Kötü hissetmekle haklı mıyım yoksa boşuna mı takıyorum bunu?

Arkadaşlar merhaba. Şimdi size canımı sıkan bir şeyden bahsetmek istiyorum. Ben bir gün birisiyle yattım. Daha önceden birkaç kez sevişmiştim ama asla ileri gitmedim çünkü bu bekaretin beni koruduğunu düşündüm beni tutan şeyin, nerede durmam gerektiğini hatırlatan şeyin o olduğunu düşündüm. Neyse birisiyle yattım. Bunu isteyerek yaptım. Neden yaptım bilmiyorum. Sevdiğim değildi, hoşlandığım değildi, heyecan duyduğum biri değildi. Ama onunla yaptım. Arkadaşım sürekli diyordu zaten işte kimse bakire değil sen nasıl bakiresin vs. Ve dedim ki kendi kendime bu gece birisiyle yatıcam ve bu aptal kızlık zarından kurtulucam. Bu arada kan felan gelmedi o an. Sonra çok pişman oldum. Yani ağladım günlerce çok üzüldüm. Ve şunu fark ettim zaman içinde, benim sınırlarımı çizen bekaretim değilmiş. Ben bakireliğimi verdim ama sonra kimseyle yapmadım o anı yaşamamış saydım o andan önce neysem öyle oldum. Yani benim hayat standartım buymuş ve o gece için ağlama sebebi. Bakireliğimin kaybolması değilmiş. Bu çizgileri aştığım için çok üzülmüşüm, kendime saygısızlık yapmış gibi hissettiğimi anladım. Aradan çok zaman geçti ve bir sevgilim oldu. Onunla sadece seviştim ama çok istekli birine benziyordu. Bakire olmadığımı söylesem içime gireceğini biliyordum. Bakireyim dedim ama o dinlemedi ve içime girdi. Çok kızdım o an. Kan gelmeyince sorguladı bana neden yalan söyledin, yargılayacağımı mı düşündün falan gibisinden. Neyse bunun üzerine konuştuk ve ilkim olduğunu, yalan söylemediğimi söyledim "daha önce seviştim ama toydum ve ileri gitmemiştim yine de korktuğum için doktora gitmiştim bakirelik testine bakire olduğumu söylemişti kanayacağını söylemişti doktor" dedim. (bu doğru bu arada sadece kıyafetler yoluyla sevismistim toyken ve korkudan doktora gitmistim) neyse o da uzatmadı ama biliyorum inanmadı bana. İnanıyorum dese de inanmıyordu biliyordum. Benim istememe rağmen benim içime girdi sevdiğim için ve içten aslında istediğim için uzatmamıstım o konuyu. Ama sonra baska şeyler de olunca ayrıldım. Aradan 7 ay geçti şimdi biri var 2 aydır tanıyorum arada görüşüyorduk aramızda hiçbir şey geçmemişti ama bakire olmadığımı biliyordu ve sadece bir kez bunu yaşadığımı sanıyor. Ona daha önce birkaç kez seviştiğimi ve bir kişiyle de birlikte olduğumu söyledim. Oysa ben tam birlikteliği 2 kez yaşadım. Ona yalan söylediğim için kötü hissediyorum ama kendisi sevgilim değil hiçbir şey değiliz sadece hoşlanıyorum. Doğruyu söylemediğim için kendimi kötü hissediyorum. Zaten bakire olmadığımı da dolaylı bi sekilde öğrenmişti. Ve geçmişimden bahsetmek istemedim. Çok korkuyorum bu ortaya çıkar diye. Bunu düşünmeden edemiyorum... Bazen diyorum ki onunla bir şey değilsin ve her şeyini anlatmak zorunda değilsin ama yine de kötü hissediyorum.

Kötü hissetmekle haklı mıyım yoksa boşuna mı takıyorum bunu?
Cevapla