Sözlüyken ayrıldık ailesel sorunlar oldu vs, şimdi barıştık aileler bilmiyor, sevgilimden emin değilim sizce amacı ne?

Bana seni seviyorum ama sana güvenemiyorum artık güvenimi kazanman gerekiyor diyip duruyor. 1-2 ay çok kötü davrandı 3 4 gğn önce buluştuk orada çok iyiydi düzelecek gibiydi çünkü bende artık özür dilemeyi bıraktım bende rest çekmeye başlamıştım.. Bana evlenmemizin tek yolu çocuk yapmak diyip durdu (sevişme var ama bakireyim hala) Neyse konuştuk falan 1 yıl sonra olucak düğün biraz zaman geçsin ailelerin karşına geçip biz kopamıyoruz deriz dedi bende evlilik diye ısrar eden sendin dedim... Ee sende hep kararsız kalıp beni oyaladın dedi... Eee dedim çocuk yapınca hemen evlenmicek miyiz o zaman hemen evlendirirler işte diye saçmaladı işte... Hee birde beni telefona ex diye kaydetmiş. Birde yüzyüzeyken iyiydi, mesajlarda umursamaz hal tavır içinde, ve girip çıkıp cevap vermiyor falan.

Sözlüyken ayrıldık ailesel sorunlar oldu vs, şimdi barıştık aileler bilmiyor, sevgilimden emin değilim sizce amacı ne?
Cevapla