normal cinsellikten konuşurken geçiyor bu muhabbet.
+ yerim seni
- nasıl yersin aşkım?
+ ekmekle
Adam libido killer, kaç.
Bu adama bir daha cinsellik konusu açma.
Espri yapmış işte takma.
Komik adammış :D
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
56Cevap
Ah bebeim bandıra bandıra deseydi her şey çok farklı olabilirdi oysa asha 😜 :D Keyifli geceler..
Evet normal haklısınız
O ekmeğin arasına senin sosisi koy da ben yiyeyim demedin mi koz 🤪 🔥
Kız*
aypatladım
Yasaklı sosisli reklamı bu 😂
@benmisK o da patladıysa mutlu sonu birlikte yaşadınız demektir… 🤪🔥
Nasıl yersin diye bir soru sorup adamın libidosu nu düşürürlsen alacağın cevapta bu olur tabikide iyi yine ekmek arası dememiş 😂😂
Ben de sefdiğim kısı eppekle yerdim. O da beni yesin. Yenmek hiç böylesine güzel olmamıştı ya minnoşum benim <3 (sana demiyom soran arkadaşım, sefdiğime diyom)
Dayı bu ne biçim yazma şekli ya shvjbk
Biz böyle anlaşıyoruz eppek arası yaşam iksirimle. Biricikim o benim ya ayy bakışına kurban olim onun. Çoğzel gülüyo <3
bu türkçeyle nasıl anlaşıyosunuz
@ühüğühüğ biz anlaşırız. Ösel bi bağ var aramısda
de da ayırmayanlara bile sinir oluyodum yazdıkların sayesinde hastaneye kaldırıldım
@ühüğühüğ ben de sinir oluyorum normalde. İkimiz de Türkçe biliyoruz merak etme
Nasıl yersin sorusu yerine bende seni yerim dondurma gibi deseydin bak ozaman ne olurdu
alev alacak şimdi öyle deme
Nasıl yersin diye sorumu olur adam zaten sigarayi uzatmış ver çakmağı sende işte ahaha
hahah acemi işte bunlar lafı illa dolandırığ ekmeğe banıp gidecekler sonunda haha
👏🏻👏🏻👏🏻
Rahatsız olduysan bir daha cinsellik konusu açma.
Rahatsız olmadıysaniz çok fazla takmayın kafanıza..
Ama bence çok takmayın kafanıza.
İyiki bunu dememiş 😀
👌🏼
sevişmek istiyor seninle defalarca! bir sonrakinde de lavaş dese de farketmez niyeti ve arzusu :)
espri yapmış diye işaretledim ama bu tür konularda yapılmaması gerekeni yapmış. libidosu zayıf ve tecrübesiz gibi
Eliminen dememiş en azından 😂. Espri yakmış bu kadar takmamak lazım.
E ne güzel işte seni tost yaparım demek istemişte diyememiş sjsjd
Cinselliğiniz batsın siz de batın başka bir şey bildiğiniz yok.
Demek ki sade gitmiyorsun, birşeylerle lezzetini kamufle etmek ve artırmak istiyor..
Nasıl yersin gibi dümdüz bir cevaba anca böyle karşılık alırsın 😆
Asdgfhs baba esprisi de olsa espri yapabilen adam candır. Alınır bu adam, tarzını sevdim ben 😂
Yanında domates peynir de ister misin diyip engelleseydin ya 😁
Aman kafana takma okadar güzellik 🌺 yesin de nasıl yerse yesin 😂
Sende peki ya ekmek olmasaydı? Deseydin. Her şeyi erkekten beklemeyin
Bişey söylemeden olaya girmeliydi bence laf kalabalığına ne gerek var.
Espri yapmış dünyada insanların ne problemler var boş ver
Yani bu lafa bu soru sorulmaz o da var hani.
SBXBSJXHWDKWKXJWJX afiyet bal seker olsun deseysin
Aman dikkat et, seni gerçekten yemeye falan kalkmasın. 😂
Mercimek çorbası muamelesi yapmış ne güzel işte. Siz kadınların gram mizahı yok 😂
Nasıl yersin aşkıma da ne denilir ki? balla deseydi tepkin ne olurdu :)
sexting tarzı değilde aşk amaçlı düşünmüştür konuyu çok takılmamak lazım
ahahah cezalandır onu sende bir daha asla konuşma öyle şeyler
Böyle bir konuşma sonucunda libidom kesinlikle yerlere düşerdi. Karşımdaki insanın libido killer olduğundan emin olabilirdim.
Fakirlikten her şey ekmekle yiyoz işte napalım 😀
Sende diyeydin bari bandıra bandıra ye diye😄😄😄
Çok takma bee
Yemeyi bilmiyormuş şeftali gibi yemeliydi :))
hemen kaç oradan çünkü kötü espiri yapan erkekler bağışıklığın düşmesine sebep oluyor
Ekmekle mi 🙈🙈 ne demek istedi acaba bal la falan dese neyse derim anlarsın ya 😅😅
Espri yapmiş işte takma.
Ayvanın iyisini ayılar yer miydi neydi o😒
Sen de devam ettir espriyle
Güldürdü :D Espri yapmış kendince işte..
ne dicekti iyi cevap bence
Zeki bir sevgilin yokmuş
Haahah şaka yapmıştır 😅
Ben olsam çatır çutur yerim seni derim
Lavaş demedigine şükret 👍🏻
işssiz o nası l cevap ya :)
Çok güldüm buna sjjsjsjsjs
Ammmmi suyuna ekmeği bansın
Adam tam multi kill atmış
Espiri yapmış o kadarda abartma.
Ekmenen dememiş dua et 😂😂
benim de düşer ama yani şaka yapmış gül geç
Hanım hanım, köylü milletin efendisidir.
Yeterince cilveli soyleyememissin 🤣
Çatalla mi demesi gerekiyordu
Adama cinsellik konuşma bir daha
Z kuşağına has trolluk bu olsa gerek.😂
espri yapmış ama komik değil.
Ekmekle mi 😃 agshahdjsjd hiç güleceğim yoktu
Ahahahhaa hiç gûlceğim yoktu ya
Bandıra bandıra da deseymiş olurmuş 😄
olabildiğince hızlı koş durduğun kabahat