Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar açıklamamı da okuyun önemli.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada sohbetimiz sırasında dokunma sarılma ihtiyacım olduğunu-seks dışında- söyleyince tamam sadece uyuruz ben bir şey yapmam güvenim tam ayaklarına falan yatıyordu bilerek mi böyle dedi acaba? Aklı sıra etkilemeye mi çalıştı🤣
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Bence hiç yaklaşma uzaklaş. Çünkü sıkıntı olur sonradan telafisi olmayan hatalar yapma ihtimalin yüksek
Zaten pisman olacagima eminim. Çünkü sevgili bile değiliz olmaz yani ama aşırı çekiliyorum offf
O zaman yaklaşma işte uzaklaş
Ama hep onu düşünüyorum ya da profiline resimlerine falan bakıyorum alışkanlık oldu artık
Senin işin sıkıntı
Demeyin ya;(
O zaman uzaklaş işte
Ciddi ise devam et seni okşayıp sevip bırakacaksın hiç başlama
Keşke onu anlayabilsem..
Sor niyetin ciddi ise başlayalım değilse hiç başlamamalı diye sor
Kendini sekstingle felan dizginle yoksa pişman eder bu seni sonunda
Iste biliyorum pişman olacağımı. Çünkü sevgilim bile değil. Sexting yaparsam da gözünde hep böyle bir kadın olurum diye yapmaya çekiniyorum yoksa asla böyle tabularım falan da yoktur.
Onunla yapma anonim takıl niye dert alasın başına
Anonim nasıl oluyor?
Buradan hiç tanışmadan işte bana yazabilirsin tatmin olduğunda daha mantıklı yaklaşabilirsin ona karşı
Açıklamayı okudunuz mu? Bence okuyun
İçindeki cinsel ihtiyacı karşıladığında ona karşı yaklaşımında cinsel duygularından arınmış olabilirsin daha mantıklı düşünebilirsin diyorum
Yani sorun o değil de benim cinsel ihtiyacım mi? Ama ben bir tek onu istiyorum. Hatta diğer erkeklere bakmak bunu düşünmek bile midemi bulandiriyor
Böyle düşünmeye kendini zorlarsan hata yapma riskin biraz fazla kendini kullandırtmamaya gayret etmelisim bence
:((( yani ona o konuda mesafeyi koydum. Ama bilmiyor ki aslında onu çok arzuluyorum istiyorum.
Kendini çokta dizginleyebilecek gibi durmuyorsun…
Bilmiyorum valla:(
Dediklerimi dikkate alırsan yazabilirsin bana
Yıllar önce sevişmiş miydin yani ten uyumun mu vardı onu mu demek istiyorsun
Hayir sevismedik zaten o zaman 16 yaşında falandık ama açıklamada bahsettim ondan hoşlanıyordum ve nedense dokunma ihtiyacı duyuyorum. O uyurken saçlarına kulaklarının arkasına ensesine falan dokunuyordum. Simdi bile hissiyatını hatırlıyorum
Demek ki şu an sevişsen neler olabileceğini tahmin edebiliyorsun yani Sular Seller muhabbeti
Offf düşüncesi bile içimi kaldırıyor😭😭 hani düşünceyle orgazm olsam bu adam yapardi beni
O zaman Düşünsene bu adamla seviştiğini baş başa kalıyorsunuz yatağı seni uzatmış böyle usul usul üzerine doğru gelip boynundan falan başlıyor böyle sen zaten Heyecandan tir tir titriyorsun elini böyle yavaşça eteğinin altından bacaklarına götürüyor falan Hayal etsene kendini o şekilde bir de usul usul eteğin altından eli iç çamaşırına ulaşıyor böyle yavaşça sıyırıyor sen karşı koyamıyorsun falan
Bu adamla sabah akşam sevişirim ben shshsh ama bilmiyor tabii hahaha baya zoru oynuyorum şu an. o yüzden hosuna gitmiyor bu tavrım ama aslında çok arzuluyorum.
Yani Aslı sana çok da karşı koyulabilecek bir yanı yok Anladığım kadarıyla sen adama bayağı bayağı eriyip akıyorsun hani en ufak bir adım atsa kendini teslim etmeye razısın Bakire misin peki bu arada
Evet bakireyim. O da biliyor. Hosuna gitti baya hahah Yani zaten diyorum ya düşüncesi bile.. böyle parmağının ucuyla dokunsa su gibi akar giderim.🤣🤣
Sen nasıl sulu bir şeysin ya Abi çok aşırı derecede gerçek sözlü ve açıksın ya hani sana bir dokunsa var ya ortalık Sırılsıklam olur ya patlamış Yusufeli Barajı gibi olacak yatak
Hahahaha kahkaha attım buna. Evet öyleyim çünkü tabularim yok bunlar gayet doğal şeyler. Onunla birlikte olsam onu dünyanın en mutlu adamı yapardım ama işte bu yanimi çok göstermeye çekiniyorum çünkü hep o gözle bakacak. Aslında diğer birçok kadın da benim gibi düşünüyor yoksa neden saklasinlar içinde?
Yani gülmene Sevin ama hakikat önemli ona karşı o kadar libi dolu ve o kadar çok sulosun yani o sana bırak sevişmeyi sürtünmeyi senin soymaya kalsa ya da ne bileyim boynundan öperken böyle kalçalarına falan elleri gitse Hani oracıkta Sırılsıklam olacak senin ona karşı o kadar çekim var hani Dem kadarıyla nereden tanıyorsun Peki bu kişiyi ve hiç senin daha önce herhangi bir ilişkin oldu mu Bakire
Beni öptüğünü hayal etmek bile ağlatıyor beni😭😭 tenini çok seviyorum. Keske o da benim kalbimi sevse.. açıklamayı okudunuz mu? Orada her şey yazıyor 12 yıl önceki platonigim o benim. ben bakireyim
Evet evet açıklamayı okudum hatta bütün soru görüş ve yorumları da okudum Peki sen ne iş yapıyorsun Hani Öğrenci misin Çalışıyor musun tekrar nasıl oldu da Denk geldiniz
Beni instagramdan takip etti pek sosyal medya kullanmazdi ama geçen sene açmış. Ben de geri takip yaptım. 2 3 kez başka konularda ufak tefek konuşmalarımız olmuş. Ama en son biraz sexting gibi. Tabii ben baya zoru oynuyorum haha öyle yani. Ama pandemiden hemen önce bir kafede de karşılaşmıştık öyle bir olay o da..
Yok uzgunum:((
Ya Merak etme Tamam senin sulandırmayacağım hadi
erkekler pesinden kosan kizin tadina bakar ve kenara cekilir
Şu an o benim peşimden koşuyor ama.
yatincaya kadar 😉
Onu dusunupmu mastürbasyon yapiyosun?
O her zaman aklimda zaten ya.
Baska biri oldugunda bilemi?
Başka biri derken?
Hayatinda baska biri oldugu zaman
Uzun zamandır biri yok
Oldugu zamanlarda
Benim başımdaki olayı bilsen bideee...
Daha kotu ne olabilir ya shsh
Buradan yazarsam linç yerim 😄
Yedirmem merak etme🤣
Buradan noo noo 😄
Defedin gitsin.
istekliysen niye kendini sınırlıyorsun
Cunku sevgilim bile değil. Ben yüzeysel ilişkiler yaşamak istemiyorum:( yaşını yaşa bu kadar kasma kendini diyor ama bunun üzerine bir ilişki kurmak da istemiyorum
sen bilirsin, nasıl rahat ediyorsan öyle davran
Yeme bizi şimdi istiyosan konuş cocukla
Ne yazdıysam ciddiyim ya. İstiyorum ama diğer turlu bana sadece o gözle bakacak ben böyle olmasini da istemiyorum. Sevgilim değil bir sey degil;// yoksa bilmiyor ki onunla sabah akşam sevismek istiyorum.
Adamın derdi belli öyle romantik bı yakınlık değil istedigi zaafin üzerinden yürümek istiyor
Zaafimi falan bilmiyor ki. Baya zoru oynadım biz bu konularda sohbet ederken o yuzden hosuna gitmiyor haha. Ama diğer turlu hep öyle görecek diye mecbur.. yoksa ona karşı çekim hissediyorum baya. Ama tabii romantik hiçbir sey olduğunu ben de zannetmiyorum:/ ne ara olsun yani. 12 yıllık geçmişimiz olsa da zaman geçirmeden zor..
Seninki sadece hırsın yansimasi aşk öyle bişey degil
Zamanında aşıktım zaten şu an değil aradan baya zaman geçti:// eski platonigim o benim
Anlattıklarına bakarsan eskimemis aşkı geçmiş ama hırsı kalmış bu seni şu an etkileyen
Yok ya hirs değil. Bu en sonki muhabbete kadar kanka ayağı yapıyorduk birbirimize hahah ama nedense tek bir konuşma bile beni çok etkiledi. Hirs olsa kesin üzülürdüm bence aşk insanı biraz hırsa da götürüyor. Ama diğer sevdiğim insanlara benzer bir şey hissetmedim ya da onları tekrar gördüğümde vs böyle bir çekim de hissetmedim.
Anlattıklarına bakarak konuşuyorum benim gördüğüm bu
Seni kullanıp bırakacağına eminim
Ver gitsin sende rahatla oda😅😅
Pişman olurum kesin ya olmaz hahahah sevgili bile değiliz ühü
Onden bi deneme yap fazla ileri gitme anlarsin zaten😅 ten uyumu var diyon. Sen yaz bana ben sana tiyo verim🤣🤣👍
Ne için deneme yapayım? Hqhah
Pisman olup olmayacagina. Ksjufs belki cok hosuna gidicek. Cok sevicen
Vereceksin
Ya ama sevgili değiliz bir şey değiliz olmaz:((
Hayatındaki en harika seksi yapacaksın bence jfkg
Niye dbdbdhdh hayatımda hiç seks de yapmadım yalnız ama ona aşırı çekiliyorum. O bi yana dünya bi yana.
Kaç yaşındasın
26 yaşındayım
Yok ya burası iyi jdhdh ne nasil oldu hem?
Uzgunum:((
Ben de üzüldüm
Sevgili olmadan yapma pişman olursun
Nasıl bir yardım istiyorsun
Allah görüyor
Ya Allah böyle yaratmış bizi işte:(
Helal olmali imam nikahli şart ama birakirsa seni
Zaten sevgili bile değiliz ki. Aslında ben bu konuları konuşana kadar hep evlenmeyi bekleyeceğim o insan için özel bir kadın olacağım diyordum. Bakıyorum herkes yaşıyor. Daha doğrusu şunu düşünmeye başladım, evliliğin bile bitmeyeceğinin garantisi yok. Eğer birkaç yıldır birlikte olduğum ve güvendiğim biri varsa hayatımda iyi gidiyorsa ilişkim onunla, neden olmasın? Çünkü mesela böyle erkekler genelde sabirsiz oluyor 1 yıl 2 yıl desen kaçıyorlar hahaha o yuzden biliyorum en doğrusu bu değil ama ne bileyim ben de insanım ya :(((
Allahtan korkan biriyle yapsan dogruda ama seni bozan biri seninle evlenmez güvenmezde hep iliski olur
Yaş kaç
İkimiz de 26 yaşındayız. Evet doğru bir insan olması önemli.