Yeni evlenen insanlar eşlerinin ev halinden tiksiniyor mu? Siz tiksinir misiniz?

Şunu kastediyorum. Şimdi insanlar sevgili oluyorlar. Nişanlanıyorlar evlilik yokken1-2 yıl ya da 3-5 yıl neyse bir birliktelikleri oluyor. Genel olarak Türk aile yapısı, gelenek görenekler sebebiyle hiç birlikte yaşamadıkları için birbirinin ev hallerini bilmiyorlar. Millet dışarı çıkarken sevgilisine giderken genel olarak süslenip ek hazırlık yapıyor. Sevişme vs olacağı zaman bunlar spontane değil genelde planlanıyor. Ama evlilikte aynı yastığa baş koyduğun için saba hazırlıklı gelen o kadının/erkeğin her halini görüyorsun. Sabah uyandığında çapaklı halini, ağzı kokusu olduğunu, tuvaletten çıktıktan sonra arkasında bıraktığı kokuyu, arada sırada belki uykusunda osuruyor falan bunlara şahit oluyorsun. Ya da insanlık hali terliyoruz her zaman da duş almıyoruz. Ağda, tıraş her gün yapmıyoruz. Bazen üşenip erteliyoruz. Bunlara şahit olmak kadını-erkeği birbirinden soğutur mu? Tiksinir mi? Ben yeni evlenenlerin bu olaylarını çok merak ediyorum. Yani ben her zaman makyajlı saçı başı yapılı gezmiyorum. Bazen koltukta bağdaş kuruyorum. Çok açsam sevdiğim bir yemek varsa kıtlıktan çıkmış gibi yerim. Bazen bir şeyler izlerken osururum. Kıçımı oramı buramı kaşırım. Bazen saçım yağlanır, ağda yapma zamanım gelir ama ertelerim 1-2 gün ağdayı bazen haftalarca ertelediğim olur. Ama genelde regli olmadan önce mutlaka yaparım. Evlenince de böyle olsam kocam benden tiksinir mi acaba? Bunu düşündüm demin. Buraya da yazmak istedim.

Yeni evlenen insanlar eşlerinin ev halinden tiksiniyor mu? Siz tiksinir misiniz?
Cevapla