Yatak odasının tavanında ayna olması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yatak odasının tavanında ayna olması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yetersiz diye düşünüyorum. Eğer böyle bir düşünce varsa sadece tavan ile kalmamalı, bakılabilecek her yere ayna koyulmalı.
İnsanlar görsellikten, izlemekten de zevk alırlar. Hatta cinsellikle ilgili filmler izlenirken bunun yapılmasının bir sebebi de budur.
O yüzden kişilerin yatak odasında cinsellik yaşarken buradan da haz alabilmesi için ayna kullanılabilir ve her pozisyonda bunun yaşanması için daha fazla ve farklı yerde ayna olmalı.
Cevap
16Cevap
Bence güzeldir
Gerçekten ben de anlam veremiyorum hani karşıda olsa bakarsın ama kafanı kaldırıp sevişirken tepene mi bakacaksın,,😂😂
Eee altta iken bakılır 😂
misyoner pozisyonda altta yatan kadın izliyor işte
P yani o anda bakacak başka güzel yerler varken niye aynaya bakayım canlısı karşında 😂
zevk meselesi (:
Orası öyle
ayna her zaman seks esnasında kullanılan ya da kullanılması gereken br objedir ayna kullanımını severim şehveti artırır bence
Kadınlar erkekten daha fazla etkileniyor bu durumdan. Aynadan kendilerinden geçmiş olarak kendilerini izlemeleri aşırı tahrik ediyor. Erkeklerde kadınlarını çırılçıplak daha net görüyor
Ayna değil de ayna görevi gören bir yansıtıcı zemin desek. Allah muhafaza bir deprem, bir kaza olsa bütün camlar bıçak gibi, hançer gibi, kılıç gibi üzerinize düşer saplanır...
Zevk, tercih meselesi. Yıllarca düşünsem aklıma gelmez. Cam tavan daha güzel olabilir
Ayna önemli bir fantezi. Yatağın üzerinde olması, karşıda olması ya da odanın aynı ile kaplı olması farklı bir zevk unsuru yaratabilir.
Güzel olabilir.. Hatta muhteşem de denilebilir..
Olsa da olur olmasa da o an aynaya zaten bakmam sanırım
yiyişirken aynaya bakıyorlar herhalde
İyi şeyler düşünüyorum.. 😄
Muhteşem olur ama sağlam bağlamak lazım
Harika olurdu..
Güzel degil
Nerede ne var kontrol için iyi
ben istemem
değişik olurdu
etkilerr
Zevkli bir tercih
Güzel olur 😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?