onun yerinde olsam bende aldatirdim korumak zorunda oldugum sey olmasaydi bende aldatirdim
evlilik icin imkan olmasina da gerek yok seven cadirda kalacak olsa bile evlenir. ama bos hayal kurmaya gerek yok Evlilik maddi durumu olanlarin gerceklestirdigi luks bi eylem kimse gunahdan korunmak icin evlenmiyo
beni aldattigi kizida dusunmeden edemiyorum işi var sevisiyor ozguvenli sorumluluk sahibi onu bunaltmiyodur karamsar degil en onemlisi eglenmeyi biliyo o kiz evlilik konusunu bi kez olsun acmamistir ama o sevistigi ve zevk aldigi icin onla evliligi dusunur
şimdi onu narsist olmaklada suclayamiyorum bakiyorum etrafa narsist olmayan erkek mi var. duygularin ve hissiyatin olmamasi cikarlara gore hareket edilmesi gayet normal. biri anormalse o benim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer