma değil mi?

yani anlamıyorum mesela diyor ki 7 posta attım falan yani atsan ne olur zevk alamadıktan sonra sadece kısa bir süre zevk alıyorsun yani kesinlikle bununla övünmelerini saçma buluyorum

Sizce de erkeklerin posta sayısı tartışması çok saçma değil mi?
Cevapla