"Seni kullanayım mı" dedim kullan dedi, erkekler bu konuda rahatken biz neden bu kadar kasıyoruz?

Garip yani. Mesela bu adam lisede platonik olduğum bir adamdı. Şimdi hiçbir şey hissetmiyorum ama cinsel olarak çekici geliyor. Daha önce cinsel deneyimim olmadı ve özel biriyle olsun istiyorum ama bir yandan da gençlik bir daha gelmiyor, 1 kere sevişsem ne olur ki diye düşünüyorum. Neyse soru neydi nereye geldi haha

Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada sevgilim de hiç olmadı yani. Aşk konusunda aşşırı bahtsız bir insanım. Hani biri olsa evlensem neyse. Yok yani düzgün adam da yok, beni sevecek sevdiğim bir adam da. Geldim 27 yaşına.
"Seni kullanayım mı" dedim kullan dedi, erkekler bu konuda rahatken biz neden bu kadar kasıyoruz?
Cevapla