Bakalım bugün gülüşümüz kimlere dert olucak 😂😂
Kadınlar sizce erkekleri kışkırtmayı mı seviyorlar ve bunu neden yapma gereği duyarlar?
Bakalım bugün gülüşümüz kimlere dert olucak 😂😂

O WP mesajındaki son sözü ben sitede ilk söylüyorum... Hemen sapık ilan ediyorlar... Ya ne uzatıyorsunuz, varmak istediğiniz nokta orası.. Ben kestirme yol biliyorum işte.
😂😂 olsun sen yinede ilk söyleme
herşeyi usulüne uygun yaşamak önemli kadınlar ilgiyi üstüne düşülmesini severler BİZON ne demiş " yavaş yavaş gidelim hepsini si. ke.. limmm 😂
Bak bak bak.. Sende ne cevherler varmış... Başka hangi sözleri biliyorsun :D
Bu nasıl yorum laa 🤣 göster bakiyim dayilara cevherlerini der gibi 😂😂
Korkuttun kız beni. Anam sen beni yersin.. Çıtır çıtır yersin :D
Bendede korkmalisın 😂 birazdaha konuşursan seni ısırmak zorunda kalıcam küçük bey 😂😂
Susutum... 🤐
😊😊
Hayatin içinde oda var canım birde o hayatın yüzde ellisi olunca illaki diktireceksin diyor ama oda olmasa hayatın anlamı olmaz
Ponçik nedir ya.
😂😂 ergen dili tür edebiyatı Mete biz anlamayiz bu dilden 😂
😂😂 daha bu neki poncigim , aşko , deta , toksit ilişki , yetoo , mük , bebiş , cano , üzümlü kekim varda var en gıcık olduğum hitap şekilleridir bunlar canım Türkçemizi ne hala getirdiler ben burdada çok rastlıyorum bu tarz hitap şekillerine ayar oluyorum bu nedir yaa ayar oluyorum gördükçe birde benim aşırı derecede kelimelere takıntım var adam gibi konusun bizim Türkçemiz zengin krlimelerden oluşuyor zaten cümle kurmayı unutmuş bir nesil var şu an boş beyinli bir nesil ( istisnalar hariç ) daha konuşmasını bile bilmeyen usluptan haberi olmayan zavallı bir gençlik boş düşünüp boş yaşıyorlar
Aynen öyle burada bile ben çok rastlıyorum
Mete kafamı bozma sana ponçik derim 🤣😂
Ponçiğim benim 🤣🤣
Yok be demem zaten bana denilmesini de istemem çünkü bu tabirler bana çok anlamsız ve içeriği boş geliyor
Bir kere ponçiğim deseydim bari😂
Sana
Ponçiğimmm 🤣 nasılsın napiyorsun günün nasıl geçiyor
Doğrudur geç saatte gittiysen kalabalıktır alışveriş merkezleri gerçi herzaman öyle oluyor ben oyuzden kalabalık ve kapalı yerlerde çok çabuk sıkılıyorum
Çok iyiyim teşekkür ederim işteyim çalışıyorum fırsat buldukça buraya giriyorum sonra bana yeni bir guncelleme geldi hemen bugün iki soru paylaştım
Benim burada ismimi hiç kimse bilmez sadece bir kişiye söylemiştim burada ilk girdiğim zamasrda sadece o biliyordu
Genelde burada bana lakaplar takıyorlar ve öyle hitap ediyorlar " neşeli bayan , pozitif kadın, çılgın muhasebeci, sitenin gulen yüzü çiçeğimmm vss gibi
Sen bana çiçeğim de kısa ve öz hemde zarif bir hitap şekli
TM peki öyle olsun nasıl istersen saygı duyarım 🙋
😊😊
Cevap
21Cevap
Yoklukta olan erkekleri kışkırtırlar ancak
Maksat sinir etmek gadası 🙃
Sence bunu neden yapıyor olabiliriz canımın içi
Valla bizim doğamızda olan bir şey 🙃
Çünkü yokluktalar ya da cinsel istekleri çoktur
Bu muhabbetten sonra sen beni anlamıyorsun Sinan der bide bu kadın milleti
deriz valla huyumuz kurusun 🤣 yaa çok mükemmel varlıklar degilmiyiz ama 😂
sevıyorlar ters bısey dıyınce kızıyorlar trıp atıyoralr teyze
Teyzesinin gülü 😂 sen yol yordam bilmezsen bodazlama olaya dalarsan ters tepki alman çok normal çünkü kadınlar ilgiyi, üstüne düşülmesini severler BİZON ne demiş yavaş yavaş gidelim hepsini si. ke. limm.😂😂
Kaşınıyorsunuz karşıyınca da kızıyorsunuz 😂
Yaa Ertuğrul öyle ölmeyiz füze atsaydin keşke 😂😂 çok mükemmel varlıklar degilmiyiz ama 😂😂
Öylesiniz canım siz olmasanız biz ne yaparız. Kimi şey yaparız.
Valla bende öyle düşünüyorum ne olurdu bu sizin haliniz... duygulandım lann kıyamam size 🤣🤣
Kıyan kıymış zaten. Bir el at halimize yardım et sen de 😂
Ben de acımam kıyarım 🤣 yazık olur gençliğine
Gençlik kalmadı ahaha daha ne olsun 40 olduk.
Ertuğrul inssan olduğu değil hissettiği yastadır bana sorsan yaşım 32 ama kendimi 17 yaşında hissediyorum cıvıl cıvıl çocuk gibi hani ele avuca sığmaz çocuklar vardır ya işte tam olarak öyleyim anladinmi ne denek istediğimi
Maşallah diyelim 😄
Kadınlar biraz sorunlu varlıklar :) normaldir böyle şeyler :)
Öyle ölmeyiz keşke füze atsaydin 😂😂 niye böyle dedin genç adam
görsele bakınca gördüğümü söyledim ben :D
Çok mükemmel varlıklar degilmiyiz ama 😂😂
ya ya birde kullanma kılavuzunuz olsa çok iyi olurdu
Yok maalesef olsa dükkan senin 🤣 napican Allah yaratmış karışamayız
zaten allah erkeklere zulmetmek için ne varsa yaratmış :D
Aşk olsun biz şimdi sizin için zulüm müyüz incindimmmm 😂😂
O noktaya getirip yarı yolda bırakmak komik geliyordu eskiden ama şimdi anlam veremiyorum😂
😂😂 valla bana hala öyle geliyor kışkırtıp bırakmak ve o halini görmek çok hoşuma gider ve çok eğlenirim 😂😂 böylede gıcık bir insanım işte 😂
başka ponçiğim ne ya libido killer 😂😂😂
Ergen türk dili edebiyatı 🤣 biz bilmeyiz bu dili 🤣
bilmesem de olur bence 😂
Bir erkeği niçin kışkırtırsın?
Çünkü kiskirtirsam onun o halini görmek izlemek beni daha çok tahrik eder cenk hem bu tür şeyler adraniin sağlar ve heyecanı arttırır oyuzden kalp ❤️ atıyor zaten önemli olan ritmini değiştirebilmektir 😉😉
Evet seviyorlar. Bilmem huyları öyle
Huyumuz kurusun inşallah 😂 çok mükemmel varlıklar degilmiyiz ama 😂😂
Evet çok mükemmel varlıklarsınız 😀👍
Senin canını yiyerem haa 🤣 teşekkür ederim 🙏
bizi delirtmeyu seviyorsunuz sultanim
Hı hııı 😂 çok mükemmel varlıklar degilmiyiz ama 😂😂
hemde çok 😂😂
Valla öyleyiz huyumuz kurusun
yok kurumasın yok ne yaparuk😂😂
Valla biz olmasaydık nolucakti sizin bu haliniz 😂
hec sorma eyiki varsınız 😂😂
Seviyoruz kışkırtmayı, karşılığında ilgi var ya ondan 😉
Macera merak hırs ego vb hersey var bu filimde 😂😂 hersey ola bilir
Kışkırmak isteyen bir bakışa bile kışkırır. Ekstra bir şey yapma gerek yok.
Gösterip vermiyolar ben kız olsam bende aynısını yapardım muhabbetine sevgilim bana yapıyordu çok eğleniyorduk😂
Ben lafı dolandırnadan ne yapmasını söyledim en sonunda 😂
Sjsjsjs bence kadınlar daha çok sinir etmeyi sver
Aynen öyle çok mükemmel varlıklar degilmiyiz ama 😂😂
Kaç kovalan taktiğine yol yapılıyor.☺️
Kadınlar ilgiyi , üstüne düşülmesini severler oyuzden bu şekilde davranırlar sen ne kadar uğraşırsan onlar ondan okadar keyif ve haz alırlar
😊😊
dayaklıksınız :D
😂😂 deme öyle deme öyle 😂 çok mükemmel varlıklar degilmiyiz ama 😂
öylesiniz dövemezsek başka şey yaparız :D
Yaa denizzzz çok romantiksin 😂 bu yorumunla beni benden aldın 😂
ormandan yeni geldim olsun o kadar :D
hoş geldin ormandan yeni gelen adam hoş geldin 😂 Anlamıştım bunu zaten deniz ben seni oduncuda görünce odun sandım 🤣
ben de gözlerine bakınca kendimi gördüm :D
Başka ne gördün peki deniz
arzu istek ve şefkat :)
Sen yinede fazla bakma deniz derinliklerinde kaybolur gidersin
Bakarken 41 .5 kere maşallah dee 🤣🤣🤣
demem :D nazarım değsin başka şeyim değemiyor :D
Bu nasıl yorum laa 😂 kafasını fermuara sıkıştırırsın inşallah 🤣🤣
senin de kafan fermuarın içinde kalır inşallah :D
Sus mübarek gün çarpılacan 🤣
fermuara kadar gelmişken konu çarpılmadan kaybolayım :D
😂😂😂
duvardan duvara vura vura sevişmek varken bu duvarda olmuyor işte :D
Ya ilahi ne adamsın sen yaaa 😂 beni de güldürdün hee 🤣🤣
ohoo bi yakalasamm gülmekten öldürürdüm :D
Sen beni yakalarsın da ben seni yakalayamam 😂 baksana hemen kayboldun ortadan bir fermuar lagitka böyle kaybolacaksan 😂 birazdaha ileri gitsem demekki içine kaçıcaksın genç adam 😂
içine kaçacağımm hem de en derinine güzel hatunn :D bu arada genç değilim :D
Dedi : Halil Sezai 😂😂
isyaannnnnn :D
Senin isyanını yerim ben 😂😂
Ahhh ulan ahhh 😂 sen benim bir elime gecsen varya 😂😂
eline verir kaçarım :D
🤣🤣 elime verdiysen niye kaçıyorsun bee adam saatli bomba mı bu 😂
Elime verirsen birdaha göremezsin kökünden uçururum 😂 ee ona bir şey olursa denizden geriye ne kalır ki 😂
kumsal kalır :D
Birde şezlong ve şemsiyeler kalır ☂️☂️ ve yerlere atılan çöpler şişeler , çekirdek kabuğu , poşetler vss dimi deniz beyciğim 🤣
bikinili hatunlar nerede :D kumsala mı uzanıyorlar denizde mi çimiyorlar :D
Deniz gidince onlarda gittiler
Denizzz...
elimizdekinin kıymetini bilemedik tüh senin eline emanet edende kabahat :D
Hııııı kışkırttıp alamıyor içine 8 ay oldu evleneli halen daha sürtünerek boşalıyorum ben
Ama sabrında bir sınırı var yani :)
😆😆😆😆😆😆gelde zifkkkme😆😆😆
İstiyorlar ama açık konuşmuyorsunuz
Evet seviyorlar bence de
Şevenler vardır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?