Nişanlıma karşı cinsel çekim hissetmiyorum, iyi anlaşıyoruz diye ilişkiye devam edilir mi?

Nişanlımla çok iyi anlaşıyoruz ama aramızda hiç cinsel çekim yok. Evlilik kararı aldık ama sanki iyi anlaşan arkadaş gibiyiz. Sizce ayrılsam mı yolun başında bitirmek daha mantıklı sanki? Sizce ne yapayım?

Ayrıl, ilerde mutsuz olursun
cinsellik için ayrılmak saçma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Nişanlıma karşı cinsel çekim hissetmiyorum, iyi anlaşıyoruz diye ilişkiye devam edilir mi?
Cevapla