27 yasına sevgili olmayınca insanın birden çok açılmak istemesi normal mi?

Açılmaktan kastım yanlış anlaşılmasın ama ben de beğenilmek istiyorum. Hayatımda bir kaç kişi tarafından onaylanmış beğenilmiş hissetmek bir kadin olarak güzel olduğumu hissetmek ıstıyorum. Tek kişiden ziyade bu yaşa kadar bir kaç sevgilim olmuş olabilirdi. Sadece duygusal değil cinsel olarakta istekliyim.

Güncellemeler
+1 yıl
Bir kaç sevgilim olsun istiyorum ya da flört tabi ki aynı anda değil ama çok içimde kaldı
27 yasına sevgili olmayınca insanın birden çok açılmak istemesi normal mi?
Cevapla