Hadi cevapları alalım bakalım partnerinizin hangisine sahip olmasını isterdiniz?
Çünkü gözlerin ela🙄😅
Mavişim mavilendim😂
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hadi cevapları alalım bakalım partnerinizin hangisine sahip olmasını isterdiniz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Beyaz tenli ise mavi, bugday tenli nise ela olsun isterdim
İkisi arasında hangisini seçerdin peki?
Buğday tenli ela
Sevdim seni pikaçu😂😂👍
😂😂🤗🤗
Mavi benim göz rengimin tıpkısı ama erkeğe kahve göz rengi yakıştırıyorum.
Kesinlikle bende çok tatlı oluyor kahve gözlüler😍😁😌
Ama kızlara renkli göz yakışıyor bunu demeden edemeyeceğim 😁
Evet ela da renkli göz😁 hatta elanın avantajı iki rengi temsil etmesi. Hem yeşili hem açık kahveyi anımsatıyor😌
Ikisi de evladım gibi seçim yapmıyorum.
Hahahah yapmışsın sanki😂
Hayır 😅
Seni uyanık kabul etmediğine göre ve bir taraflarından da soğuk terler aktığına göre yapmışsın.😁😂 Söyle hadi bakalım hangisi olsa daha iyi olur?🙃
Mavi diyorum o zaman bir tık önde benim için 😅
Yuuuhh sana hiç yakıştıramadım. Hemen de kem gözlüleri seçtin 😒😂😂
Zaten ret yedim birinden ama ne yapalım zevkler renkler 🤷🏻♂️
Ayy oh olmuş diyicem kusura bakma ela gözlülerin nesi varmış da gidip mavişlere baktın hıh😏😂😂😁
Elaya da bakıyorum ikisi de evladım gibi 😂
Sus sus bir elayı kaybettin bile😌😂😂
Olamazz 😔
🥸 git maviş sever uyuz seni sorularımda görmek istemiyorum😂😂
Peki artık gizli üyelerden uzak dururum 😂
Hahah o vardı dimi😂😂 yom yok sen nicki "o" harfiyle başlayanlardan uzak dur. Bu da sana cevap olsun😌😁
Hmmmm umarım düşündüğüm şey değildir 😂
Oooo neymiş o düşündüğün son harfini söyle ya da herhangi bir ipucu😂😂😁
Yok bana kalsın 😅
Ayrıca umarım tamda düşündüğündür canın yansın 😂😂
Yok ben gayet edepli ve masum bir çocuğum asla öyle şeyler düşünmem 😌
Hıhı gördük kem gözlüleri sevmenden belli masumiyetin😂😂
Ayrıca ela daha samimi ve içten ya kendimde diye demiyorum kesinlikle🙄 sadece gerçekleri konuşuyorum😁
Anne tarafında mavi göz geni var belki ondandır 😅
Benim de annem mavi gözlü ama ben elâları daha çok seviyorum 😂
Allah'ın işine bak 🤷🏻♂️
ben renkli göz sevmiyorum karşı cinste kahve olsun bizim olsun
Aynı kafadayız😂😂 yakışmıyor ya fazlasıyla kem gözlü duruyor😂
aynen öyle çak ✋🏻 😅
Çaktım say👏😂😁☺️
yosun yeşili alayım bir çift
Elimizde kalmadı. Ela var paket yapiyim mi hemen😂😂
olmaz kalsın başka yerde vardır
Mavi gözlü olmasını isterim
Benimki ela onunki mavi olsun 🤕
Maviş
Fu ck body misin yavrum bu ne çıplaklık😂😂
Öyle bi hizmetim var evet
Ciddi misin 😂 şaka yapmıştım🤦😅 pardon ekmeğine laf atmuş gibi oldum🙄
Reklamın kötüsü olmaz ahahaha
😂😂😂
Çok iyiydi 😂😂 ayy alınırsı diye çok korktum 😅
Aksine hoşuma gitti bile ajsjhahs
Şaka bir yana bu fb ne iş? Ne yapıyorsunuz ciddi manada soruyorum. Röportaj gibi düşün. Cevapla ki bunu duyup yapmayı ya da hizmet almayı düşünen varsa cevap olsun
Mesaj atsana ulu orta anlatamam
Çok şükür henüz fb ihtiyacım olmadı😂😂 Neyse yanlış anlama ya sadece konuşuyordum😁😂
Gevezelik yapmayı seviyorum galiba 😂😂
Ben fakbadi değilim farukbadi yazıyo orada jshdjsjdj
Biliyorum okudum. Çıplak takındığın için demiştim zaten sonrasında sen kabullendin
İşin esprisindeydim
Ben de öyle😂😂
Ben de sohbet edelim diye mesaj at dedim zaten. Güzel sohbetin var :)
Yaa sağol cadının tekş olduğumu söylerler normalde ama 😂😂
Cadılarla aram iyidir😄
Mavi gözlü
Ela daha iyi sanki kanka😅😂😁
Ela gözlü
Neden ela acaba sorabilir miyim?🙃
Çok çekici bir cazibesi var, biraz da güzellik ekle, gel beni öp der gibi
Dimi ama of ne fana onlar oy oy tam öpmelik😌
Ela gözlü erkek pek yok zor bulunur
Olmasın canım ben onlardan bahsetmiyorum 😁😂😂😅
Erkeğe zaten zeytin göz yakışıyor😌
Kimlerden. lez misin yoksa 😅😅
Ayy hayır benimde ela o yüzden narsistim ama lez değilim😂
Muhtemelen çok güzelsin aynı zamanda 😀
Yess 170 boy 54-55 kilo buğday ten😏😌
Yapma :) tanrıça adeta
Yaptım bile😌😂😂😁
Açık olsan eklerdim, gerçekten çok merak ettim seni
Thanx 😁 olgun olduğun nasılda kendini belli ediyor kadından anlıyorsun😌👏
İltifatın için teşekkür ederim