Cinsel Yaşam Partnerinizin tatmin olup olmamanızı önemsememesi ayrılık sebebi midir? LordVoldemord Takip Et FenomenGuru Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Partnerinizin tatmin olup olmamanızı önemsememesi ayrılık sebebi midir? Partnerinizin tatmin olup olmamanızı önemsememesi ayrılık sebebi midir? Cevapla Partner Soruları Ayrılık Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 50,5b cevap paylaştı. Ayrılık değil 1 0 Yorumla
Okan_Akarsu1992 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 98% +1 yıl Abi zaten dişiler doyumsuz oluyormuş herhalde alıcı olduklarından öyle diyenler var 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Tabiki bu cok ayıp bir sey cok kötü ya sadece kendini düşünmesi... yatak olur.. Gün içerisinde yaşantı olur.. duygularinida onemsemez o zaman 0 26 Yorumla LordVoldemord +1 yıl Evet :) hahah. Gizlenmesen daha iyiydi ama :) açık ettin kendini Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Edim sen bil gerisi bilmesin 😀 Yorumla LordVoldemord +1 yıl O niye bana özel oldu öyle :) Yorumla LordVoldemord +1 yıl Aa bide geri çekti pis :) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sana ozel değil soruyu begendigimin farkinda bile degilim madem gordun bari sen gor Yorumla LordVoldemord +1 yıl Hahah :) iste kader diye buna deniyorsa :) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Telefonu 30 kere bildiri sesi... diyorum savaş çıktı Yorumla LordVoldemord +1 yıl Karşılık verdiydim ama boşaymıs. Geri cekemem :) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yok yok bi daha dikkat ederim 😀 ifşa olmak kötü Yorumla LordVoldemord +1 yıl Çek çek geri şaka yaptım :) abaza çok malum burada Yorumla Cevap sahibi +1 yıl iyi ki baska seyler yazmamisim ksks Yorumla LordVoldemord +1 yıl Libidonu belli ettin :) başka seyler yazsan ne :) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yok benim libidom falan ben olanı soyledim bu is her iki tarafinda mutlu etmesi gerekmezmi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hepsini begenme teşekkür ederim Yorumla LordVoldemord +1 yıl :) Yorumla LordVoldemord +1 yıl Evet her iki tarafinda birbirini mutlu etmesi gerekir.. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben sana gelip yorum yazayım dedimde bu kadar cinsellik yorum yazamam affet Yorumla LordVoldemord +1 yıl Ahahah gizli olsan yazardın kendini belli edince yazamadın :) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Genelde hep gizli yaziyorum ama hepsine degil Yorumla LordVoldemord +1 yıl Ama belli ettin yahu Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bu konu etiketine genelde gizli yaziyorum bir suru gizli var hangisi ben Yorumla LordVoldemord +1 yıl Artık ben anlarim seni :) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Benden bundan korkuyorum Yorumla LordVoldemord +1 yıl Yahu nolcak sanki :) gizlisin sonucta tanimam etmem seni. Abaza diilim korkma Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sağol Yorumla LordVoldemord +1 yıl Rica ederimm Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ayrılık değil
Abi zaten dişiler doyumsuz oluyormuş herhalde alıcı olduklarından öyle diyenler var
Tabiki bu cok ayıp bir sey cok kötü ya sadece kendini düşünmesi... yatak olur.. Gün içerisinde yaşantı olur.. duygularinida onemsemez o zaman
Evet :) hahah. Gizlenmesen daha iyiydi ama :) açık ettin kendini
Edim sen bil gerisi bilmesin 😀
O niye bana özel oldu öyle :)
Aa bide geri çekti pis :)
Sana ozel değil soruyu begendigimin farkinda bile degilim madem gordun bari sen gor
Hahah :) iste kader diye buna deniyorsa :)
Telefonu 30 kere bildiri sesi... diyorum savaş çıktı
Karşılık verdiydim ama boşaymıs. Geri cekemem :)
Yok yok bi daha dikkat ederim 😀 ifşa olmak kötü
Çek çek geri şaka yaptım :) abaza çok malum burada
iyi ki baska seyler yazmamisim ksks
Libidonu belli ettin :) başka seyler yazsan ne :)
Yok benim libidom falan ben olanı soyledim bu is her iki tarafinda mutlu etmesi gerekmezmi
Hepsini begenme teşekkür ederim
:)
Evet her iki tarafinda birbirini mutlu etmesi gerekir..
Ben sana gelip yorum yazayım dedimde bu kadar cinsellik yorum yazamam affet
Ahahah gizli olsan yazardın kendini belli edince yazamadın :)
Genelde hep gizli yaziyorum ama hepsine degil
Ama belli ettin yahu
Bu konu etiketine genelde gizli yaziyorum bir suru gizli var hangisi ben
Artık ben anlarim seni :)
Benden bundan korkuyorum
Yahu nolcak sanki :) gizlisin sonucta tanimam etmem seni. Abaza diilim korkma
Sağol
Rica ederimm
Evet