İlişki esnasında fotoğraf ve video çekimi neden yaparlar ki?

Fantezidir anlarım da çok saçma değil mi kayıtlı tutmak? Çok yakınımız birinin ifşasını gördük eşimle örneğin ve art niyetli birisi olsak insan içine çıkamaz yani. Aşırı tehlikeli şeyleri niye yapar insanlar anlamam.

İlişki esnasında fotoğraf ve video çekimi neden yaparlar ki?
Cevapla