Ne zaman o anlar yaşansa karıcım kadınım der. Niye böylesiniz o anlardan sonrada diyin hadi.
Güncellemeler
+1 yıl
Doğru konuşun lütfen. Buraya soruyorum çünkü bi ilk yaşıyorum. O yüzden tanımadığım insanlardan görüş almak istedim. Kalp kırmayın. Ricam bu. Akıl verin yeter.
Ne zaman sevgilimle öpüşsek dokunsam oral yapsam ona karıcım diyor bana, neden?
Yok yapmıyorum. Bidaha da yapmam. Bunlar çok özel şeyler. Ben ona sadece kalbimi açmadım gözüm kapalı güvendim ya. İlkim o benim. Yapmam dediğim oral yaptırdı resmen. Canım yanıyor günahlardan. Nefsimi tutucam artık.
Hep olan bize oluyor erkeğe hiçbir şey olmuyor ne hamile kalma korkuları var ne namusum gidecek ne de kızlık zarım patlayacak... Hiçbir endişeleri yok duygusal da değiller seks için aşk aramıyorlar kız olsun yeter onlar için bir kaç sevgi sözcükleriyle kandırıp seni özel hissettiriyor sonra yallah
Ya cidden öyle ya. Sinirlerim bozuldu bak hiçbi endişe ypk kız olsun nefes alsın yeter. Birini sevene kadar nefret ediyordum bütün erkeklerden. İnşallah pişman etmez.
Ben yaşadığım bütün ilişkilerden sonra erkeklerden soğudum çoğu cinsellik istedi tipsizdi yanıma yakışmıyordu şu an yalnızım mutluyum ama ilerisi için ne olur bilemem yaş ilerledikçe insan bunalıma giriyor
"bütün erkeklerden neftet ediyordum" demenden belli zaten çok önyargılı bir insansın cinsellik duyguları yoğunlaştırır. söyler tabiikide söyler herşeyin altında bir kötülük aramayı bırakın artık
ama bak bir fark var tamam bende kötü şeyler yaşadım ama karşındakini bunun için sorumlu tutamazsın tutunca karşındaki da soğur senden dikkatli olman lazım belki çocuğun hiçbir suçu yok ama sorumlu tuttuğun için çocuktan soğursun durduk yere
Haklısın, herkes bir değil. Onu tutmuyorum zaten. Sadece güvememezdim kimseye işte ama biri geliyor gerçekten her şeyi değiştiriyor. Değiştirirmiş diyebileceğim biri. Ona güveniyorum seviyorum ama yinede korkularım var belli etmiyorum. O hariç hangi erkeğin yanından bile geçsem sinir oluyorum işte. Elimde değil bu da.
Ayy gerçekten öyle oluyor sarılıyoruz uyuyor sonra bana sarılıp uyumak istiyor. Başını karnıma koyuyor da uyuyor ya. Sarılıp. Masum bebek gibi demişsin cidden de öyle.
Çok özel şeyler. Ben hayatta ilk defa kendimi birine bıraktım ya. Güvendim ona. Bıraksa canım yanar. Umudum kaybolır ama. Yeterki bana bunh yaştmasın. Yoksa dediğin gibi çok özel güzel bişi.
Amin amin amin. Sen de beni tanımadan çok kötü bi insansın dedin canım yandı ama🥺 tanısan varya en güvenilecek insan dersin. İçim dışım bir. Hayatım da bir adama kapılmış gidiyorum işte.
sana ön yargıdan bahsettim kendim yaptım bak aynısını... kusuruma bakma sadece bazı tipler var ne yapsan memnun edemiyorsun mesela kendim de libidosu çok yüksek bir bireyim çok da fazla seviyorum fakat art niyetliymişim gibi davranılıyor bu yüzden doldum bu tür şeylere ondan öyle yazdım özür dilerim
bende makyaj yapma diyordum eski sevgilime çünkü yüzünü çok güzel buluyordum gereksiz geliyordu makyaj kirletiyor yüzünü diyordum ama evden çıkmamanı istememeli o kadar da değil 😅😂
Yok önemli değil. Olabiliyor bazen içimiz dolunca taşıyoruz farkında olmadan sözler edebiliyoruz. Maalesef benim de libidom yüksek hepsi de sevdiğim kişinin suçu. Ben böyle değildim çünkü. Ama bence libidonun yüksek olması güzel bişi ilerdeki eşini memnun edersin ne güzel.
yok kapanmasını istemezdim işe girmek istiyorsa da girebilirdi malum ekonomi çok da bir şey diyemezdim ama sadece çok yorulup evde birlikteyken enerjisinin kalmamasından korkardım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Yalan hepsi ya inanma yaptıktan sonra da seni tanımaz olur ne karıcım kalır ne de aşkım
Bilmez miyim. Zevke gelince berbat oluyorlar ondan oluyor. Yoksa o zevk olmasa ne evlenmek isterler ne başka bişi.
Aynen öyle ben terk edildim üstelik çok güzel çok çekici bir kız olduğumu söylüyordu hepsi amacına ulaşana kadarmış o yüzden evlenmeden yapma derim
Yok yapmıyorum. Bidaha da yapmam. Bunlar çok özel şeyler. Ben ona sadece kalbimi açmadım gözüm kapalı güvendim ya. İlkim o benim. Yapmam dediğim oral yaptırdı resmen. Canım yanıyor günahlardan. Nefsimi tutucam artık.
Hep olan bize oluyor erkeğe hiçbir şey olmuyor ne hamile kalma korkuları var ne namusum gidecek ne de kızlık zarım patlayacak... Hiçbir endişeleri yok duygusal da değiller seks için aşk aramıyorlar kız olsun yeter onlar için bir kaç sevgi sözcükleriyle kandırıp seni özel hissettiriyor sonra yallah
Ya cidden öyle ya. Sinirlerim bozuldu bak hiçbi endişe ypk kız olsun nefes alsın yeter. Birini sevene kadar nefret ediyordum bütün erkeklerden. İnşallah pişman etmez.
Ben yaşadığım bütün ilişkilerden sonra erkeklerden soğudum çoğu cinsellik istedi tipsizdi yanıma yakışmıyordu şu an yalnızım mutluyum ama ilerisi için ne olur bilemem yaş ilerledikçe insan bunalıma giriyor
bu normal bir şey. cevaplara yorumlarını okudum gerçekten çok kötü bir insansın
Ne diyorsun
"bütün erkeklerden neftet ediyordum" demenden belli zaten çok önyargılı bir insansın cinsellik duyguları yoğunlaştırır. söyler tabiikide söyler herşeyin altında bir kötülük aramayı bırakın artık
Ama yaşadıklarım beni bu hale getirdi. :(
oral yaptıktan sonra karıcım kadınım diyormuş demese ayrı dert dede ayrı dert sizin için
ama bak bir fark var tamam bende kötü şeyler yaşadım ama karşındakini bunun için sorumlu tutamazsın tutunca karşındaki da soğur senden dikkatli olman lazım belki çocuğun hiçbir suçu yok ama sorumlu tuttuğun için çocuktan soğursun durduk yere
Haklısın, herkes bir değil. Onu tutmuyorum zaten. Sadece güvememezdim kimseye işte ama biri geliyor gerçekten her şeyi değiştiriyor. Değiştirirmiş diyebileceğim biri. Ona güveniyorum seviyorum ama yinede korkularım var belli etmiyorum. O hariç hangi erkeğin yanından bile geçsem sinir oluyorum işte. Elimde değil bu da.
Aslında kadınım kelimseini mesajda da diyor. O kadar özel hissediyorum ki. Kalbim eriyor.
tamam o zaman bence sorun etmeyin duygusal olarak yoğunlaşır insan böyle bir durumda bu yüzden söylüyordur. zaten eminim ki sarılsanız uykuya da dalar
tıpkı masum bir bebek gibi
Ayy gerçekten öyle oluyor sarılıyoruz uyuyor sonra bana sarılıp uyumak istiyor. Başını karnıma koyuyor da uyuyor ya. Sarılıp. Masum bebek gibi demişsin cidden de öyle.
işte şeytanmış gibi davranıyorlar millete sırf cinsellik istiyor diye halbuki o kadar güzel bir şey ki
O Benim canım ya. Yapmam dediğimi bana yaptırdı. Eridi gitti kalbim. O farklıymış. O değiştirdi düşüncelerimi. Sadece korkularım oluyor bazen.
umarım her zaman mutlu olursunuz mutluluğunuz daim olsun 🙏🏻
Çok özel şeyler. Ben hayatta ilk defa kendimi birine bıraktım ya. Güvendim ona. Bıraksa canım yanar. Umudum kaybolır ama. Yeterki bana bunh yaştmasın. Yoksa dediğin gibi çok özel güzel bişi.
bırakacağını sanmıyorum sonuç olarak bence o çok mutlu ☺️
Amin amin amin. Sen de beni tanımadan çok kötü bi insansın dedin canım yandı ama🥺 tanısan varya en güvenilecek insan dersin. İçim dışım bir. Hayatım da bir adama kapılmış gidiyorum işte.
İnşallah dediğin gibi olur. Mutlu evet ben de hissediyorum. Sen benim huzurumsun diyor bana.
Ve üstelik çok kıskanç. Makyaj yapma diyor bana. Evden çıkmamı da istemiyor.
sana ön yargıdan bahsettim kendim yaptım bak aynısını... kusuruma bakma sadece bazı tipler var ne yapsan memnun edemiyorsun mesela kendim de libidosu çok yüksek bir bireyim çok da fazla seviyorum fakat art niyetliymişim gibi davranılıyor bu yüzden doldum bu tür şeylere ondan öyle yazdım özür dilerim
bende makyaj yapma diyordum eski sevgilime çünkü yüzünü çok güzel buluyordum gereksiz geliyordu makyaj kirletiyor yüzünü diyordum ama evden çıkmamanı istememeli o kadar da değil 😅😂
Yok önemli değil. Olabiliyor bazen içimiz dolunca taşıyoruz farkında olmadan sözler edebiliyoruz. Maalesef benim de libidom yüksek hepsi de sevdiğim kişinin suçu. Ben böyle değildim çünkü. Ama bence libidonun yüksek olması güzel bişi ilerdeki eşini memnun edersin ne güzel.
Onu istiyor ama benden. Çıkma işe girme diyor evlenince çalışmıcan diyor
umarım öyle olur. teşekkür ederim. daha çok, çok fazla istediğim için uzaklaşırlar diye korkuyorum. böyle bişey yaşamıştım çünkü. travma kaldı
Kapanmamı da istiyor.
işe girmeni yorulmandan korktuğu için istemiyor çok iyi bilirim bunu BSJSJSSJ
yuh sjiddjd
Bana göre çok fazla istediği için asla uzaklaşmam ya. Daha çok hoşuma gider beni hep sevsin isterim ya. Dokunsun öpsün isterim.
Öyle işte kapanım diye para attı bana çalışmadığım için
bu çok güzel bişey
manyak bu sbsjsjd
İçimden geliyor ama kolay değil hmen işte
Napcam ben🥺
Sen böyle bişi yapar mıydın
zamanla istediğiniz gibi olur canınızı sıkmayın bu tipler hiç bırakmaz merak etmeyin
Nerdme biliyorsun
yok kapanmasını istemezdim işe girmek istiyorsa da girebilirdi malum ekonomi çok da bir şey diyemezdim ama sadece çok yorulup evde birlikteyken enerjisinin kalmamasından korkardım
çünkü azıcık kendimi gördüm sevgilinizde bazıları umursamaz olur doğru olmasa da sonuç olarak çok fazla umursuyor
Onun istediği evimizde benim işten gelmemi bekle çocuklarımıza bak yemeğimi yapcam zaten bana bunlar yeter diyor. Ben gerekirse çok çalışırım diyor
muhafazakar bir insanmış
Evet ya. Hissediyorum ben de umursadığını şükür ediyorum Allaha
ama kötü bir şey değil eğer memnunsanız
Ama kapanmamı çok istiyor ısrar ediyor. Yanlış değil mi bu
Kıskançlığından sanki öyle gibi
umarım bana da denk gelir istediğim kişi
Hiç değil hem de. Şükür ediyorum ben. Onun gibi biriyle olduğum için
kessinlikle yanlış zaten dinle alakası olduğunu bile zannetmiyorum bu isteğinin alttan alttan çok kıskanç biri dndjjd
İnşallah gelir ya. Birbirnizi tamamlayacağınız biri.
Dimi ya. Sonunda beni anlayan biri.
pek umudum yok ama umarım
ona söyleyin kıskanacağı bir şey yok ki zaten kendi aşırı kıskançlığı
Dışarı çıksam arkadşın yanına hemen eve diyor
gayet iyi birisiniz bu konularda
kötü bir şey umarım bundan vazgeçer bence zamanla vazgeçer zaten sadece korkuyordur biraz zamanla düzelir bence
Ya hayır bak benim de umudum yoktu. ama hayatım şimdi değişti. Hep umutla bak sen.
Umarım ama geçmesede ben onu çok seviyorum. Sorun etmem.
çok teşekkür ederim 🤜🏻🤛🏻
birde olduğu gibi kabul edebiliyorsunuz gerçekten mutlu olmayı hakkediyorsunuz
Allah mutluluğunuzu daim etsin eminim de edecektir zaten 🙏🏻
sizin gibiler mutlu olmayı fazlasıyla hak ediyor
Bu arada libidonun yüksek olmasını takma hiç. Gayet iyi bişi. Benim yüksek ben mutluyum eşimi memnun edeğim her konuda diyorum. Bu çok güzel bişi.
Yaa çok teşekkür ederim.
Allahım seni de mutlu etsin hayırlı birni karşına çıkarsın inşallah
gerçekten bunları duyunca çok mutlu oldum çok teşekkür ederim ☺️🤜🏻🤛🏻
Ben teşekkür edrim konuşmak iyi geldi. Tanımadığım birine hep içimi dökmek istemişimdir. Yakın hissetim sağol gerçekten.
estağfurullah ne demek bende çok iyi hissettim çok teşekkür ederim
Geçrkleri söylüyorum hep mutlu ol inşallah. Rica ederim ne demek. Kalbine dokunduysa sözleriö ne mutlu bna.
O anlık gelen duygula alakalı bişey tatmin olmak istiyor daha fazla
Bunu sevgiline sorsan 😂 oralı ona yapıyorsun bize değil
Daha çok gaza getirmek için. Mutlu ol tutkulu ol ait ol daha çok istekli davran diye
benimde birlikte olduğum insanlar (sevgilim değil) o an bana aşkım, seni seviyorum falan diyorlar, o zevk ile söyleniyor sanırım
Hoşuna gitmiyor mu bu durum
Gitsede zevkten olduğunu biliyorum. Ama kadınım demesi çok özel. Onu başka zaman da mesajda diyor. Kalbim bi farklı atıyor öyle dediğinde.
Demekki hoşuna gidiyor bu durum
Gidiyor evet.
Seni gerçekten kadını olarak görüyor işte ne güzel
Hiç ilişki olmasada normal de kadınım dese azıyormusun?
seks esnasında her şey olur sonra biter
oral yapıyorsun ondan diyordur
Biraktigi gun ne diyecek acaba
Muhtemelen yaşı 16-21 arasıdır o yüzden.
Cok iyi olsugunu anliyordur
Tecrubelimisin
doğru erkeği bulamamışsın
Böyle değiliz yavrucum sevgilin öyle
Seviyor
Seni çok seviyo3
yemezzz :)
Zevk sözleri
Bana yap demem ben
Kullanılıyorsun