Sevgilimin isteğini kabul etmedim diye suratını astı. Israrcı olması saçma değil mi?

Sevgilim işe gitmeden kapıdan uğradı. Konuştuktan sonra oral yapmamı istedi. Ben de o an yapmak istemedim. Baya bir ısrar etti hayır dedim. Sonra suratı asıldı benim de asıldı. Bana diyor ki hemen neden suratın asılıyor istemeyebilirsin hayır de ama suratın asılmasın. Ben öylesine ısrar ettim seni ikna etmek için değildi. Biliyordum zaten 1 kere hayır diyince bir daha kabul etmiceğini. Öylesine ısrar etmek diye bir şey var mı ya? Moralimi bozdu

Sevgilimin isteğini kabul etmedim diye suratını astı. Israrcı olması saçma değil mi?
Cevapla