Sevişmediğim için evlilik istedim ve diye aldatıldım, onu haklı buluyorum normal mi?

onun yerinde olsam bende aldatirdim korumak zorunda oldugum sey olmasaydi bende aldatirdim

evlilik icin imkan olmasina da gerek yok seven cadirda kalacak olsa bile evlenir. ama bos hayal kurmaya gerek yok Evlilik maddi durumu olanlarin gerceklestirdigi luks bi eylem kimse gunahdan korunmak icin evlenmiyo

beni aldattigi kizida dusunmeden edemiyorum işi var sevisiyor ozguvenli sorumluluk sahibi onu bunaltmiyodur karamsar degil en onemlisi eglenmeyi biliyo o kiz evlilik konusunu bi kez olsun acmamistir ama o sevistigi ve zevk aldigi icin onla evliligi dusunur

şimdi onu narsist olmaklada suclayamiyorum bakiyorum etrafa narsist olmayan erkek mi var. duygularin ve hissiyatin olmamasi cikarlara gore hareket edilmesi gayet normal. biri anormalse o benim

#narsist

#sevgi

#ozgurluk

#sevismek

#bekaret

#bakire

Sevişmediğim için evlilik istedim ve diye aldatıldım, onu haklı buluyorum normal mi?
Cevapla