Sevgilime renkli ve desenli boxer alıyorum ama giymiyor erkekliğine laf gelirmiş, neden giymiyor?

Sadece ben görüyorum zaten neden abartıyor ben klasik olmasın diye diyorum saçmala klasiğin suyu mu çıktı diyor eğilirken falan gözükür diyor🙄🙄 benimleyken giy bari içine diyorum yırtdırtma bu donları diyor, daha Seksi olmaz mı öyle hem daha heyecanlı onun benden tanga giymemi istemesi gibi bir şey🤷‍♀️
Sevgilime renkli ve desenli boxer alıyorum ama giymiyor erkekliğine laf gelirmiş, neden giymiyor?
Cevapla