Komşuma çok aşığım ama ona karşı başka şeyler hissediyorum, unutmalı mıyım?

Komşuma çok aşığım ama bakinca aklima sx fantezileri geliyor muzik dinlerken onu dusunuyorum onu hayal ediyorum onu yanimda gülerken istiyorum bilmiyorum ona kaptirdim bayağı kendimi fakat açilamiyorum. Bir açilabilsem zaten ayni apartmanin icindeyiz ailemizden kimse yokken onu eve atip ona cok fena seylwr yapmak istiyorum ama beni istemiyor gibi... Ya da manitasi vardir bilmiyorum onu sizce unutmali miyim yoksa gidip duygularimi söylemeli miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Cocuk da sinirli gibi laz bunu nasil baştan cikarabilirim ki
Komşuma çok aşığım ama ona karşı başka şeyler hissediyorum, unutmalı mıyım?
Cevapla