libidom çok yüksek bir bireyim. ilişkilerim dışında bugüne kadar hiçbir kadına art niyetle bakmadım, bakmayacağım. sürekli ihtiyaç duyuyorum, acı çekiyorum ama sadece seveceğim insanla yaşamak istediğim için kendimi dizginliyorum.
Yani bence her şeyin bir dozu olduğunu düşünüyorum tamam cinsel istek hepimizde var olan bir duygu bunu inkar edemeyiz ama bunu 7/24 istek halinde duyamazsınız çünkü insanın vücudu belli bir noktadan belli bir sınırdan geçmekte ve belli bir sınırdan sonrasında kabul etmez, açıkçası bence yani her insanın cinsellik yapma ihtiyacı duyan bir insanın psikolojik destek alması gerektiğini de düşünüyorum.
Bu nasıl ki mastürbasyon ve tatmin olayını kişinin sosyal hayatını etkilemesini bile göz önüne aldığınız zaman bir psikolojik rahatsızlığa dönüşüyorsa sürekli cinsellik düşünen hayatını bu yönde ilerleyen kişilerle tedavi alması gerektiğini düşünüyorum
Tabi ki mümkün ve tabi ki sadık kalabilir. Sürekli seks yapma ihtiyacı duyması, bu ihtiyacı başka yerlerden karşılayacak olması demek değil. Bunu sevgilisinden/ eşinden de karşılayabilir, hem ihtiyacını gidermiş olur hem de sadakat devam eder.
Tabi burada şöyle bir soru ortaya çıkabilir, sevgilisi veya eşi cinselliğe uzaksa hatta alakası olmayan bir kişi ise yine de sadık kalabilir mi? Sadık kalamamanın tersi aldatmaktır. Kişi böyle bir durumda aldatmak yerine cinsellik yaşayabileceği birisi ile birlikte olmak için ayrılır, sonuçta yine sadık kalır, aldatmaz. Sadık kalmak ihtiyaç değil karakter meselesi...