Ben birisine çok kapıldım aşık oldum yıllar oluyor ne yapmalıyım?

Başından beri ilk görüştüğümüzden beri boynun gözüküyor dedi azmaya başladı ve beni azdırip soyundurmaya başladı ben normal de böyle birisi değildim gerçekten nefsime uydum tuhaf şeyler oldu neyse konuştuk ama sürekli amacı seksti bi tanıma aşk yolunda bir şey yoktu ben çok aşık olmuştum görünce dayanamadım bırakamıyor insan onu seviyordum ama s... yaptıkça bende bir alışkanlık oldu hep gönderip durdu resmini yapma dedikçe daha da kötü oldu niyeti ciddimiydi bilmiyorum güzel konuşuyorduk ama buluşmak istemiştim kabul etmişti seni seviyorum istiyorum karım ol bana çok güzel sözler yazıp benim aklımı çeldi ve sonunda da hayatta senden kimse değerli değil diyip ayrıldı benden ben çok ağladım çok üzüldüm hala kalbime geliyor aşığım sanki ama yaptığı seks yüzünden ona çok alıştım kendimi rahatlatinca çok rahatlıyorum ama ağlıyorum bir yandan sizce ben niye bu kadar kapıldım bir erkek neden bunu yapar bir kızı tanımadan böyle seksle yaklaşır neden yani tanımak istemez oyalar durur?
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce baba yaşattıkları kul hakkı değil mi neden beni kullandı bunca yıl
Güncellemeler
+1 yıl
Bana neler yaşattı neler tek amacı sksti yapma dedikçe yaptı benim psikolojim bozuk çok kötüyüm artık yazmıyorum da resmine baktığımda bu adam mı bana bunları yasatti diyorum
Ben birisine çok kapıldım aşık oldum yıllar oluyor ne yapmalıyım?
Cevapla