Arkadaşlar bir sürü erkek sadece cinsellik arıyorken, bilmiyorum sorun bende mi? benmiyim bu asra uygun olmayan acaba? herkes seksle kafayı bozmuşken samimi birşeyler aramam ayıplanıyor, ben ise romantik bir ilişki istiyorum, daha önce çıktığım kız resmen benimle herşeyi yapıp beni cinsellik için kullandı desem yeridir, takıldık bitti ne aşkı meşki hangi zamandayız ezik olma bu kadar demişti bana, bak keyfine geç işte ne güzel bir kızı s... tin işte git başka kızlarla da yap demişti, dış görünüş olarak yakışıklı boylu poslu ve özgüvenli birisiyim bir kız da bana kızlar genelde senin gibi erkeklerle kısa süreli takılırlar sen gelecek vaad eden bir erkek değilsin, sen takılmalık p. ç erkeklerdensin, kızlar ezik sünepe erkeklerle evlenirler, sende buna niye üzülüyorsun işte yaşa hayatını demişti, bir kız da bana bu düşüncelerini aman kendine sakla bütün cazibeni öldürüyor sakın bir kıza söyleme var olan çekiciliğinde gider dedi
neden bu kadar duygusuz bu insanlar anlamıyorum, haa o bahsettiğim kızı çok mı dert ettim hayır bana ne, böyle düşünen birisi ile bitmesi zaten iyi olmuş, kendisine de söyledim, ama erkeği de kızı da sadece seks istiyor, acaba ben mi uzayda yaşıyorum, benim mi düşüncelerim yanlış kendimi sorgulamaya başladım, sizce sorun nerede kimde?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer