Hiç sevgilim olmadı burdan konuştuğum biri vardı o da istemedi beni
Cinsellik sevgi ask gibi deneyimler edinmek istedim ama bakiyorumki olmuyor yalnız kalmak da istemiyorum tabi sadece mutsuz hisettiriyor bu belli bir süre hiç ilişki yapmamak mantıklı seçim olur mu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Bir süre olabilir her insan hayatında böyle dönemler geçirmiştir. İyi gelebilir bu durum sana
Umarım iyi gelir
Gelir tabiki aynı şeyi bende yaşadım üzüldüm kapattım kendimi biraz sonra yine arkadaşlıklar kurmaya basladım ama şöyle bir lanetim var yine aynı yere geliyorum
Ben de aynı :)
Çok sıkıldım artık bu durumdan burdada erkekler sapık diye mimlendik komple belki hayatımızın aşkını bulacagız bulamıyoruz, çekingeniz belki instada dmden yürüyemiyoruz nolcak bu halimiz ya
Öyle olmaz maalesef internetten bir şey elde edemezsin utanarak napabilirsin peki onu bir yen o ayrı bir konu
Ya şöyle yazmak istemiyorum diyelim öyle zaten karşımada yazılacak biri çıkmıyor ama burada yine yorumlardan gizli konusarak az da olsa fikir sahibi oluyorsun gerisi gelirse artık..
iyi de sevmediğiniz birinin zaten hayatınızda işi ne?
Flört asamasi yani onu yaşamak da gereksiz bence artık istiyorsa o gelsin
Olmasalarda olur boş ver ay
Aşkım bu niye böyle oluyor sence ağladım onu kafamda sildim onume bakicam tam sabah yazmis😱
Bana 1 hafta konuşmayalım kendimi toparlamaya lazım demişti
Bir hafta mı piyasaya bakım bir hafta senden iyisini bulamazsam yine sana dönerim demek o yol ver şu dingile yaa
1 haftadan once yazdı ama profili kaldirinca herhalde meraktan yazmistir o
Güzel bir cevapla bitireyim ben de en iyisi ne beni kötü gosterecek ne de onu
Öyle bir cevap bulup daha da yazmam
Tekrar denemem de zaten onu gördüğümde bu davranışları aklıma gelir ve o eski samimiyet sevgi kalmaz bende ve ilgimi de kaybettirdi artık
Dedigin gibi yol vercem artık
Yeni birine sadece isinamicagimi düşünüyorum bundan sonra iyi biri karşıma cikmayacagini düşünüyorum uzun bir süre belki bu üzülüyor bide beni
O da iyi biriydi ama işte davranışları maalesef doğru değildi
Dediğim gibi gereksiz biri
bir şey soylicem şimdi nude falan atmistim onu yaymasini istemiyorum ve nasıl bitiririm bunu sence mantıklısı nedir bunun ksden konuşmuştuk sonra Instagram sonra da wpdan
Ailem tutucu böyle bir şey yapma bak söylüyorum beni öldürürler kadın cinayetine sebep olursun de ve bir daha kimseye nude atma Allah aşkına
Çok mu çirkinsin ya da neden istemiyor erkekler seni?
Çirkin değilim ama nedenini de bilmiyorum
Soğuk bir yapın olabilir mi?
Olabilir evet oyleyim
Onu dicektim ben de bana kız kardeşim öyle diyor
Sıcak bir memlekette mi yaşıyorsun?
Nasıl yani ahshhsh memleketimde mi sorun var ben de mi sıcak olmamak mi sorun
Şöyle ki sen soğuksan ve sıcak bir yerde yaşıyorsan Hatay, Muğla veya İzmir gibi birde eskilerden kalan ilişkilerin psikolojik olarak seni olumsuz yönde etkilediyse eşik oluşuyor. Eşiği yaşamıyor erkekler sende yalnız kalmak zorundasın 👍
Esik ne?
Ben bakude yaşıyorum yazin sıcak kişin da biraz soğuk ama genelde ruzgarli
Azeri misin?
Evet
Merak ettim seni Instagram var mı?
Burdan insanlarla konusmama kararı aldım kusura bakma
Konuşalım demedim ki 😊
Merak ettim sadece
Senin gibi akli başında insanların sevgilisi olması lazım aslında
Güveneceğin seni sevdiğine emin olduğun biri olduğunda güzel olur
Kendini otekilestirmek sana zarar verebilir
Bilmiyorum ama hep sanssiz oldum bu konuda ben en azından meslegime odaklanayim
Tani oraya odaklan ama tavsiyem geri kalanlari da kacirma
Insanlara soğudum ama durduk yerde ayrilmak istedi benden niye bilmiyorum
Tek kisiye bagli yasamak problem baska insanlarla tanismaya calis
Çevre edinmeyi düşünüyorum üni baslayinca sorun daha çok sevdiğim kişi bilmiyorum yani çok kötü oldum burada aglayacak değilim de yani acaba içime kapanir miyim ya da ne yapmalıyım diye sordum bunu
Iste icine kapanmamal icin geri cekme kendini hicbirseyden, aksine daha cok disariya dogru acil
Spora ve işime odaklancam umarim yani insallah basaririm ama cevre falan sanirim Şu an icin zor
Binsekilde onune bakmaya calis bence hersey zamanla yoluna girer😇
Nadasa bırak gözlem yap
Cinselliği yaşamak istiyor musun? İstemiyor musun?
Istiyorum tabikide ben de insanım doğal olarak. . .
Kaç yaşındasın. Sende insansın herşeyi yaşamaya hakkın var.
20
Nerede yaşıyorsunuz
Konuyla alakası yok bunun
Anladım. Tanışmak isterdim sizinle.
Ben çıkardım hayatımdan
Kızları
Yanlış kişiler denk gelmiş
Erkekler hepsi yalnis
Kadınlar da
O kadar da degil abartma
Insanlara soğudum ben artık hepsi sahte gelmeye başladı hatta ailem bile hersey sahte gelmeye başladı bana
Guzel düşün guzel şeyler olsun
FB ilişkisi yasabiliriz?
Bence yanlis
Sorun nerede peki
Sorun yalnız kalma ve hayatı gencligi kacirma hissi
Söyle olsun böyle olsun demek yerine bırak nasıl gidiyorsa öyle devam etsin.. ama mutlu olacağın iyi hissedecegin yerde