36 yaşında bir erkeğin cinsellik yaşamamış olması mümkün mü yoksa yalan mı söylüyor?

Konuştuğum birisi var 37 yaşında geçenlerde şakayla karışık cinsellik muhabbeti yaparken bir itirafta bulundu ben zaten hiç kimseyle ilişkiye girmedim falan dedi bende şaka yapıyorsur diye güldüm geçtim çünkü 37 yaşında bir erkeğin hiç seks yapmamış hiç bir kadınla bir şey yaşamamış olması ihtimali bana hiç gerçekçi gelmiyor yani o yaşa kadar istemese bile kazara bir şeyler yaşar insan 😄 Sizce gerçekten bu mümkün mü yoksa şakasına mı demiştir?

36 yaşında bir erkeğin cinsellik yaşamamış olması mümkün mü yoksa yalan mı söylüyor?
Cevapla