Beni ortada bıraktı, kalakaldım ortada çok üzgünüm sahiplenmedi. Sizce ne yapsam?

Liseden beri birlikteyiz farklı şehirde yaşıyoruz buluştuğumuzda özel şeyler yaşadık yanlış olduğunu biliyorum arkadan yapıyorduk, son buluşmamızda kanamam oldu bende korktum, bana bir şey olmamıştır dedi umursamadı yine bir süre bu şekilde devam etti ama bu benim hep aklımdaydı. Üç beş ay önce beni terketti psikolojim bozuldu çok zor günler yaşıyorum

Beni ortada bıraktı, kalakaldım ortada çok üzgünüm sahiplenmedi. Sizce ne yapsam?
Cevapla