+1 yılSadece sen onu kullanmış olmayacaksın, sonuçta oda seninle bir birliktelik yaşayacak. Erkekler için cinsellik konusu olunca her şey mübahdır. Tabi genelleme yapmayayım öyle olmayanlarda var.
31 Yorumla
Soran+1 yılAma onlar bunu dert etmiyor mesela. Beni kullan diyor, kullanılmak hoşlarına gidiyor hahah
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılKasmamak gerek fakat zar sadece zar değildir bir defa yırtılınca asla eskisi gibi olmaz. Yırtılmadan önce kendine gayet kolay hakim olursun ama sonrasında belkide önüne gelen beğendiğin adamla yatağa girmek istersin 👍 bu yüzden en güzeli evlilik yaparak cinsellik yaşamaktır.
28 Yorumla
Soran+1 yılOrada yırtılan bir şey yok bilimsel olarak. Zar denilen şey esniyor. Kanama o sebepten olmuyor. Neden sonrasında yani ilk denemeden sonra önüme gelen beğendiğim adamla yatmak isteyeyim ki? Yani son dediğinize katılıyorum tabii ki.
Cevap sahibi+1 yılBir kızın utanma duygusu ile kadının utanma duygusu aynı değil buda seksten dolayı ikincisi doğum yapan kadın biraz daha rahat oluyor. Yani bunlar o kanamayla ilgili veya değil bilmiyorum ama gördüğün şey bu 👍
Cevap sahibi+1 yılDoğumdada esniyor belkide o esnemeden kaynaklı akademik yönünu bilmiyorum.
Soran+1 yılEsneklikle alakalı dediğim gibi. Deforme olabilir tabii ama düşünüldüğünün aksine o zar mikroplardan koruyan bir yapıya sahip. Çoğu kadın da yeni yeni öğreniyor, umarım daha çok bilinçleniriz. Yani bilmiyorum utanmadan kastettiğiniz nedir ama her önüne gelenle birlikte olacak bir kadınn değilim ben.
Cevap sahibi+1 yılKüçük kızlar genel olarak çok utangaç olur fakat aynı kız evlenince o utangaç hallerini düşünüp o kadar utanacak ne var der hele hele doğum yaptıktan sonra daha da normale döner. Hakkını arar sesi çıkar gerekirse erkeklerle kavga eder zaten kadın cinayetleri bu yüzden işlenir. Bu sitedeki kızların bir çoğu küçükken yaşadıkları taciz ve tecavüzleri utandım diye kimseye söylemez.
Cevap sahibi+1 yılUtanma duygusu hem gelişim hemde o olayla azalır.
Cevap sahibi+1 yılNormale döner
Soran+1 yılİlk defa bu yorumu sizden duyuyorum. Böyle bir karaktere sahip olmak için evli olmak gerekmiyor. Kendini henüz bulamamış, ailesinin iyi kötü hiçbir lafından çıkmamış bir tipse elbette evlenince sesi çıkmaya başlamış olabilir. Ama bu utangaçlıkla alakalı değil. Kadın cinayetleri bu yüzden mi işlenir? ahsjdka dalga mı geçiyorsun kardeşim sen ya? hahahah
+1 yıl2 tür cinsellik vardır bana göre. 1. Beyinden geçen. 2. Si kalpten geçen cinsellik. Seninkisi hangisi. Eğer bu adamı sevmem diyorsan beyinden geçiriyorsun ve hiç cinsel deneyimin olmadiysa olduktan sonra, bu adama karşı kalbin atabilir. ♥️😍😍
04 Yorumla
Soran+1 yılBenimkinin atıp atmaması önemli değil zaten bu adam lisede platonik olduğum bir adamdı. Unuttum gitti ama cinsel olarak çekici buluyorum tabii. Önemli olan onun duyguları. Onun duygusal bir şeyler hissedeceğini düşünmüyorum ya da ikimiz de başta hissetmeden bunu yaşamamız ne kadar doğru?
- +1 yıl
O doğruluk seninle vicdanın arasındaki bir mesele. İlerde evlenirsen kendini suçlu hissetme şansın var. Kadın kendini hayatının erkeğine saklamali. Yok benim için önemsiz dersen bu dünyaya bir kere geliyoruz. Hayat çatlamış bardaktaki şaraba benzer. İçsen de bitecek, içmesen de bitecek! ...
Soran+1 yılEvlenince suçlu hissetmem neden hissedeyim ki? Ben sadece bunna değsin isterim. Yani sevdim istedim oldu diyebilmek isterim. Evlenince de boşanmayacağının garantisi yok çünkü.
- +1 yıl
İşte tammburda mesele. Kafa yapısı. Senin bakış açın ile başkasının bir olmaz. şu an seni daha iyi anlıyorum. Bu yüzden kafan ne isterse Mutlu olacaksan onu yap. Saygılar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
- Cinsel Yaşam konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılCevap soruda gizli. Gençlik bir daha gelmeyecek. Hormonlarınızın, azgınlığınızın tadını çıkartın ve bol bol sevişin.
10 Yorumla
+1 yılKasmamak gerek bağzı şeyleri olurunda akısında yaşamak gerek.
10 Yorumla
+1 yılKullan diyorsa şaka yapıyor da olabilir. O seni kullanıyor olabilir manipüle etmeye çalışıyor olabilir.
10 Yorumla
+1 yılArtık kadınlar da çok rahat önemli olan senin içinin rahat olması
07 Yorumla
Soran+1 yılEvet cidden öyleymiş. Artık hemcinslerim erkekleri eve davet ediyormuş. Garip geldi. Ben tuhafım herhalde hahaha ben de onu istiyorum, içim rahat etsin, canım istedi ve yaptım demek istiyorum
- +1 yıl
Ben olsam bunu kendime yakistirmam kimin ne yaptığı beni değiştiremez
Soran+1 yılIste yakistirmayacak nesi var ki onu sorguluyorum. İnsanız biz de cinsel duygularımız var. İnsan canı çeker birini özellikle beğenir karşı taraf da istekliyse neden olmasın diye düşünüyorum. İnsana yemek yememeyi yakistiriiyor değiliz mmesela. Ben demiyorum ki insan önüne gelenle yaşasın. Ama biraz gibi geliyor.
Soran+1 yılYakistirmiyor*
- +1 yıl
Evlen o zaman sevmediğin biriyle nasıl Birlikte olursun ki
Soran+1 yılNota da bu konuda bir şey yazmıştım. Ne yazık ki öyle bir adam yok. Karşıma çıkmıyorlar yani.
- +1 yıl
Senin hayatın sen daha iyi bilirsin
Bence değmez ya … biraz bişeyler hissedersen boşa birinin egosunu feedlememiş olursun açıkçası
06 Yorumla
Soran+1 yılYok 2. kez hissetmem daha. Bi kere sevdim bu adamı zaten.
Soran+1 yılNesini kıskandın anlayamadım haha
Soran+1 yılHiç sevgilim olmadı yazmışım bak not olarak hahaha
Gizli Üye(36-45)+1 yılErkekler herşeyi yapıyor sizde onlara yana yana bir obje gibi kendinizi saklıyorsunuz.
019 Yorumla
Soran+1 yılObjelik bir durum yok. Onume gelenle yatmak gibi bir dusuncem yok, siz yazdıklarımı anlamamissiniz
Cevap sahibi+1 yılBende önünüze gelenle yatın demedim ki
Soran+1 yılKadının kendini objelestirmesi dediğinize geliyor da o yüzden.
Cevap sahibi+1 yılHiç erkek arkadaşınız olmadı mi yakinlasma evresine gelebilecek
Soran+1 yılHayir olmadı direkt. Ama bu çekimin yoğunluğu bu adama özel zaten. Muhtemelen sevgili falan olsaydık bedenlerimiz ayrı gezemezdik haha
Cevap sahibi+1 yılVe sanırım siz lisede okurken o sizden yaşça büyük biriydi
Soran+1 yılHayir aynı yastayız
Cevap sahibi+1 yılPeki şu an aranızda iletişim var mı?
Soran+1 yılAynı yastayız ve aynı sınıftaydık lisede:)
Cevap sahibi+1 yılİletişim var mi
Soran+1 yılEvet yazışıyoruz.
Cevap sahibi+1 yılEe o zaman bu gerçek bir flört ve sevgili ilişkisine dönebilir
Soran+1 yılOnun öyle bir niyeti olduğunu hiç zannetmiyorum. Yani flört okey de sevgililik vs bilemedim. Aşkin cinsellikten geçtiğini düşünüyormuş dhdhdh
Cevap sahibi+1 yılBeyni bacak arasında çalışan birisi 😂o seni üzer bence iletişimi de kes boşa zaman harciyosun
Soran+1 yılYüzüme yavaş yavaş vursaydin bari🤣🤣 hem de nasıl ya. Hani 27 yasinda istekli bir adam gibi görmeye çalışıyorum ama çok mu iyi niyetliyim bilmiyorum. Sonucta ben de onun hissettiklerini hissediyorum.
Cevap sahibi+1 yılBüyüyecek daha işte. Siz kadinlar neden böyle bir şey gördüğünuz halde hala hayatınızds tutuyorsunuz. Cidden kaşınıyorsunuz😂
Soran+1 yılNasil daha büyüyecek ya hahaha büyümezz
Cevap sahibi+1 yılBuyur büyür 😂 sende 27 yaşındasin istediğin ilisli tarzı olmayan birine zaman harcamamayi ogremmedin mi hala
Soran+1 yılZaman harcıyor sayılmam ya. Sadece düşünüyorum hshshs ben de yaşımı yaşıyorum aslında. Sonucta bu insanla ciddi düşünmüyorum. Cinsel duygular var
Gizli Üye(30-35)+1 yılAynı yaştayız dğxğgm biri konusunda aynı kaderi paylaşıyoruz neler istiyorsun mesela
013 Yorumla
Soran+1 yılNe konuda neler istiyorum? Soruda her şey açık bence
Cevap sahibi+1 yılNaısl biri o kişi nasıl olmalı sevilmekten beklentin ne nasıl bir sevişme istiyorsun
Soran+1 yılNasil biri olduğunu ben de çözemedim daha shshs sözde yıllardır tanıyorum.. sevilmek duygusal olarak birbirimizin ihtiyacını karşılamaktir. Yani bence tanımı da yapılabilecek bir şey değil. O insani sevince merak eder tanımak görmek falan istersin. Ama bir yandan bir arkadaş gibi gezer tozar vakit geçirir sohbet edersin.
Cevap sahibi+1 yılBen tanımı demiyorum senin içinden geçenler ne istiyorsun gerçek ne istediğini soruyorum
Soran+1 yılBu saydiklarim işte. Ben kendi beklentilerime göre bir tanım yaptım.
Cevap sahibi+1 yılİstekli biri misin
Soran+1 yılFazlasıyla ya...
Cevap sahibi+1 yılSexting yaptın mı hiç
Cevap sahibi+1 yılDenedin mi iyi geldi ni
Soran+1 yılSoruda yazdım hepsini.
Cevap sahibi+1 yılİstersen çok güzel şeyler yaşatabilirim sana burası anonim ben seni tanımam sen beni tanımazsın
Soran+1 yılTeşekkürler öyle bir isteğim yok
Cevap sahibi+1 yılRica ederim anladım
Sizde kafa yok ki gençliğinizi çürüyorsunuz evde kalarak bir şey yapmayarak bize de kendinize de eziyet ediyorsunuz aklında neler var neler git yap gitsin bak bakırsın da yaş kaçtı
030 Yorumla
Soran+1 yılValla birileri diyor dogru yoldasın birileri diyor sizin gibi yap gitsin. Ben de bilmiyorum doğrusu nedir. Yani kendi ilkelerime göre bunun için duygunun varlığına çok önem veren bir insanım. Ama bu insan biraz farklı sanırım benim için. Inanilmaz bir cinsel çekim var. Yani şahsen benim bu yönde. O çok ısrarcı yaklaşmadı ama çekiliyorum işte. 27 yasindayiz
- +1 yıl
Tamam da bu toplumun din olsun namus temiz Kız yaftası olduğu için eliniz varmıyor ama kimseyi takmayın yapın ilkel düşünme öyle yaparsan hiç bir şey yapamazsın ısrarcı etmiyorsa o adam ya tecbesizdir ya da kafa yok birde 27 yaşında olup nasıl bakır durdun şaşırıyorum adamı arzuluyorsun da seni görmüyor mu sanal mı bu reel mi
Soran+1 yılAslında ona ciddi ilişkiye verdiğim onemden, bu konudaki prensiplerimden çok bahsettim. İstekli tarafımı potansiyelimi de gösterdim ama biraz sınır da çizdim. Belki o yuzden üstüme düşmemiş olabilir. Sonucta onun tek niyeti bu.
Ben de şaşırıyorum haha ama nota da yazmıştım sevgilim de olmadi doğru dürüst. Beğenen varsa da söylemiyorlar herhalde haha ya da genelde platonik oluyorum. Platonikler daha çok gecmisteydi bana karşı bir şey hissetmiyorlardi. Bu çocuk da lisede platonik olduğum kişi. Ama yıllar sonra arzu yönünden bakmaya başladı herhalde. Belki çevresindeki çoğu kıza böyle bakıyordur sonucta en aktif zamanlarımız.- +1 yıl
Sınırlı erişim olmuşsa tabulaşma noktası olmuşsa o yüzden belki geri çekilmiştir
Tamam da bu yaştan sonra liseliler gibi aşk meşkle uğraşmazsın ki olgun Kadınsın senin bu yaştan sonra yapacağın biraz sevgi ilgi cinsellik platonik çok mu olmuş Lise de daha da istek oluyor o yüzden belki Lise çağlarında sevişmek sıkışmek istemiştir sen yanaşmamışsın şimdi de sen arzuluyorsun herhelde hala görüşüyor musun
Soran+1 yılBence sevgi güzel şey. Aşk dediğimiz şey hormonal bir sey muhtemelen ama sevgi muhabbet olmadan ne bileyim tuzsuz yemek gibi gelecek her şey. Bugün benimle yarin başkasıyla olacak belki.. Ben yine de istedim bu yüzden yaşadım diyerek pişmanlık duymak istemem ama sanırım bana sadık bağlı birini de içten içe istiyorum. Esas problem bu olabilir. Yok ya lisede direkt arkadaş olarak görüyordu beni hiç o gözle bakmiyordu. Hatta bu teneffuslerde uyurdu-8 9 yıl öncesinden bahsediyorum haha- ben on sırasına oturup arkamı döner saçlarına kulaklarına ensesine dokunur oksardim whshshhs benim niyetim kötüymüş hahah. Yani yazisiyoriz. Kahve teklifi etmisti 1 ay sonra ben hatırlattim resmen. Neyse bekliyorum ki yazsin diye ama 1 hafta oldu tık yok.
- +1 yıl
Duygusal içerecek sevgi mutluluk romantik içinde diyorsun pişmanlık kelimeleri saçmalık geliyor şöyle sana kötü davranır kabalaşır ya da ihanet eder pişmanlık öyle olur başkasıyla olsun normal sadık derken evlenmek niyetin herhalde o halde o zamanlar veletmiş kafası yerine oturmamış yaklaşman iyimiş kötü değil cesaret göstergesi nasıl tık yok o halde seni istemiyor başka nedenlerdne dolayı belki başka birini bulmuş buluşma sonrası cinsellik yaşayacaksın
Soran+1 yılHocam nolur noktalama işareti kullanın ya hshshshs neyse anladığım kadarıyla artık. Evet onun tutumu, karakteri, yaklaşımı vs.. Hani buna değdi buna değen bir insandı demek istiyor da olabilirim. Yani en doğrusu evlilikten ya da benim güvenimi vs kazanıp bir süredir ilişki içinde olduktan sonra yaşamak değil midir aslında? Ama bir kere sevissem ne olur diyorum hahah alışırsak belki birbirimize.. evet tipik bir veletti bence de. Belki ergen bile değildi. Bilemiyorum ki. Ya pes etti ya başkasını buldu. Ama sonuçta ilk teklif eden oydu ve aradan yillar geçti, insan lafının arkasında durur, hiç olmadı eski bir arkadaşın olarak görür gene biraz sohbet edersin. Yaptığı biraz kabalık aslında.
Soran+1 yılSence delice istiyor muyum istemiyor muyum? Hahaha çok istiyorum tabii
Soran+1 yılBurada konusulmayacak bir şey olduğunu zannetmiyorum ya. Hiç de sıkıntı yaşamadım.
Soran+1 yılAbaza değilim diyorsan iki insan gibi burada konuşabiliriz
Soran+1 yılEvet 27yiz
Soran+1 yılBen de anlayamadım. Bi arkadaşım da benzer bir bir dedi. Daha buyuyememis falan filan. Acaba birine ciddi bağlanmaktan falan mı korkuyor? Bunda ne var ya haha potansiyel güzel kadınları kaçırmaktan korkuyor herhalde. Ben ne hata yaptım ki? Neyi vermedim? Shshsh
Soran+1 yılAslında biraz pasif ice kapanık bir tip gibi. Birkaç kez hikayemi beğenmişti seksi bulduğu ama ilk ben yazdım öyle başladı konuşma. Hani özellikle bir şey beklemeyip bakmayı sevdiginden mi yoksa az cekingenligi mi var çözemedim. Olmadı yani sevgilim vs de istedim olmadı. Ya ben de bilmiyorum nesini arzuluyorum. Sanırım ideal tipime çok yakin. Aşırı çekici buluyorum onu. Böyle badem gözler bıyık sakal hafif uzun saç hafif iri burun ince dudaklar.. shshshsh genel aurasi aslında. Yillar geçmesine rağmen verdiği bu hissiyat degismedi
Soran+1 yılBir gün beni öbür gün merveyi sonraki gün ayseyi hdhdhdhsh öyledir yani. Keske bana özel olsa. Yani ozguvensiz midir bilemiyorum. Ama uğraşmıyor da gibi yani. O kadar kahve teklifine olumlu yaklaştığımı gösterdim daha ne yapabilirim ki? Valla boyu belki uzamistir bilmiyorum ama orta boy diyeyim. 170lerdedir muhtemelen. Zayıf biri. Ben istesem yanaşırım da yapacak bir şey kalmadı. Önce bi yüz yüze gorusmeliydik.. niyetsiz gibi. O biraz bozdu beni. Şu sıralar seksi giyiniyorum ya hahaha bilerek yapıyorum ama. Hani birini begendi ama sonrakilere tepkisiz kaldı hiçbir sey demiyor yazmıyor beğenmiyor. Bilmiyorum ne düşündüğünü.
- +1 yıl
Hhaha grup yapsın sınıfta ama Lisede ki gençlik cinselliği başka kaçırmışsın o gençlik heyecanı şimdi ki aynı olmuyor demek istedim sana özel dedim sınıfta görüp seni tek becermesini istemedin dedim ya o halde azdır bir şey yap sen zorla o utangaçtır ya da sanaldan seks yap azsın gelsin yoksa gelmez niyeti var utanıyor sen yapacaksın sen baştan çıkatacaksın bilerek yap ki düşsün balık etli misin
Soran+1 yılBir şey yapmama gerek yok zaten arzuluyo hahaha valla prime zamanlarım dedi bana şu zamanları için. Asıl şimdi çok istekli. Ona utanmıyor ya kahve olayını hatırlattım dediğim gibi. Ondan haber gelecekti. Çok niyetli değil bence, sebebi o.
Soran+1 yılValla bi insanın niyeti ne olursa olsun kahve içerdi ya. Ben bu kadar içmeye hevesliysem o değilse bi sıkıntı vardır..
Soran+1 yılAmma sebep saydın ya hahah inan hiç bilmiyorum. Biraz hanimcilik var bende demişti ama konunun bununla alakası var mı bilmiyorum tabii hdhxhd
Cinsel Yaşam konusunda 306 cevap paylaştı. Onun kaybedeceği bir şey yok, senin var.
02 Yorumla
Soran+1 yılBenim neyim olabilir ki?
+1 yılcinsellik 10/ kaç tır
07 Yorumla
Soran+1 yılNe yonden? Tam anlayamadım
- +1 yıl
seks olarak
saba hisleri iyimi
Soran+1 yıl10/10 bence ya hahah
- +1 yıl
olum wallahi şanslsn
Soran+1 yılYalnız ve 10/10? Ne sansliyim sorma haha
- +1 yıl
* en öenmli durumdır kızzz
- +1 yıl
ewlimsnz
- Cinsel Yaşam konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılCanın ne istiyorsa omu yap
00 Yorumla Edilgen olmanın farkı.
00 Yorumlaevet arada uçurumlar var
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSen kararını vermişsin bile 😃
024 Yorumla
Soran+1 yılOyle mi olmuş? Haha yok ya
Cevap sahibi+1 yılBence öyle olmuş küçük kız durmuyor 😃
Soran+1 yılDaha bir şey olduğu yok aslında. Sadece ona karşı cinsel olarak hassasiyet gösteriyorum..
Cevap sahibi+1 yılNikah kiy bana de😃
Cevap sahibi+1 yılKadın kafaya koydu mu yapıyor ama
Soran+1 yılGercekten dolaylı yoldan dedim hahahah bir video attım. Adam kadınla cinsel ilişki yaşamak istiyor da kız mizahla karışık evlenmeden olmaz'a getiriyor. Aslında onu çok arzuluyorum da işte.. bilmiyor haha
Cevap sahibi+1 yılYürümesi lazımdı ordan🙂
Soran+1 yılAmaci sadece cinsellik olunca niye yürüsün ki hahaha o konuda da israrci değil. Bi kahve teklifi yaptı resmen unuttu. Hatırlattım ona rağmen tık yok. Kıçını kaldırmıyor beyefendi haha
Cevap sahibi+1 yılSoruyu en son beğenen benim bu arada😃
Cevap sahibi+1 yılKahvehiy başbaşa bı yerde içelim deseydin🙂
Soran+1 yılNeresi olduğu mühim değil ki. Ben hatirlatmama rağmen hadi gel şu gün yapalım demiyor. Her hikayeme de girip bakıyor
Cevap sahibi+1 yılHaa biliyor mu senin niyetini
Soran+1 yılNiyet derken? Hahah onun bana yaptığı kahve teklifini hatırlattım ona. Ondan bahsediyorum. Başka bir sey bilmiyor
Cevap sahibi+1 yılKıskandım keşke beni arzulasaydin öyle 😃
Soran+1 yılBiri de sizi arzular öyle umarım diyeyim ne diyeyim haha zaten o da bilmiyo ki. Bilse koz olarak kullanır kesin hahaha
Cevap sahibi+1 yılİstersen özelden yaz milleti rahatsız ettik rahatta soramiyorum😃
Soran+1 yılRahat olabilirsin haha
Cevap sahibi+1 yılAyıp kız😃
Soran+1 yılDeğil kıiz🤣
Cevap sahibi+1 yılHele yaz bana özelden 😃
Soran+1 yılŞimdi hem burayla hem orayla ilgilenen ya buradan yaz sen
Cevap sahibi+1 yılboş ver daha o zaman 🙂
Soran+1 yılIlgilenemem*
Cevap sahibi+1 yılBen senle ilgilenirdim😂😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkekler dogurmuyor çünkü
013 Yorumla
Soran+1 yılBunun doğumla alakası yok ki. Korunursun bir şekilde. Ben cinsellik yaşama tabularindan bahsediyorum daha çok.
Cevap sahibi+1 yılToplumdan kaynaklı, genelde kadınlar seçen taraf olduğundan, erkekler tarafından başarı olarak görünüyor bence, kadının ise değeri düşüyor zıt olarak. Fikrim bu yönde ne kadar doğrudur bilemem
Soran+1 yılOlabilir evet ama bunu sadece kafamızda bile biz büyütüyoruz. Yapsak ne olacak, sevistigimizi kim bilecek? Sonucta biz de cinsel duyguları olan canlilariz.
Cevap sahibi+1 yılCinsellik yaşama da fark vardır 🙂 eğer siz gelecek düşündüğünüz insan ile birlikte olursanız telafi edilir, fakat tek gecelik ilişki yaşayıp durursaniz güven sorunu olur doğal olarak. Aslında bu konular nereden baktığınıza göre değişiklik gösteriyor
Soran+1 yılEvet benim prensibime göre duygu zaten olmalı. Yoksa bir anlamı kalmıyor gibi geliyor. Ama bu adam sanırım biraz farklı ya. Asiri yoğun bir cinsel çekim hissediyorum. Ten uyumu mu var bilmiyorum yok yani. Başkalarına olsa sırf azginligimdan diyeceğim haha öyle bir sey de değil. Bu insana özel. Yasasam da bahsettiğim, devamlı birileriyle yaşamaktan ziyade hoşuma giden ya da gerçekten sevdiğim insanlarla yaşamak.
Cevap sahibi+1 yılO adamla birlikte olursan ve hoşuna giderse sorun olabilir, dediğine göre dengesiz biri, hayatından çıkabilir ve bu ilişkiyi gelecek eşinden bekleyebilirsin, tatmin olamayabilirsin biraz riskli işler 🙂 yaptığın secimler hayatını etkiler umarım doğru seçimi bulursun🙂
Soran+1 yılO mu hoşuma giderse yoksa onunla seks yapmak mı? Yani onu bir kere sevdim ikinciye sevmem bence hahaha evet biraz dengesizlik var. Belli bir yaşa kadar böyle takılmak istiyor anladığım kadarıyla, ya da yapısı böyle. Hayat zaten olasiliklardan ibaret ya o olursa ya bu olursa diye de yaşanmaz ki
Cevap sahibi+1 yılOnunla yaptığın "seks" hoşuna giderse. 27 yaşında olduğunu yazmışsın belli bir yaştan kastı nedir? Öyle böyle yaşanmaz diye geçip gitme hayat bu en küçük bir karar dev bir sonuç doğurabilir
Soran+1 yılHoşuma giderse biz f*ck gibi bir şey oluruz sanırım dhshsh yani bu isim mesela hoşuma gitmiyor. Birbirimizi kullanıyormuşuz gibi. Soruda da bahsettiğim, aramızda geçen bu kelimenin kullanıldığı bir sohbetti aslında. Onun için bunun için kullanılmak çok doğal bir şey wshshsh belli bir yaştan sonra 30dan sonrası.
Cevap sahibi+1 yılEvet sıkılınca da herkes evine döner. Senin vereceğin karar bu ne yaşarsan yaşa kimsenin haberi olmaz anlatmadigin sürece 🙂 dediklerine bakılırsa şeytan iyi dürtüyor seni 😁😁
Soran+1 yılŞeytanın kendisi direkt o ya hahaha başkasıyla düşünmüyorum hiç
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum artık, umarım vereceğin karardan pişmanlık duymazsınız 🙂 iyi geceler diliyorum 🌷
Soran+1 yılTeşekkürler size de iyi geceler
Gizli Üye(25-29)+1 yılİlişkiye girdin mi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAklin nerelerinde geziyorsa artik 🤣
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılnasıl kullanacaksın?
00 Yorumla gece gece 😂
00 Yorumla27 yasina kadar 🙄
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 2,2b cevap paylaştı. Rahat ol sen de
00 Yorumla
+1 yılBaba sorunları
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer