Eğer 14 cm ise 15 16 arası olur.. Testesterona bağlı.. Testesteron penisin büyümesini hızlandırır.. Biraz bacak kası çalış o etkiler testesteron hormonunu
Tavsiye etmem.. Sen çükünle kafayı bozmuşsun.. Bak benim üniversitede bir arkadaşım vardı.. Öğrenci evini bilirsin ya da öğreneceksin herkes birbirinin pipisini görmüştür o evlerde :) Adamda 9 cm mik vardı.. Yan odadan kız arkadaşının öyle inleme seslerini duyardık ki uyuyamazdık.. Olay birkaç santimde değil sen anlamadın durumu.. Olay tamamen muamelede Can senin canın istediğini yap ama pişman olacaksın
Abi ama yapmazsam ömür boyu düşünebilirim çünkü benim kemiklerim hala açıkmış doktora gidip röntgen çektim. Ve sakalım tüy günü yanaklarda daha yok yani hala ergenken bir faydası olabilir büyüme hormonunun
Ya olm kafayı mı yedin 14 cm kısa değil.. Hem aldığın hormon en fazla 1 cm uzatır belkide uzatmaz.. Neden riske atıyorsun yarım santim için.. Git iyi sevişme teknikleri öğren.. Hormonla falan ugraşma o iş karanlık.. Vücut kendi gelişmesini tamamlar doğal yolla..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Tabi biraz ufak ama birbirini seviyorsa sorun etmemeli. Ama her kız büyük hayal eder, içinde bir istek kalır
Anladım abla haklısın
19 cm penisi görünce alt dudaklarını ısırıyorlar.. 5 dakikada da orgazm oluyorlar. Yüzlerinde acı ifadesi oluyor ama art arda boşalma yaşıyorlar
Doğrudur abi. Abi ben 18 e gireli 2 hafta oldu bu yaştan sonra 1-2 cm uzama olur mu
Eğer 14 cm ise 15 16 arası olur.. Testesterona bağlı.. Testesteron penisin büyümesini hızlandırır.. Biraz bacak kası çalış o etkiler testesteron hormonunu
Teşekkür ederim abi 40 gün sonra yks sınavından sonra direk spora başlıcam. Biraz büyüme hormonu kullansam nasıl olur aslında?
Kullanma
Neden?
Kanserojen.. zkim olsun derken dötü kaybetme
bir şey olmaz ya en kötü kalp büyür ölürüm. Zaten hocayla dozunu ayarlicaz
Tavsiye etmem.. Sen çükünle kafayı bozmuşsun.. Bak benim üniversitede bir arkadaşım vardı.. Öğrenci evini bilirsin ya da öğreneceksin herkes birbirinin pipisini görmüştür o evlerde :) Adamda 9 cm mik vardı.. Yan odadan kız arkadaşının öyle inleme seslerini duyardık ki uyuyamazdık..
Olay birkaç santimde değil sen anlamadın durumu.. Olay tamamen muamelede
Can senin canın istediğini yap ama pişman olacaksın
Abi ama yapmazsam ömür boyu düşünebilirim çünkü benim kemiklerim hala açıkmış doktora gidip röntgen çektim. Ve sakalım tüy günü yanaklarda daha yok yani hala ergenken bir faydası olabilir büyüme hormonunun
Ya olm kafayı mı yedin 14 cm kısa değil.. Hem aldığın hormon en fazla 1 cm uzatır belkide uzatmaz.. Neden riske atıyorsun yarım santim için.. Git iyi sevişme teknikleri öğren.. Hormonla falan ugraşma o iş karanlık.. Vücut kendi gelişmesini tamamlar doğal yolla..
Ama sende diyon haklısın abi büyük olması iyidir belki 16 olue
https://www.youtube.com/watch?v=TuIGH9titUQ
Bunu izle
Abi bunlara göre 9 cm peniste normal bunlar ne anlarki
Bunuda izle
https://www.youtube.com/watch?v=ZeDNwdGjT7w
Bunu daha önce izlemiştim abi
Kızlara sormak lazım da ben hiç ölçmedim la acaba kaç cm
Evet yeterli. Buyuk hayali kurardim hep taaki onunla taniştirilana dek
Onunda mı böyle abla? Orgazm olmanda bir sorun olmuyor dimi.
Onun 17cm ama seninkide yeterli dert etme bence
Onunki büyük zaten daha küçüğü kötü mu oluyor abla?
Valla onu bilmem de Daha 10. santimde ağladıklarını görünce ben daha az sevmeye başlıyorum.
Abi hepsini alıyorlar nasıl ağlayacak 10 da
Olm az p*rno izle lan, nerde alıyorlar yalvarıyorlar yeter diye. Öyle p*rno gibi olmuyor
Kalınlığı ne kadar abi seninkinin
Yoo ona olan sevgimi değiştirmez bu durum
Her türlü skr rahat ol
Bugün bu 14 cm penis sorusu gündem
Normal devam