Kontrol sizde mi yoksa partnerinizde mi olsun istersiniz?

Kontrol sizde mi yoksa partnerinizde mi olsun istersiniz?

Seks yaparsam eğer bir gün muhtemelen ikisini de yaparım. 😂
İtaat etmek daha çok bana uyuyor
Cevap
27Cevap
Ben dominat kadın seviyorum bu yüzden de kadın baskın olsun isterdim.
Kontrolü bende olmayan ilişkiye giremem.. Neredeyse hayatın bütününde öyle..
Yönetilmeyi isterim, ben ogrenci o ogretmen gibi..
Kadın itaatkar olmalı ve erkeğin egemenliğini hisetmeli
böyle başlayan ilişki sıradanlaşmaya mahkumdur, doğal ve içsel davranışlar daha ön planda olmalı
Ben hem beden olarak, hem de zihin olarak domine etmeye çok daha yatkın bir insanım.
Dominant tabiki, gücünü hissettirmelisin kadının bedeninde
Fizikte etkiye tepki denir
Partnere zevke ve akışa göre değişir
Dominant kadın hiç sevmem. Bana itaat etmeli.
Partnerimin zevkine göre itaatkar da olabilirim dominant da olabilirim. Benim aldığım zevk kadar onun da zevk alması önemli.
Kontrol bir yerde bende bir yerde onda olsun hele ki vurdukça inlemesi zaten en önemli en güzel zevk o an alınıyor
Erkek dominant olmalı ben üstüme düşeni yaparım
Meşrutiyet diyelim.
Monarşi Meclisten bir tık üst olacak ama
Partnerimde ama arada ben de ani bir şekilde kontrolü ele almayı severim :)
Karışık bazen itaatkar bazen dominant
Abla benim ayak fetişim var güzel ayaklardan çok t. a. h. r. i. k. oluyorum evlenince karımın sürekli ayağını elliycem
İtaatkar tabi emrindeyim 😊
Kocama itaat eder köle olurum ona
baskın olmayı severim
Ben dominont partnerim iteatkar offf
Dominant tabiki ve tempoyu ben belirlerim
1.95 im nasi itaat ettirebilirki :)
Nabza göre şerbet =)
Kontrol bende olsun isterim
İtaatkar olurumm
Kontrolün her zaman bende olmasını isterim
İtaatkar olmak isterim
Ana yemek benden, ara yemek ve salata ondan olsun.
Hiç yapmadım ki
ben dominant kadın severim
Dominant
Bende
Sınırım yok
Bende olmalı
Dominant tabi
itaatkar
Dominant olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar